Hugejeeequote:
Wel okéquote:Op zondag 27 juli 2014 19:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hugejeee
Ja redelijk. Sterfgevallen binnen het gezin (huisdieren), gerbil afgelopen week overleden, en vanochtend toen ik bij m'n vader was heeft de dierenambulance ons jongste poesje afgeleverd, die was doodgereden vlakbij huis
En hoe is 't met je brandwond?
xoxoxoquote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 19:37 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zolang je maar niet in het ziekenhuis beland.
Eerder deze week bijnaquote:Op zondag 27 juli 2014 19:37 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zolang je maar niet in het ziekenhuis beland.
Wat is ntb en wjnmk? Ik ben in de war, straks denk ik nog dat we een relatie hebben terwijl je met een ander neukt.quote:
Niet te breken & wil je nooit meer kwijt geloof ikquote:Op zondag 27 juli 2014 19:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat is ntb en wjnmk? Ik ben in de war, straks denk ik nog dat we een relatie hebben terwijl je met een ander neukt.![]()
Ohquote:Op zondag 27 juli 2014 19:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Niet te breken & wil je nooit meer kwijt geloof ik
Vriend van de TS gespotquote:Op zondag 27 juli 2014 19:42 schreef hugecooll het volgende:
En als jij denkt dat we een relatie hebben, is het toch goed?
Ik weet niet ik moest nog nadenkenquote:
Weet ze nietquote:Op zondag 27 juli 2014 19:43 schreef Yaaar het volgende:
Oh vreselijk dir offtopic gelul van jullie. Ga dm'e. ofzo. En war is de hele conclusie nou? Had ik gelijk dat hij samenwoont met een andere chick?
Gerbilsquote:Op zondag 27 juli 2014 19:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wel oké
Ik had vroeger ook een gerbilcoole beestjes wel. Sterkte
Hmmmmm kan ook, daarom alleen dat geneuk in zijn ouders huis toen zijn ouders op vakantie waren en voor de rest bij haar.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:41 schreef Yaaar het volgende:
Wat een hoop gezeik. Op basis van de OP is t mij wel duidelijk: hij heeft een vaste vriendin en woont met haar samen.
Nee hij woont thuisquote:Op zondag 27 juli 2014 19:43 schreef Yaaar het volgende:
Oh vreselijk dir offtopic gelul van jullie. Ga dm'e. ofzo. En war is de hele conclusie nou? Had ik gelijk dat hij samenwoont met een andere chick?
Is t zeker wel. En ja, bij ceze weet ik dat hij samenwoont met een chick. Heb je em wel op FB, hondebrok?quote:Op zondag 27 juli 2014 19:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Weet ze niet
En zo offtopic is het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |