Kom je naar de Dam? Open ruimte, veilig, kan je niks gebeurenquote:Op zondag 27 juli 2014 18:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Verwar jezelf niet met onsgossie zeg.
Oh, Oud-Zuid. Zo'n negerkakker. Laat maar, ik had me ook niet in de discussie moeten mengen.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kom je naar de Dam? Open ruimte, veilig, kan je niks gebeuren.
Teveel mensen, dat is te eng.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kom je naar de Dam? Open ruimte, veilig, kan je niks gebeuren.
Schijnbaar is zelfpijniging toch lekker.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:19 schreef Chloroform het volgende:
Weet je wat het is, er is wel vaker gezanik geweest met en over Tamashi. Dat was ook de reden dat Bobby hier niet meer kwam. Waarom hij hier als een soort sadomasochist weer is gekomen, is voor iedereen een raadsel.
Automutilatiequote:Op zondag 27 juli 2014 18:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Schijnbaar is zelfpijniging toch lekker.
Lol, als dit waar isquote:Op zondag 27 juli 2014 18:19 schreef Chloroform het volgende:
Weet je wat het is, er is wel vaker gezanik geweest met en over Tamashi. Dat was ook de reden dat Bobby hier niet meer kwam. Waarom hij hier als een soort sadomasochist weer is gekomen, is voor iedereen een raadsel.
Goed dat je het zegt, neem voor de zekerheid een zakje pinda's mee.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:19 schreef 2NutZ het volgende:
Zou grappug zijn als panzermaus ook in ene aanwezig bij die afspraak zou zijn
Misschien is sadomasochisme zijn andere kink.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:19 schreef Chloroform het volgende:
soort zoekt soortquote:Op zondag 27 juli 2014 18:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alsof je op een veld met botte messen wilt vallen.
Blijkbaar. Ze wordt hier al vanaf het begin uitgekotst, snap niet waarom je dan toch weer de discussie aan wil gaan. Misschien om jezelf te bewijzen dat ze heus echt wel leuk is.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Schijnbaar is zelfpijniging toch lekker.
Hoezo denk je dat ik daarom weg was? Want dat is helemaal niet het geval.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:19 schreef Chloroform het volgende:
Een leven hebben buiten Fokquote:Op zondag 27 juli 2014 18:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat ik daarom weg was? Want dat is helemaal niet het geval.
Daarbij heb ik hier nog regelmatig gepost en was ik verder sowieso weinig op fok omdat ik wel dingen te doen had.
Kun je dan niet weer dingen gaan doen?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarbij heb ik hier nog regelmatig gepost en was ik verder sowieso weinig op fok omdat ik wel dingen te doen had.
Ja kan ook natuurlijk. Ieder zo z'n ding.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien is sadomasochisme zijn andere kink.
Beetje open minded zijn, Chloro.
quote:Op zondag 27 juli 2014 18:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kun je dan niet weer dingen gaan doen?
geloof dat verder niemand echt behoefte heeft aan je aanwezigheid
dit is toch een OPENBAAR forum???quote:Op zondag 27 juli 2014 18:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kun je dan niet weer dingen gaan doen?
geloof dat verder niemand echt behoefte heeft aan je aanwezigheid
Dit ook weer.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
openbaar + openminded = dicht.quote:
Gvd Chloro is aanquote:Op zondag 27 juli 2014 18:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit ook weer.Wat probeer je nou te bewijzen? Dat je te druk was met foto's van je chick nemen en uploaden om ze in KPD te posten?
Ik weet niks af van Bobby zijn zijn piemel, maar ik snap de hint.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja kan ook natuurlijk. Ieder zo z'n ding.
Of in Bobby's geval: dingetje.
Haha, snap je.That was a dick joke.
kijk ze het eens met elkaar eens zijn. Jullie passen echt goed bij elkaar.quote:
Kan je wel elke keer mijn uitspraken kopiëren en toepassen wanneer het je uitkomt, het is wel gewoon waar.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
kijk ze het eens met elkaar eens zijn. Jullie passen echt goed bij elkaar.
Ik wil sowieso van niemand in KPD weten hoe hun piemel eruitziet. Heb die croissantpenis van die ene weirdo gezien en ik gok dat er wel iemand rondloopt daar waarbij het nog veel erger is.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niks af van Bobby zijn zijn piemel, maar ik snap de hint.
KPD is ook fok. En volgensmij zei ik net dat ik daar sowieso minder was. Moeilijk he, lezen.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit ook weer.Wat probeer je nou te bewijzen? Dat je te druk was met foto's van je chick nemen en uploaden om ze in KPD te posten?
He aangebrand chilivlokjequote:
'Te druk met foto's nemen en uploaden'. Wat begrijp je hier niet aan? Je gooit wel elke keer met leuzen als 'wat onvolwassen' en 'moeilijk eh, lezen', maar je bewijst elke keer maar weer dat je zelf geen flauw benul hebt waar je over praat.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
KPD is ook fok. En volgensmij zei ik net dat ik daar sowieso minder was. Moeilijk he, lezen.
Dat probeerde ik 'm ook al duidelijk te maken. Tevergeefsquote:Op zondag 27 juli 2014 18:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
maar je bewijst elke keer maar weer dat je zelf geen flauw benul hebt waar je over praat.
'om in kpd te posten'.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
'Te druk met foto's nemen en uploaden'. Wat begrijp je hier niet aan? Je gooit wel elke keer met leuzen als 'wat onvolwassen' en 'moeilijk eh, lezen', maar je bewijst elke keer maar weer dat je zelf geen flauw benul hebt waar je over praat.
Ja, dat is het gevolg. Damn, alsof ik een kleuter moet uitleggen dat je reet afvegen een logische stap is nadat je net gekakt hebt.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
'om in kpd te posten'.
Selectief reageren
Als je naar dat wijf van 'm kijkt is hij sowieso niet echt ergens wél competent in.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:34 schreef wietparkiet het volgende:
Godverdomme hé
kan je echt niet inhoudelijk reageren bobby?
Ik doe als laatste altijd mijn broek weer omhoog.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat is het gevolg. Damn, alsof ik een kleuter moet uitleggen dat je reet afvegen een logische stap is nadat je net gekakt hebt.
Ik was ooit benieuwd, maar daar ben ik snel van teruggekomen.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wil sowieso van niemand in KPD weten hoe hun piemel eruitziet. Heb die croissantpenis van die ene weirdo gezien en ik gok dat er wel iemand rondloopt daar waarbij het nog veel erger is.
quote:Op zondag 27 juli 2014 18:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als je naar dat wijf van 'm kijkt is hij sowieso niet echt ergens wél competent in.
Modus?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik doe als laatste altijd mijn broek weer omhoog.
-Hmm post verkeerd gelezen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pls.quote:
Het is klaar, de slag is beslist.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:05 schreef VeerEli het volgende:
Zo, weer helemaal bijgelezen. Jammer dat m'n pizza verbrand was en ik nu dus nog 10 min moet wachten op m'n volgende, had ik er nog meer van kunnen genieten. Maar het was zeer zeker vermakelijk. Is het nu klaar of gaan we nog even door mensen?
heb je geen timer op je oven?quote:Op zondag 27 juli 2014 19:05 schreef VeerEli het volgende:
Zo, weer helemaal bijgelezen. Jammer dat m'n pizza verbrand was en ik nu dus nog 10 min moet wachten op m'n volgende, had ik er nog meer van kunnen genieten. Maar het was zeer zeker vermakelijk. Is het nu klaar of gaan we nog even door mensen?
Jawel, hij zat er nog maar 10 min in. Maar some idiot had hem op het maximale gezet, dat is boven de 250 graden ofzo? Dus tja, dan issie in 10 min wel redelijk zwart.quote:
niks mis met zwartquote:Op zondag 27 juli 2014 19:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jawel, hij zat er nog maar 10 min in. Maar some idiot had hem op het maximale gezet, dat is boven de 250 graden ofzo? Dus tja, dan issie in 10 min wel redelijk zwart.
Veer?quote:Op zondag 27 juli 2014 19:05 schreef VeerEli het volgende:
alleen op koninginnedagquote:Op zondag 27 juli 2014 19:26 schreef Chloroform het volgende:
Woensdag komt m'n nieuwe bed eindelijk.![]()
Heb nu wel twee matrassen over die eigenlijk nog in goede staat zijn. Zijn er überhaupt mensen die matrassen tweedehands kopen? #durftevragen ;s
quote:Op zondag 27 juli 2014 19:26 schreef Chloroform het volgende:
Heb nu wel twee matrassen over die eigenlijk nog in goede staat zijn. Zijn er überhaupt mensen die matrassen tweedehands kopen? #durftevragen ;s
Duurt nog keilang voordat er weer een koninginnedag is. :squote:
idd..nooit meerquote:Op zondag 27 juli 2014 19:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Duurt nog keilang voordat er weer een koninginnedag is. :s
Haha gvd.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Een 2ehands matras kopen, dat is écht smerig
! Zul je net die van Vas kopen ook nog.
Toen ik een nieuwe had, had ik mijn oude (met bruine vlekkenquote:Op zondag 27 juli 2014 19:26 schreef Chloroform het volgende:
Bruine vlekken? Vas, is that you?!quote:Op zondag 27 juli 2014 19:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Toen ik een nieuwe had, had ik mijn oude (met bruine vlekkenen waar aan 1 kant een veer (
) uitstak) bij de vuilcontainers gezet. Was binnen een uur of 3 weg. Allochtonen.
.
Neergelegd in een hoerenhuis, klant kijkt er toch niet naar.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Toen ik een nieuwe had, had ik mijn oude (met bruine vlekkenen waar aan 1 kant een veer (
) uitstak) bij de vuilcontainers gezet. Was binnen een uur of 3 weg. Allochtonen.
.
Hahahaquote:
Waarvan waren die bruine vlekkenquote:Op zondag 27 juli 2014 19:31 schreef Modus het volgende:
[..]
.
Noem je Vas nou een bruine vlekquote:
Dat zou alleen logisch zijn als Vas nog op het matras lag op het moment dat Modus ze bij de container had gegooid.quote:
Je mocht willen dat er een Veer uit je matras stakquote:Op zondag 27 juli 2014 19:31 schreef Modus het volgende:
[..]
.
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je mocht willen dat er een Veer uit je matras stakhuehuhahahahahahahauahauhauahahahah
Daaaaaamn, 2e burn alquote:Op zondag 27 juli 2014 20:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je mocht willen dat er een Veer uit je matras stakhuehuhahahahahahahauahauhauahahahah
Zit je vaak in matrassen?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Modus, waarom is de simpele sneaker Converse All Stars low white overal in fucking maat 38 uitverkocht?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:32 schreef Modus het volgende:
Zeg dwc, die ectometbizarhoogopgekruldebroekenenwietsokken identificeert zich met jou.
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Modus, waarom is de simpele sneaker Converse All Stars low white overal in fucking maat 38 uitverkocht?
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee mijn honingdropje.
Tijd voor de volgende username dusquote:Op zondag 27 juli 2014 21:32 schreef Modus het volgende:
Zeg dwc, die ectometbizarhoogopgekruldebroekenenwietsokken identificeert zich met jou.
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:42 schreef Modus het volgende:
[..]HeheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee mijn honingdropje.
Heb ik ook niks aan dus
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
en 39 is echt te groot?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:46 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb ze echt nodig voor aankomend weekend voor Solar
¤70? Srs?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:48 schreef Modus het volgende:
[..]
http://www.footlocker.eu/(...)x-55.aspx/5550899702 ?
Jaaaaah. Alleen waarom is dat labeltje daar met rode letters? Is toch met donkere letters?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:48 schreef Modus het volgende:
[..]
http://www.footlocker.eu/(...)x-55.aspx/5550899702 ?
Hij probeert je fakerts aan te smerenquote:Op zondag 27 juli 2014 21:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jaaaaah. Alleen waarom is dat labeltje daar met rode letters? Is toch met donkere letters?
Kweenie ben niet zo thuis in dat merk. Maar het zijn iig wel echte.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jaaaaah. Alleen waarom is dat labeltje daar met rode letters? Is toch met donkere letters?
Allemaal fucking 5/6 euro verzendkosten, flikkers.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:05 schreef Modus het volgende:
http://www.sneakers.nl/co(...)-low-white-wmns.html
Niet janken miepje, neem je maar een andere kleur please gurl. Of ga in amsterdam alle winkels langs.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:46 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb ze echt nodig voor aankomend weekend voor Solar
Graag gedaan hoor.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Allemaal fucking 5/6 euro verzendkosten, flikkers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |