Klopt inderdaad, die is er nog niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:01 schreef Knutknuttsson het volgende:
Geen adoptietopic dit jaar, of kijk ik er overheen?
Is er nog een topic van vorig jaar als voorbeeld? Dan wil ik morgen wel even bezig.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, die is er nog niet.
TDF / [Adoptietopic] Adopteer hier een onbekende Tour-renner editie 2023quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is er nog een topic van vorig jaar als voorbeeld? Dan wil ik morgen wel even bezig.
TDF / [Adoptietopic] Adopteer hier een onbekende Tour-renner editie 2024quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:01 schreef Knutknuttsson het volgende:
Geen adoptietopic dit jaar, of kijk ik er overheen?
quote:Op zondag 30 juni 2024 02:03 schreef hole1988 het volgende:
Ik vind dat dit forum een eigen header verdient. Dus ik heb er eentje in elkaar getimmerd.
Impressie.
[ afbeelding ]
Download
Ps. We eindigen dit jaar in Nice in het onderschrift staat Parijs.
Donequote:Op woensdag 3 juli 2024 12:38 schreef hole1988 het volgende:
Hé @:Danny / @:Breuls
Zouden jullie deze header willen instellen voor het tdf forum.
Download
Impressie.
[ afbeelding ]
Nu F5 drukken!quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:50 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mijn OCD speelt flink op nu ik niet heb kunnen opstaan met een voorbeschouwing.
Je zit er wel heel erg mee, he?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:52 schreef Devolder het volgende:
Ik neem aan dat als een moderator een halve doodsbedreiging mag uiten richting een kandidaatwinnaar, de rest dit ook de komende week mag?
"Als ik Tadej ooit tegenkom rem ik niet" Jij doet dit soort uitlatingen, niet ik.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zit er wel heel erg mee, he?
Het is geen doodsbedreiging, dat je dit nu al meerdere malen impliceert vind ik ook echt totaal niet netjes. Stop daarmee.
Tja, dat jij een overduidelijk schertsende post op die manier interpreteert. Om je vraag te beantwoorden: je aanname is verkeerd.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:15 schreef Devolder het volgende:
[..]
"Als ik Tadej ooit tegenkom rem ik niet" Jij doet dit soort uitlatingen, niet ik.
Dat zal best. Maar het signaal dat je ermee afgeeft vind ik vrij opmerkelijk. Iedereen kan nu alles zeggen en vervolgens roepen dat de 'aanname verkeerd is'. Als je daar dan tegen optreedt maak je jezelf volstrekt ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tja, dat jij een overduidelijk schertsende post op die manier interpreteert. Om je vraag te beantwoorden: je aanname is verkeerd.
Lekker huilen joh.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:57 schreef Devolder het volgende:
[..]
Dat zal best. Maar het signaal dat je ermee afgeeft vind ik vrij opmerkelijk. Iedereen kan nu alles zeggen en vervolgens roepen dat de 'aanname verkeerd is'. Als je daar dan tegen optreedt maak je jezelf volstrekt ongeloofwaardig.
Ik heb je gisteren nog verzocht op te houden met dat soort posts. Die boodschap is duidelijk niet aangekomen, dat is betreurenswaardig. Hopelijk heb je het nu wel begrepen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:24 schreef TAmaru het volgende:
@:Rellende_Rotscholier Zou je mij kunnen uitleggen waarom je het nodig vond mijn bericht te editen/verwijderen in het TdF femmes topic? Buiten het feit dat je blijkbaar een hekel aan mij hebt. Geen idee waarom overigens, maar dat lijkt me geen goede reden om berichten van mensen te gaan bewerken. Blijkbaar vond je dat ik een onzinnige vergelijking maakte. Het kan dat jij het onzin vond, maar ik probeerde een vergelijking uit mijn eigen leven te geven van "never change a winning formula". Dat deed ik op nette wijze. Dus hopelijk kun je mij uitleggen wat precies het probleem was.
Wat voor soort posts bedoel je dan? Je kunt toch niet denken dat je in je eentje mag bepalen wat voor soort berichten iemand mag posten, zolang die gewoon binnen bepaalde fatsoensnormen vallen? Ik scheld niemand uit, ik ben vriendelijk en zelfs grappig af en toe; dus ik snap niet zo goed wat je probleem is en waar je precies op doelt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb je gisteren nog verzocht op te houden met dat soort posts. Die boodschap is duidelijk niet aangekomen, dat is betreurenswaardig. Hopelijk heb je het nu wel begrepen.
Je vrouwonvriendelijke en seksistische opmerkingen vallen natuurlijk niet binnen de fatsoensnormen. Op je sterke verhalen over wat je al dan niet met zogenaamde exen hebt gedaan zit al helemaal niemand te wachten. We bespreken hier de koers, ieder topic vervuilen met dat soort onzin voegt echt niets toe.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:56 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Wat voor soort posts bedoel je dan? Je kunt toch niet denken dat je in je eentje mag bepalen wat voor soort berichten iemand mag posten, zolang die gewoon binnen bepaalde fatsoensnormen vallen? Ik scheld niemand uit, ik ben vriendelijk en zelfs grappig af en toe; dus ik snap niet zo goed wat je probleem is en waar je precies op doelt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |