Ik moet in zijn telefoon zien te komen en het andere meisje inlichten. Wordt ie gelijk gedumpt door beiden. Hehe. Forever alone daarnaquote:
Heb ik al gezegd dat je een pareltje bent?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:27 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik moet in zijn telefoon zien te komen en het andere meisje inlichten. Wordt ie gelijk gedumpt door beiden. Hehe. Forever alone daarna
Hij heeft geen facebook? Wat is zijn relatiestatus daar? Het is ingewikkeld?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:27 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik moet in zijn telefoon zien te komen en het andere meisje inlichten. Wordt ie gelijk gedumpt door beiden. Hehe. Forever alone daarna
Gebruikt zijn Facebook al ruim een jaar niet meerquote:Op zondag 27 juli 2014 18:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij heeft geen facebook? Wat is zijn relatiestatus daar? Het is ingewikkeld?
Of je staat in een aparte (afgeschermde) groepquote:Op zondag 27 juli 2014 18:30 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Gebruikt zijn Facebook al ruim een jaar niet meer
Daar heb ik allemaal geen verstand van hoorquote:Op zondag 27 juli 2014 18:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Of je staat in een aparte (afgeschermde) groep
Of hij liegtquote:Op zondag 27 juli 2014 18:30 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Gebruikt zijn Facebook al ruim een jaar niet meer
Verklaar hem de liefde op zijn tijdlijn, bijna een jaar samen en zulks. Vindt hij leuk.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:31 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Daar heb ik allemaal geen verstand van hoor
De eckte vreemdgangers wetenquote:Op zondag 27 juli 2014 18:31 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Daar heb ik allemaal geen verstand van hoor
quote:Op zondag 27 juli 2014 18:34 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Eerst de offline leugens maar eens ontrafelen voordat ik me met die shit bezig ga houden
Gewoon op WA blokkeren, heeft ie waarschijnlijk niet eens doorquote:Op zondag 27 juli 2014 18:34 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Eerst de offline leugens maar eens ontrafelen voordat ik me met die shit bezig ga houden
Niet als hij wil neuken met haar.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gewoon op WA blokkeren, heeft ie waarschijnlijk niet eens door
Nee hoor, de TS wacht gewoon op het moment van gloriequote:
Verdorie, deze manquote:Op zondag 27 juli 2014 18:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ook dat hoeft niet op zijn initiatief te zijn
Rot op met je gestook.quote:
Toen ik dat deed, toen blokkeerde hij mij terug en toen flipte ik hem helemaalquote:Op zondag 27 juli 2014 18:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gewoon op WA blokkeren, heeft ie waarschijnlijk niet eens door
Ik kan niet wachten op het moment dat je hem gaat "dumpen".quote:Op zondag 27 juli 2014 18:41 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Toen ik dat deed, toen blokkeerde hij mij terug en toen flipte ik hem helemaal
- hier hoort iets grappigs over goedmaakseks te staan, maar ik kan zo gauw niks bedenken -quote:Op zondag 27 juli 2014 18:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op het moment dat je hem gaat "dumpen".
quote:Op zondag 27 juli 2014 14:02 schreef metamorphosis het volgende:
Of hij nou vreemdgaat of niet, deze hele relatie slaat nergens meer op.
-oh wat jammer-quote:Op zondag 27 juli 2014 18:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
- hier hoort iets grappigs over goedmaakseks te staan, maar ik kan zo gauw niks bedenken -
Ik vraag me eigenlijk wel af hoe dat de vorige keren is gegaan. Dat hij het dan ook uitmaakt of zoquote:Op zondag 27 juli 2014 18:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op het moment dat je hem gaat "dumpen".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |