Hey Weissman, ga je ook naar die meet?quote:
quote:
Legendes moeten in stand gehouden worden.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:54 schreef artelligence het volgende:
Waarom wordt hier over mijn penislengte gesproken?
Dat blijft er niks over voor de andere FOK!kers.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hey Weissman, ga je ook naar die meet?
Legendes of mythes?quote:Op zondag 27 juli 2014 19:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Legendes moeten in stand gehouden worden.
Niks van watquote:Op zondag 27 juli 2014 19:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat blijft er niks over voor de andere FOK!kers.
Het is nu hier. Maar de grote bui is niet zo heel groot meer.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:17 schreef Samzz het volgende:
En die regen was nodig, kan ik je vertellen. Wat een droge bende, zeg...
Dat mag ook.quote:
Zit er nog over na te denken.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hey Weissman, ga je ook naar die meet?
Myr, Wil je drama?quote:Op zondag 27 juli 2014 19:19 schreef Myraela het volgende:
Ik mis de drama van de afgelopen weken zo dat ik de KLB sc maar helemaal aan het lezen ben.
Het regent hier. Niet heel hard, though. Onweer is aardig opgehouden. Maar goed, we gaan het zien.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is nu hier. Maar de grote bui is niet zo heel groot meer.
Goedzo.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De dames die mee gaan of daar al zijn.
Regen hier nuquote:Op zondag 27 juli 2014 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het regent hier. Niet heel hard, though. Onweer is aardig opgehouden. Maar goed, we gaan het zien.
Oh, Weissman kan niet delen?quote:Op zondag 27 juli 2014 19:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De dames die mee gaan of daar al zijn.
Zie hierbovenquote:
Het regent hier nu een klein half uurtje. Hé, dan zit je best bij me in de buurtquote:
ik nietquote:
Turnhout vs Tilburg. Ik ben er meestal binnen een halfuur, als ik doorrijquote:Op zondag 27 juli 2014 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het regent hier nu een klein half uurtje. Hé, dan zit je best bij me in de buurt.
Ah, kijk. Da's niet heel ver neequote:Op zondag 27 juli 2014 19:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Turnhout vs Tilburg. Ik ben er meestal binnen een halfuur, als ik doorrij
Wat vond je ervan?quote:Op zondag 27 juli 2014 19:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu heb ik wel weer genoeg drama gelezen.
okayquote:Op zondag 27 juli 2014 19:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu heb ik wel weer genoeg drama gelezen.
Care to elaborate? Ik snap er niet veel van.quote:
Van het onderwerp lig ik niet zo wakker, die discussie al te vaak gezien. Maar de manier van reageren.quote:
Weissman is zo een hunk, die palmt alle dames in. #pua #hunk #gespiert #alphaquote:Op zondag 27 juli 2014 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Care to elaborate? Ik snap er niet veel van.
Mijn gedachtequote:Op zondag 27 juli 2014 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van het onderwerp lig ik niet zo wakker, die discussie al te vaak gezien. Maar de manier van reageren.Daar kan ik wel om lachen.
Gespierd eindigt natuurlijk nooit op een t. Maar, okéquote:Op zondag 27 juli 2014 19:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weissman is zo een hunk, die palmt alle dames in. #pua #hunk #gespiert #alpha
Ik twijfelde.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gespierd eindigt natuurlijk nooit op een t. Maar, oké. Daar heb jij toch geen last van, je komt niet
.
Dus, waarom ben je de dames aan het fuck-blocken?quote:
Hey hou mij erbuiten.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus, waarom ben je de dames aan het fuck-blocken?
Ik hoef ze niet in te palmen. Vrouwen kunnen zelf keuzes maken over bij wie ze zich veilig voelen. (No pua)quote:Op zondag 27 juli 2014 19:37 schreef muhahaha het volgende:
Weissman is zo een hunk, die palmt alle dames in. #pua #hunk #gespiert #alpha
Wauw, wat een politiek correct antwoord.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik hoef ze niet in te palmen. Vrouwen kunnen zelf keuzes maken over bij wie ze zich veilig voelen. (No pua)
Veel plezier daarmee.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hey hou mij erbuiten.![]()
Laat mij weissman adoreren.
quote:Op zondag 27 juli 2014 19:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik hoef ze niet in te palmen. Vrouwen kunnen zelf keuzes maken over bij wie ze zich veilig voelen. (No pua)
zet je hem toch weer buitenquote:Op zondag 27 juli 2014 19:49 schreef Samzz het volgende:
Nou, als dit het grote onweer is dan had ik Bolle buiten kunnen laten.
Om 'm met een uurtje weer binnen te zetten voor z'n eten... Nahquote:
Noem 'm nou gewoon Kaneelstokje ipv dat denigrerende woordquote:Op zondag 27 juli 2014 19:49 schreef Samzz het volgende:
Nou, als dit het grote onweer is dan had ik Bolle buiten kunnen laten.
Kaneel vond 't niet ergquote:Op zondag 27 juli 2014 19:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Noem 'm nou gewoon Kaneelstokje ipv dat denigrerende woord
Ik denk niet dat kaneelstokje zich zou laten bestijgen door Samzz.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Noem 'm nou gewoon Kaneelstokje ipv dat denigrerende woord
Waaaauwquote:Op zondag 27 juli 2014 18:51 schreef Royco1 het volgende:
http://www.80stees.com/products/sexy-optimus-prime-costume
Help a brother out here Kaneel.
Dit is toch niet sexy?
Dat eerste ben ik niet zo zeker vanquote:Op zondag 27 juli 2014 19:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat kaneelstokje zich zou laten bestijgen door Samzz.
Ik denk niet dat Samzz Kaneelstokje zou willen bestijgen.
Kaneel is toch semi-celibitair?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |