Haha Grappig !!!1!! Xxquote:Op zondag 27 juli 2014 13:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer. Ik wilde net vragen waarom bananen krom waren, hahahaha xD
quote:Op zondag 27 juli 2014 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je bent een ware toevoeging op deze SC, Fylax.
Ja dus?quote:Op zondag 27 juli 2014 13:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het ging over God en of het nou wel of niet bestaat en allemaal theorieën
Is bog niet voor iPad beschikbaar en mijn internet kan zowel Netflix als popcorn time niet aan op mijn laptopquote:
Ohh ja dat is wel jammer.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is bog niet voor iPad beschikbaar en mijn internet kan zowel Netflix als popcorn time niet aan op mijn laptop
Terwijl je enkel een nummer van Nicki Minaj hoeft af te spelen om dit vraagstuk te beantwoorden.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het ging over God en of het nou wel of niet bestaat en allemaal theorieën
Hahaquote:Op zondag 27 juli 2014 13:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Terwijl je enkel een nummer van Nicki Minaj hoeft af te spelen om dit vraagstuk te beantwoorden.
Wat een gangster
[ afbeelding ]
ahw wat sneu.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Terwijl je enkel een nummer van Nicki Minaj hoeft af te spelen om dit vraagstuk te beantwoorden.
Wat een gangster
[ afbeelding ]
Zijn 2 verschillende wielen op beide plaatjes.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een gangster
[ afbeelding ]
Het zijn nog echt Lego onderdelen ookquote:
Dubbele banden als hij offroad besluit te gaan.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn 2 verschillende wielen op beide plaatjes.
Hij kan gewoon kiezen welk wiel er beter past bij zijn stemming.
die hechtingquote:Op zondag 27 juli 2014 13:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een gangster
[ afbeelding ]
Lego kan trots op zichzelf zijnquote:Op zondag 27 juli 2014 13:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zijn nog echt Lego onderdelen ook
Misschien kunnen ze ook met schutkleuren maken zodat hij minder snel opgegeten wordt.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zijn nog echt Lego onderdelen ook
[..]
Dubbele banden als hij offroad besluit te gaan.
Je kan zelf trots zijn op jezelf.quote:
Of een buitenboord motor op zijn schild bevestigen voor wat extra snelheid in het water.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze ook met schutkleuren maken zodat hij minder snel opgegeten wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |