quote:Amarantha schreef het volgende:
Iedereen heeft wel eens momenten dat je ineens helemaal gek bent op een bepaald soort eten of drinken en dat heel vaak haalt en daarna soms ineens een hele tijd niet meer. Ik vroeg me af welke producten dat bij jullie zijn op dit moment.. Zelf ben ik helemaal gek op ijsthee ineens haha (geen specifiek merk, is allemaal lekker)
Ketchup daar de standaard?quote:Op zondag 27 juli 2014 15:46 schreef Selestha het volgende:
Mcdonalds fritessaus. Hier in het VK niet te krijgen en heb een doosje opgestuurd gekregen
IJskoude chocolademelk!quote:Op zondag 27 juli 2014 15:53 schreef MrChocolademelk het volgende:
Ik eet altijd veel te veel koekjes, ze zijn vaak standaard op hier
Ik haal vaak de biscuits met witte spul ertussen![]()
Verder ben ik dol op de SPA fruit frisdranken.
quote:
Zeg, een stomme vraag. Is roomboter nou gewone boter? Ik lees altijd dat margarine zo slecht is, maar welke boter moet ik dan in de supermarkt nemen?quote:Op zondag 27 juli 2014 17:13 schreef minilot het volgende:
Goede boter.
Hoeveel roomboter (zowel gezouten als gewone) er in dit huis per week doorheen gaat, dat is bijna angstaanjagend!
Als het boter heet is het boter en dus altijd roomboter.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:38 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Zeg, een stomme vraag. Is roomboter nou gewone boter? Ik lees altijd dat margarine zo slecht is, maar welke boter moet ik dan in de supermarkt nemen?
Die vind ik juist verschrikkelijkquote:Op zondag 27 juli 2014 15:53 schreef MrChocolademelk het volgende:
Ik haal vaak de biscuits met witte spul ertussen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |