okquote:Op zondag 27 juli 2014 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee
Alleen van frikadellen die ik in een gang gooi
ciabattaquote:Op zondag 27 juli 2014 17:40 schreef supersof het volgende:
Wat voor broodje heb je nodig voor panini zeg snel
Pita broodje ofzo??
Best wel.quote:
panini-broodje. Maar kan ook ciabatta, pistoletje etc etc. Maar is beetje kut dat je die normaal nog 6 minuten ofzoiets moet afbakken en wanneer je panini maakt zitten ze maar 2 minuten in zo'n grill ofzo. Dus moetje misschien eerst voorgaren.. maar zelf geen ervaring meequote:Op zondag 27 juli 2014 17:40 schreef supersof het volgende:
Wat voor broodje heb je nodig voor panini zeg snel
Pita broodje ofzo??
Ja, die zijn inderdaad lekkerquote:Op zondag 27 juli 2014 17:43 schreef Crack_ het volgende:
Maar de appie verkoopt paninibroodjes van delifrance, die zijn 't lekkerst
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 juli 2014 17:52 schreef supersof het volgende:
Wij hebben thuis namelijk niet zo'n chill tosti apparaat
moet kunnen i guessquote:Op zondag 27 juli 2014 17:51 schreef supersof het volgende:
Thanksvan de week maar halen, red het nu net niet met reistijd en sluitingstijd van supermarkt
![]()
Panini kan toch ook gewoon in de pan met deksel erop ofzo, dat je hem daarmee plat drukt.
Wel iets moeilijker, maar ik zou niet weten waarom dat niet zou lukken. Succesquote:Op zondag 27 juli 2014 17:51 schreef supersof het volgende:
Thanksvan de week maar halen, red het nu net niet met reistijd en sluitingstijd van supermarkt
![]()
Panini kan toch ook gewoon in de pan met deksel erop ofzo, dat je hem daarmee plat drukt.
Kopen danquote:Op zondag 27 juli 2014 17:52 schreef supersof het volgende:
Wij hebben thuis namelijk niet zo'n chill tosti apparaat
doe ik wel als ik uit huis gaquote:
wij hebben gewoon standaard tosti apparaatquote:
Naar de lokale snackbar dan maarquote:Op zondag 27 juli 2014 18:13 schreef supersof het volgende:
mijn ouders zijn weg gegaan op vakantie zonder eten achter te laten en het is zondag dus ik kan nu niks kopen want winkels zijn dicht nuen vanmiddag hadden ze nog wel boodschappen gedaan voor zichzelf
Ooh ik dacht dat je er geen had. Maar wat is dan voor jou een chill tostiapparaat vergeleken met een standaard tosti apparaat ?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:13 schreef supersof het volgende:
[..]
wij hebben gewoon standaard tosti apparaat
dit is een standaardquote:Op zondag 27 juli 2014 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat je er geen had. Maar wat is dan voor jou een chill tostiapparaat vergeleken met een standaard tosti apparaat ?
Dan heb ik de middenweg.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:16 schreef supersof het volgende:
[..]
dit is een standaard
[ afbeelding ]
dit is een chille
[ afbeelding ]
hoi insoquote:
ja vind ik ookquote:
die grills zijn wel echt chill moet je kopen als je kamer hebquote:
ja ga ik ook doenquote:Op zondag 27 juli 2014 18:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die grills zijn wel echt chill moet je kopen als je kamer heb
afspreken met een vriendquote:
heb je hem gefriendzoned?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:21 schreef supersof het volgende:
[..]
afspreken met een vriend
was wel chill
hij heeft droge humor
Wij hebben die tweede maar die vond ik zo kut met tosti'squote:Op zondag 27 juli 2014 18:16 schreef supersof het volgende:
[..]
dit is een standaard
[ afbeelding ]
dit is een chille
[ afbeelding ]
nee hij mijquote:
hoezo is dat kut met die chillequote:Op zondag 27 juli 2014 18:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wij hebben die tweede maar die vond ik zo kut met tosti'sEn m'n moeder weigerde zo'n bovenstaande te kopen omdat volgens haar je in die andere ook prima tosti's kon maken. Dus toen heb ik zelf maar zo'n gewone gekocht.
#zwaarleven
fylax?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:21 schreef supersof het volgende:
[..]
afspreken met een vriend
was wel chill
hij heeft droge humor
Van die platte dingen en dan proef je de kaas niet meer enzoquote:
Ik proef sowieso nauwelijks de kaas.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Van die platte dingen en dan proef je de kaas niet meer enzoIn die normale blijft het een beetje bol
En knapperige randen enzo
nee jij gooit 3 sauzen er tussenquote:Op zondag 27 juli 2014 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik proef sowieso nauwelijks de kaas.
nee gekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |