Volgens mijn uit Duitsland afkomstige glazen bol zo'n 40-45.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:11 schreef darkmond het volgende:
Hoeveel kut topics ga je vandaag nog openen
quote:Op zondag 27 juli 2014 13:11 schreef darkmond het volgende:
Volgens mij worden advertenties gebaseerd op de pagina's die je bezocht hebtquote:Op zondag 27 juli 2014 13:18 schreef darkmond het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is deze advertentie over homo's? TS...ze vragen zich af of jij als gay zijnde kunt veranderen
Klopt helemaalquote:Op zondag 27 juli 2014 13:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens mij worden advertenties gebaseerd op de pagina's die je bezocht hebt
quote:Op zondag 27 juli 2014 13:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
6quote:Op zondag 27 juli 2014 13:11 schreef darkmond het volgende:
quote:Op zondag 27 juli 2014 13:18 schreef darkmond het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is deze advertentie over homo's? TS...ze vragen zich af of jij als gay zijnde kunt veranderen
quote:Op zondag 27 juli 2014 13:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Schei toch uit manquote:Op zondag 27 juli 2014 13:39 schreef Copthorne het volgende:
Jammer dat iedereen voorbijgaat aan de essentie van de klacht en dat niemand waardering heeft voor de artistieke manier waarop ik de klacht heb geopend (klacht niet in de OP, maar in de eerste reactie).
Oprotteeeennquote:Op zondag 27 juli 2014 13:39 schreef Copthorne het volgende:
Jammer dat iedereen voorbijgaat aan de essentie van de klacht en dat niemand waardering heeft voor de artistieke manier waarop ik de klacht heb geopend (klacht niet in de OP, maar in de eerste reactie).
Leuk en avant-gardistisch man.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:39 schreef Copthorne het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |