Zolang het onder het budget blijft.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Als er maar epische gevechten in zitten.
Diep in de nacht moet mariokart aan om de meeste dronkemansruzies te settlen.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:56 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik schep altijd op over mijn tarot dekken, en dan gaan ze wat dom lachen en dan heb ik het over indigo kinderen. Vervolgens gaat iemand roepen dat het allemaal onzin is en ik een idioot ben, waarop er vaak ruzie ontstaan. Meestal als het dan echt gaat dreigen gebruik ik mijn kristallen om de energie te zuiveren zodat de vrede terugkeert, waarop iemand dan een gemene opmerking maakt zoals, je zou naar Israël en Gaza moeten gaan met die kristallen.
Wat voor een gevechten heb jij op verjaardagen?
Daar ben ik gelukkig goed in Mariokart, keer samen party gooien Pharkus?quote:Op zondag 27 juli 2014 16:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Diep in de nacht moet mariokart aan om de meeste dronkemansruzies te settlen.
Geweldig! Een absolute eindbaas, dat ben jij!quote:Op zondag 27 juli 2014 14:50 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Misschien een deel 2. Je kunt een trilogie zo dik als lord of the rings schrijven over besognes op verjaardagen.
Eindelijk weer eens een goed verhaal in KLB. Jaren lang gemist. Goed bezig H!quote:Op zondag 27 juli 2014 13:42 schreef hakunamatafaka het volgende:
Hierbij een handleiding om deze te overleven. Veel succes.
...Gefeliciteerd.
quote:
Wellicht, wellicht.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:56 schreef Aethereal het volgende:
Als ik dit topic op de basisschool had gezien, was ik nu misschien niet zo'n zolderautist geworden. Komen er nog vervolgen op dit topic? Zo zou ik graag een handleiding hebben voor de kroeg, de disco en andere gelegenheden waar andere mensen komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |