quote:Amarantha schreef het volgende:
Iedereen heeft wel eens momenten dat je ineens helemaal gek bent op een bepaald soort eten of drinken en dat heel vaak haalt en daarna soms ineens een hele tijd niet meer. Ik vroeg me af welke producten dat bij jullie zijn op dit moment.. Zelf ben ik helemaal gek op ijsthee ineens haha (geen specifiek merk, is allemaal lekker)
Ketchup daar de standaard?quote:Op zondag 27 juli 2014 15:46 schreef Selestha het volgende:
Mcdonalds fritessaus. Hier in het VK niet te krijgen en heb een doosje opgestuurd gekregen
IJskoude chocolademelk!quote:Op zondag 27 juli 2014 15:53 schreef MrChocolademelk het volgende:
Ik eet altijd veel te veel koekjes, ze zijn vaak standaard op hier
Ik haal vaak de biscuits met witte spul ertussen![]()
Verder ben ik dol op de SPA fruit frisdranken.
quote:
Zeg, een stomme vraag. Is roomboter nou gewone boter? Ik lees altijd dat margarine zo slecht is, maar welke boter moet ik dan in de supermarkt nemen?quote:Op zondag 27 juli 2014 17:13 schreef minilot het volgende:
Goede boter.
Hoeveel roomboter (zowel gezouten als gewone) er in dit huis per week doorheen gaat, dat is bijna angstaanjagend!
Als het boter heet is het boter en dus altijd roomboter.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:38 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Zeg, een stomme vraag. Is roomboter nou gewone boter? Ik lees altijd dat margarine zo slecht is, maar welke boter moet ik dan in de supermarkt nemen?
Die vind ik juist verschrikkelijkquote:Op zondag 27 juli 2014 15:53 schreef MrChocolademelk het volgende:
Ik haal vaak de biscuits met witte spul ertussen![]()
Heb er maar een quote van gemacht.quote:
Toevallig heel jullie gezin bekend met hoge bloeddruk?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:51 schreef Yesse het volgende:
Suiker![]()
![]()
Maar van mijn ouders heb ik de traditie meegekregen om altijd na het toetje 's avonds 3 of 4 (ok soms ook meer) dropjes te eten. Inmiddels voelt een maaltijd niet meer als 'klaar' voordat ik een dropje op heb. Dus dat zou je een verslaving mogen noemen
Haha dacht dat ik de enige was. Iedereen vind het gek als ik na het eten een dropje, pepermuntje of chocotoff neem. Ben dat van huis uit gewend. Maar bij ons bleef het bij 1 of 2 snoepjesquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:51 schreef Yesse het volgende:
Suiker![]()
![]()
Maar van mijn ouders heb ik de traditie meegekregen om altijd na het toetje 's avonds 3 of 4 (ok soms ook meer) dropjes te eten. Inmiddels voelt een maaltijd niet meer als 'klaar' voordat ik een dropje op heb. Dus dat zou je een verslaving mogen noemen
Toevallig nietquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:07 schreef Nafi het volgende:
[..]
Toevallig heel jullie gezin bekend met hoge bloeddruk?
Mijn moeder houdt het ook netjes bij 2 dropjes, maar ik lijk meer op m'n vader, wij zijn nogal zoetekauwenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Haha dacht dat ik de enige was. Iedereen vind het gek als ik na het eten een dropje, pepermuntje of chocotoff neem. Ben dat van huis uit gewend. Maar bij ons bleef het bij 1 of 2 snoepjes
Ik vind het naar pure olijfolie smakenquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:43 schreef wiijntje het volgende:
De gazpacho van de Lidl, nu bij de Spaanse weken
Voor op brood Carlsbourg. Met zeezout gezouten koelkastsmeerbare roomboter.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:38 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Zeg, een stomme vraag. Is roomboter nou gewone boter? Ik lees altijd dat margarine zo slecht is, maar welke boter moet ik dan in de supermarkt nemen?
Ik vind de link zout - hoge bloeddruk altijd een beetje dubieus. Het zal vast mogelijk voor sommigen zo werken, maar ik ken er meerderen (waaronder mezelf) die juist een lage bloeddruk hebben ondanks een behoorlijke zoutinname. Kaas, ruim brood, soep, regelmatig pizza e.d. Maar mijn bloeddruk wordt er niet hoger van. Ik voel me eerder flauw als ik eens wat minder zout eet. En met al die aangepaste producten van tegenwoordig moet je wat doen om aan een beetje zout te komenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:07 schreef Nafi het volgende:
[..]
Toevallig heel jullie gezin bekend met hoge bloeddruk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 70% gewijzigd door Geerd op 06-06-2015 03:27:07 ]Ik zwaai naar dieren.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 03:21 schreef Geerd het volgende:
Koffie !! En kersen, pils, kaas, vlees. Eet niet elke dag vlees maar als ik het dan doe is het vaak meteen +/- een kilo
en die oude yamaha heb je kapot gemaaktquote:Op zaterdag 6 juni 2015 03:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lol, laatste biertje fapje machen douchen en plat gek !!!
Welke motor?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 03:26 schreef Thezappa het volgende:
[..]
en die oude yamaha heb je kapot gemaakt
kersen, op meergranenbrood met duo penotti caramel. meh redelijk. maar eet dit al een week. mischien omdat het er leuk kan uitzien de halve kersjes bovenop de chocopasta.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 03:26 schreef Thezappa het volgende:
[..]
en die oude yamaha heb je kapot gemaakt
Lekkerste Milkaquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:23 schreef Amarantha het volgende:
Laatste tijd weer 'verslaafd' aan deze chocolade:
[ afbeelding ]
Eigenlijk al jarenlang mijn favoriet maar ik koop het vaak maandenlang niet en dan ineens wel weer. Nu dus wel weerMaar wel eerst even in de koelkast leggen.
Moest lachen om dezequote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:53 schreef PeterRusso het volgende:
1. Doritos Sweet Chilli. Toch zeker 2 a 3 zakken per week.
2. Zeer oude kaas
3. Pussy juice
wat is dat laatste :$ ?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:52 schreef AbFab_Darling het volgende:
Voor Danoontje en Texels Skuumkoppe kan je me wakker maken.
Haha, in dat geval hebben PeterRusso en ik twee gezamenlijke verslavingenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:26 schreef zeefje het volgende:
[..]
Moest lachen om deze
OT ; op dit moment eet ik teveel van suikerbanaantjes,roze koeken/bitterkoeken (bakkerij AH), van die heerlijke neppe petit fours (hema), friet /patat speciaal en broodjes döner
Ik zie het ook gelijk op de weegschaal
Danoontje ook heerlijk inderdaad.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:52 schreef AbFab_Darling het volgende:
Voor Danoontje en Texels Skuumkoppe kan je me wakker maken.
Bier, pils, gewoon erg lekkerquote:
Van ijs hou ik dan weer nietquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:24 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Danoontje ook heerlijk inderdaad.
Lepel erin en dan een uurtje in de vriezer. Daarna als een ijsje weg werken
Jij hebt echt een heuuule goede smaakquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:39 schreef AbFab_Darling het volgende:
[..]
Bier, pils, gewoon erg lekker
Ben ik helemaal met je eensquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:59 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Jij hebt echt een heuuule goede smaak
Noodles uit een pakje of helemaal zelf gemaakt?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:08 schreef zeefje het volgende:
Een jaar geleden was ik verslaafd aan noodles. Nu probeer ik ze weer, en zit gewoon te kokken.
Pakjequote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:25 schreef Rembrand21 het volgende:
[..]
Noodles uit een pakje of helemaal zelf gemaakt?
Noodles zijn super maar ik maak ze altijd zelf met wok sausjes enzo :-)quote:
Snap ik nu welquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:27 schreef Rembrand21 het volgende:
[..]
Noodles zijn super maar ik maak ze altijd zelf met wok sausjes enzo :-)
Pakjes die met water aangemaakt moet worden vind ik minder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |