Ik wil sowieso van niemand in KPD weten hoe hun piemel eruitziet. Heb die croissantpenis van die ene weirdo gezien en ik gok dat er wel iemand rondloopt daar waarbij het nog veel erger is.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niks af van Bobby zijn zijn piemel, maar ik snap de hint.
KPD is ook fok. En volgensmij zei ik net dat ik daar sowieso minder was. Moeilijk he, lezen.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit ook weer.Wat probeer je nou te bewijzen? Dat je te druk was met foto's van je chick nemen en uploaden om ze in KPD te posten?
He aangebrand chilivlokjequote:
'Te druk met foto's nemen en uploaden'. Wat begrijp je hier niet aan? Je gooit wel elke keer met leuzen als 'wat onvolwassen' en 'moeilijk eh, lezen', maar je bewijst elke keer maar weer dat je zelf geen flauw benul hebt waar je over praat.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
KPD is ook fok. En volgensmij zei ik net dat ik daar sowieso minder was. Moeilijk he, lezen.
Dat probeerde ik 'm ook al duidelijk te maken. Tevergeefsquote:Op zondag 27 juli 2014 18:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
maar je bewijst elke keer maar weer dat je zelf geen flauw benul hebt waar je over praat.
'om in kpd te posten'.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
'Te druk met foto's nemen en uploaden'. Wat begrijp je hier niet aan? Je gooit wel elke keer met leuzen als 'wat onvolwassen' en 'moeilijk eh, lezen', maar je bewijst elke keer maar weer dat je zelf geen flauw benul hebt waar je over praat.
Ja, dat is het gevolg. Damn, alsof ik een kleuter moet uitleggen dat je reet afvegen een logische stap is nadat je net gekakt hebt.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
'om in kpd te posten'.
Selectief reageren
Als je naar dat wijf van 'm kijkt is hij sowieso niet echt ergens wél competent in.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:34 schreef wietparkiet het volgende:
Godverdomme hé
kan je echt niet inhoudelijk reageren bobby?
Ik doe als laatste altijd mijn broek weer omhoog.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat is het gevolg. Damn, alsof ik een kleuter moet uitleggen dat je reet afvegen een logische stap is nadat je net gekakt hebt.
Ik was ooit benieuwd, maar daar ben ik snel van teruggekomen.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wil sowieso van niemand in KPD weten hoe hun piemel eruitziet. Heb die croissantpenis van die ene weirdo gezien en ik gok dat er wel iemand rondloopt daar waarbij het nog veel erger is.
quote:Op zondag 27 juli 2014 18:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als je naar dat wijf van 'm kijkt is hij sowieso niet echt ergens wél competent in.
Modus?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik doe als laatste altijd mijn broek weer omhoog.
-Hmm post verkeerd gelezen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pls.quote:
Het is klaar, de slag is beslist.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:05 schreef VeerEli het volgende:
Zo, weer helemaal bijgelezen. Jammer dat m'n pizza verbrand was en ik nu dus nog 10 min moet wachten op m'n volgende, had ik er nog meer van kunnen genieten. Maar het was zeer zeker vermakelijk. Is het nu klaar of gaan we nog even door mensen?
heb je geen timer op je oven?quote:Op zondag 27 juli 2014 19:05 schreef VeerEli het volgende:
Zo, weer helemaal bijgelezen. Jammer dat m'n pizza verbrand was en ik nu dus nog 10 min moet wachten op m'n volgende, had ik er nog meer van kunnen genieten. Maar het was zeer zeker vermakelijk. Is het nu klaar of gaan we nog even door mensen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |