Leuk is dat he? Kun je zo uren met iemand praten.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja man en goede gesprekken met hem en jr over de leef daardoor pas 4 uur gaan slapen
echt aanwinst kan ik je nu al vertellen
Dan koop je cadeautjes?quote:Op zondag 27 juli 2014 16:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jullie hadden toch een maand met elkaar
het was een grapje..quote:
Bijna 2 nu. Maar ik ga niet na een maand een cadeautje halen omdat het knap is dat ze het met me vol houdt.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jullie hadden toch een maand met elkaar
Kreeg alleen maar mee dat hij aan je vroeg hoe je het had teruggevonden ofzo, maar toen daarna dm`de je hem waarschijnlijkquote:
Dat komt wel leuker over jaquote:Op zondag 27 juli 2014 16:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bijna 2 nu. Maar ik ga niet na een maand een cadeautje halen omdat het knap is dat ze het met me vol houdt.
Niet dat ik dat nooit ga doen, maar ik kom nog wel eens met iets leuks aan zetten hoor, heb al wat dingen in mijn hoofd die ik nog moet gaan uitvoeren
nee was echt convo van bijna hele toppaquote:Op zondag 27 juli 2014 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kreeg alleen maar mee dat hij aan je vroeg hoe je het had teruggevonden ofzo, maar toen daarna dm`de je hem waarschijnlijk
Je spontane erectie die je probeerde te showen?quote:
nee hihiquote:Op zondag 27 juli 2014 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je spontane erectie die je probeerde te showen?
quote:Op zondag 27 juli 2014 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee was echt convo van bijna hele toppa
maar eerst ging JR paar domme bashes zetten
Heb haar donderdag meegenomen naar de IJssel hier en daar gezeten met zonsondergang. Het was awesome. Hoe simpel het ook isquote:
Zeg maar Sevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |