Wat dan?quote:Op zondag 27 juli 2014 19:05 schreef darkmond het volgende:
Geen van beiden. Ik denk dat het iets tussen de twee is.
Nee. Ik vind bejaarden ook vies, maar ik heb er geen hekel aan.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:09 schreef Woelwater het volgende:
Is het smerig vinden hetzelfde als haat?
Gewoon een beetje van beiden. Ik ben zelf opgegroeid met een soort anti-homo cultuur. Hiervan heb ik wel wat meegekregen. Maar van mezelf kan ik er gewoon mee omgaan dat er homo's zijn. Al heb je die grote haat meegekregen, je hebt ook nog de andere helft waar je zelf mee denkt en meningen maakt. Iemand zal van zichzelf ook wat moeten hebben tegen ze om ze ook echt te haten lijkt me. Alleen je cultuur ? Nahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 88% gewijzigd door Molurus op 27-07-2014 19:28:50 ]Niet meer aanwezig in dit forum.
Huh? Net was het nog 'geen van beide'.quote:
Maar nu zeg je eigenlijk dat het cultureel bepaald is, maar dat je daar persoonlijk afstand van kunt nemen. Dat heeft niets te maken met het al dan niet natuurlijk bepaald zijn van homohaat.quote:Ik ben zelf opgegroeid met een soort anti-homo cultuur. Hiervan heb ik wel wat meegekregen. Maar van mezelf kan ik er gewoon mee omgaan dat er homo's zijn. Al heb je die grote haat meegekregen, je hebt ook nog de andere helft waar je zelf mee denkt en meningen maakt. Iemand zal van zichzelf ook wat moeten hebben tegen ze om ze ook echt te haten lijkt me. Alleen je cultuur ? Nah
Geen van beiden, meer ertussen.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Huh? Net was het nog 'geen van beide'.
[..]
Maar nu zeg je eigenlijk dat het cultureel bepaald is, maar dat je daar persoonlijk afstand van kunt nemen. Dat heeft niets te maken met het al dan niet natuurlijk bepaald zijn van homohaat.
Ik zou geen uitzondering weten eigenlijk.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:20 schreef bijdehand het volgende:
Cultureel. Dat het aan religie ligt betwijfel ik wel trouwens.
Dat heeft er ook mee te maken dat homoseksuelen meer dan de gemiddelde man aandacht besteden aan hun uiterlijk. Dat zien mensen graag, ongeacht seksuele geaardheid, en daarom is het percentage homoseksuelen onder televisiepresentatoren hoger dan het landelijk gemiddelde.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:05 schreef totalvamp het volgende:
Media heeft er ook een groot aandeel in door alleen extravagante types als, Roy, Gerard, Gordon etc te tonen.
Ik wel.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:23 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik zou geen uitzondering weten eigenlijk.
Homoseksualiteit komt ook in de natuur in diverse soorten voor, dus zo onnatuurlijk is het niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:33 schreef Zolder het volgende:
Ik denk deels ook natuurlijk, juist omdat het niet natuurlijk is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |