Jawel, hij zat er nog maar 10 min in. Maar some idiot had hem op het maximale gezet, dat is boven de 250 graden ofzo? Dus tja, dan issie in 10 min wel redelijk zwart.quote:
niks mis met zwartquote:Op zondag 27 juli 2014 19:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jawel, hij zat er nog maar 10 min in. Maar some idiot had hem op het maximale gezet, dat is boven de 250 graden ofzo? Dus tja, dan issie in 10 min wel redelijk zwart.
Veer?quote:Op zondag 27 juli 2014 19:05 schreef VeerEli het volgende:
Zo, weer helemaal bijgelezen. Jammer dat m'n pizza verbrand was en ik nu dus nog 10 min moet wachten op m'n volgende, had ik er nog meer van kunnen genieten. Maar het was zeer zeker vermakelijk. Is het nu klaar of gaan we nog even door mensen?
alleen op koninginnedagquote:Op zondag 27 juli 2014 19:26 schreef Chloroform het volgende:
Woensdag komt m'n nieuwe bed eindelijk.![]()
Heb nu wel twee matrassen over die eigenlijk nog in goede staat zijn. Zijn er überhaupt mensen die matrassen tweedehands kopen? #durftevragen ;s
quote:Op zondag 27 juli 2014 19:26 schreef Chloroform het volgende:
Heb nu wel twee matrassen over die eigenlijk nog in goede staat zijn. Zijn er überhaupt mensen die matrassen tweedehands kopen? #durftevragen ;s
Duurt nog keilang voordat er weer een koninginnedag is. :squote:
idd..nooit meerquote:Op zondag 27 juli 2014 19:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Duurt nog keilang voordat er weer een koninginnedag is. :s
Haha gvd.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Een 2ehands matras kopen, dat is écht smerig
! Zul je net die van Vas kopen ook nog.
Toen ik een nieuwe had, had ik mijn oude (met bruine vlekkenquote:Op zondag 27 juli 2014 19:26 schreef Chloroform het volgende:
Bruine vlekken? Vas, is that you?!quote:Op zondag 27 juli 2014 19:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Toen ik een nieuwe had, had ik mijn oude (met bruine vlekkenen waar aan 1 kant een veer (
) uitstak) bij de vuilcontainers gezet. Was binnen een uur of 3 weg. Allochtonen.
.
Neergelegd in een hoerenhuis, klant kijkt er toch niet naar.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Toen ik een nieuwe had, had ik mijn oude (met bruine vlekkenen waar aan 1 kant een veer (
) uitstak) bij de vuilcontainers gezet. Was binnen een uur of 3 weg. Allochtonen.
.
Hahahaquote:
Waarvan waren die bruine vlekkenquote:Op zondag 27 juli 2014 19:31 schreef Modus het volgende:
[..]
.
Noem je Vas nou een bruine vlekquote:
Dat zou alleen logisch zijn als Vas nog op het matras lag op het moment dat Modus ze bij de container had gegooid.quote:
Je mocht willen dat er een Veer uit je matras stakquote:Op zondag 27 juli 2014 19:31 schreef Modus het volgende:
[..]
.
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je mocht willen dat er een Veer uit je matras stakhuehuhahahahahahahauahauhauahahahah
Daaaaaamn, 2e burn alquote:Op zondag 27 juli 2014 20:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je mocht willen dat er een Veer uit je matras stakhuehuhahahahahahahauahauhauahahahah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |