SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Dat had ik gisteren ook in die nieuwe cup.. en het aantal 45 en 90 minuut goals is ook bizar hoog daar.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:51 schreef Tim86 het volgende:
Zat echt in een 50-1 run ofzo en nu verlies ik ineens van de grootste kneuzen![]()
Uitgaan, en vervolgens weer om 8 uur aan de FIFA. Held.quote:Op zondag 27 juli 2014 08:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren ook in die nieuwe cup.. en het aantal 45 en 90 minuut goals is ook bizar hoog daar.
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ik weet wat jij gedaan hebtquote:Op zondag 27 juli 2014 08:24 schreef Lastpost het volgende:
Ook maar eens richting m'n nest, hoop dat ik überhaupt nog kan slapen zo.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Flikker toch op met die nieuwe cup man. Ik speel tegen een heel duur team met 90 Klose en ik sta binnen 10 minuten 2-0 voor, daarna wordt het 2-1 en vlak voor rust 2-2. Ik heb echt ALLE kansen op meer maar ik kan gewoon niet scoren. En dan wordt het 2-3. En vervolgens maak ik 3-3, heb ik in de verlenging nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer kansen maar de bal wil er gewoon niet in doordat Neuer de meest onmogelijke reddingen ooit verricht. En dan na penalties verliezen. Echt, rot toch op met dit fucking kut spel waar je gewoon niet mag winnen van EA terwijl je 100000x beter bent dan de tegenstander.![]()
Denk aan je bloeddrukquote:Op zondag 27 juli 2014 08:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Flikker toch op met die nieuwe cup man. Ik speel tegen een heel duur team met 90 Klose en ik sta binnen 10 minuten 2-0 voor, daarna wordt het 2-1 en vlak voor rust 2-2. Ik heb echt ALLE kansen op meer maar ik kan gewoon niet scoren. En dan wordt het 2-3. En vervolgens maak ik 3-3, heb ik in de verlenging nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer kansen maar de bal wil er gewoon niet in doordat Neuer de meest onmogelijke reddingen ooit verricht. En dan na penalties verliezen. Echt, rot toch op met dit fucking kut spel waar je gewoon niet mag winnen van EA terwijl je 100000x beter bent dan de tegenstander.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Zo eindelijk een keer een potje gewonnen waarbij het terecht was.
Ik was 2:30 ongeveer thuis, toen heb ik even geslapen en nu ben ik alweer wakker.![]()
Ik vond er niet veel aan trouwens.. er was maar 1 ruimte en de muziek stond heel hard en het was best druk dus daardoor had ik bijna nergens ruimte om te staan/dansen. En ik ging met mijn broer, zijn vriendin, nog iemand en onze nicht uit Engeland uit (geen pics)![]()
huh wat ? nieuwe cup? ze waren het nog niet verleerd dus bij EA.
wat zijn de eisen?
Morrie
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
En je hebt geen chicks aangesproken/benaderd/ertegenaan gereden?quote:Op zondag 27 juli 2014 10:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vond er niet veel aan trouwens.. er was maar 1 ruimte en de muziek stond heel hard en het was best druk dus daardoor had ik bijna nergens ruimte om te staan/dansen. En ik ging met mijn broer, zijn vriendin, nog iemand en onze nicht uit Engeland uit (geen pics)
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Een ruimte met mensen die allemaal een beetje proberen mee te bewegen op het ritme van de muziek, praten met andere mensen, maar geen echte aandacht hebben voor het gesprek, omdat er indruk op het andere geslacht gemaakt dient te worden, ondertussen biertjes drinkend van ¤ 2,50.... Ja, dat is uitgaan inderdaad.quote:Op zondag 27 juli 2014 10:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vond er niet veel aan trouwens.. er was maar 1 ruimte en de muziek stond heel hard en het was best druk dus daardoor had ik bijna nergens ruimte om te staan/dansen. En ik ging met mijn broer, zijn vriendin, nog iemand en onze nicht uit Engeland uit (geen pics)![]()
De sfeer op studenten avond is hier vaak een stuk beter, en de biertjes zijn dan geen ¤2,50 maar ¤1,-quote:Op zondag 27 juli 2014 10:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een ruimte met mensen die allemaal een beetje proberen mee te bewegen op het ritme van de muziek, praten met andere mensen, maar geen echte aandacht hebben voor het gesprek, omdat er indruk op het andere geslacht gemaakt dient te worden, ondertussen biertjes drinkend van ¤ 2,50.... Ja, dat is uitgaan inderdaad.![]()
![]()
quote:Op zondag 27 juli 2014 10:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een ruimte met mensen die allemaal een beetje proberen mee te bewegen op het ritme van de muziek, praten met andere mensen, maar geen echte aandacht hebben voor het gesprek, omdat er indruk op het andere geslacht gemaakt dient te worden, ondertussen biertjes drinkend van ¤ 2,50.... Ja, dat is uitgaan inderdaad.![]()
Ik ben misselijk en heb een droge bek.![]()
![]()
Misschien moet ik ook maar een studie op gaan pakken danquote:Op zondag 27 juli 2014 10:45 schreef Freire het volgende:
[..]
De sfeer op studenten avond is hier vaak een stuk beter, en de biertjes zijn dan geen ¤2,50 maar ¤1,-![]()
![]()
Bizar dat ik gisteren Baines kocht voor 402K, dat ik die gewoon makkelijk met 60K (bruto) winst weer verkoop. Gerrard, Cahill: Tussen de 100 en 150K per speler winst. Prijzen blijven echt alleen maar stijgen en stijgen. De waarde van mijn team was 6,2 miljoen coins![]()
![]()
Vrijetijdskundequote:Op zondag 27 juli 2014 10:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar een studie op gaan pakken dan![]()
![]()
Beste spits in de PL is nu toch wel Drogba denk ik. Jammer dat hij de stats van de IF niet heeft.
honderduizendcoins pfff![]()
Gaat razendsnel dalen joh. En we hebben de tijd. Als je straks inderdaad nog maar 1 transfer per dag mag doen, blijf ik lekker nog een jaartje Fifa14 spelen.quote:Op zondag 27 juli 2014 10:57 schreef Rijst het volgende:
Beste spits in de PL is nu toch wel Drogba denk ik. Jammer dat hij de stats van de IF niet heeft.
honderduizendcoins pfff![]()
Ok Maver.quote:Op zondag 27 juli 2014 11:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gaat razendsnel dalen joh. En we hebben de tijd. Als je straks inderdaad nog maar 1 transfer per dag mag doen, blijf ik lekker nog een jaartje Fifa14 spelen.![]()
Die tweet was toch nep?quote:Op zondag 27 juli 2014 11:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, waarom?Moet je 11 dagen wachten tot je een elftal bij elkaar gekocht hebt
![]()
Nee, want ik kwam niet boven de muziek uit. En ik heb het ook niet geprobeerd.quote:Op zondag 27 juli 2014 10:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En je hebt geen chicks aangesproken/benaderd/ertegenaan gereden?![]()
quote:Op zondag 27 juli 2014 11:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, ben ik weer eens in een hoax gestonken. Kut internet, niks is meer echt tegenwoordig.![]()
![]()
Haha sukkelquote:Op zondag 27 juli 2014 11:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, ben ik weer eens in een hoax gestonken. Kut internet, niks is meer echt tegenwoordig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Je wordt oud Toefjes.quote:Op zondag 27 juli 2014 11:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, ben ik weer eens in een hoax gestonken. Kut internet, niks is meer echt tegenwoordig.![]()
Ik leek op weg te zijn naar de cup maar toen verloor ik de connectie met de EA servers. Ik mis echt de genialiteit van een aantal silvers in een full gold team.![]()
Je mist legendsquote:Op zondag 27 juli 2014 12:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik leek op weg te zijn naar de cup maar toen verloor ik de connectie met de EA servers. Ik mis echt de genialiteit van een aantal silvers in een full gold team.![]()
Je mist FIFA skills.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik leek op weg te zijn naar de cup maar toen verloor ik de connectie met de EA servers. Ik mis echt de genialiteit van een aantal silvers in een full gold team.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Je moet EA 50 euro per week betalen, anders gaan ze je random kicken van de server.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik leek op weg te zijn naar de cup maar toen verloor ik de connectie met de EA servers. Ik mis echt de genialiteit van een aantal silvers in een full gold team.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Net weer bij een 3-0 voorsprong. Laat dan maar zitten.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:14 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Je moet EA 50 euro per week betalen, anders gaan ze je random kicken van de server.![]()
Lekker als je weer de grens over rijdt, ons kouwe kikkerlandje in
2 weekjes Italië gehadHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
OOoh daar was je dus.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:18 schreef DuTank het volgende:
2 weekjes Italië gehad![]()
Ik lieg niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Net weer bij een 3-0 voorsprong. Laat dan maar zitten.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Welkom thuisquote:Op zondag 27 juli 2014 12:18 schreef DuTank het volgende:
2 weekjes Italië gehadEr is een hoop gebeurd de afgelopen 2 weken, maar je hebt het vast allemaal meegekregen
![]()
Ik niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Welkom thuisEr is een hoop gebeurd de afgelopen 2 weken, maar je hebt het vast allemaal meegekregen
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Haha ja dat is het voordeel van dit tijdperk. Alhoewel de vakantie daardoor minder gezellig is geweest, want iedereen zat veel te vaak op de wifi... Maar gewoon genoten verder hoorquote:Op zondag 27 juli 2014 12:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Welkom thuisEr is een hoop gebeurd de afgelopen 2 weken, maar je hebt het vast allemaal meegekregen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Rustig aan joh. Zet een bakkie, eet een broodje. Geef desnoods even een ferme hengel aan de broekpener. Het is maar een spelletje joh. Paar pixeltjes op een scherm. Relativeer.quote:Op zondag 27 juli 2014 08:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Flikker toch op met die nieuwe cup man. Ik speel tegen een heel duur team met 90 Klose en ik sta binnen 10 minuten 2-0 voor, daarna wordt het 2-1 en vlak voor rust 2-2. Ik heb echt ALLE kansen op meer maar ik kan gewoon niet scoren. En dan wordt het 2-3. En vervolgens maak ik 3-3, heb ik in de verlenging nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer kansen maar de bal wil er gewoon niet in doordat Neuer de meest onmogelijke reddingen ooit verricht. En dan na penalties verliezen. Echt, rot toch op met dit fucking kut spel waar je gewoon niet mag winnen van EA terwijl je 100000x beter bent dan de tegenstander.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Pak een blikkie Monster. Relax.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Rustig aan joh. Zet een bakkie, eet een broodje. Geef desnoods even een ferme hengel aan de broekpener. Het is maar een spelletje joh. Paar pixeltjes op een scherm. Relativeer. [ afbeelding ]![]()
True, en hij is zelfs 100000x beter.quote:
en een penalty tegen natuurlijkquote:Op zondag 27 juli 2014 12:57 schreef Freire het volgende:
Die rode kaarten bij perfecte tackles______!
![]()
![]()
Penalty erbij, primaquote:Op zondag 27 juli 2014 12:57 schreef Freire het volgende:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Leuk spel blijft het ookquote:Op zondag 27 juli 2014 12:57 schreef Freire het volgende:
![]()
![]()
Ik ben nu wel rustig. Tijd om iets anders te doen.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Rustig aan joh. Zet een bakkie, eet een broodje. Geef desnoods even een ferme hengel aan de broekpener. Het is maar een spelletje joh. Paar pixeltjes op een scherm. Relativeer. [ afbeelding ]![]()
Oja diequote:Op zondag 27 juli 2014 12:57 schreef Freire het volgende:
En dan die penalty stoppen en vervolgens met 4-1 winnenquote:
Raar om zulke dingen te volgen vanuit het buitenland idd. Heb nog de tijd meegemaakt dat je het nieuws wel hoorde als je thuis kwam. In 2001 kwam ik er pas een half jaar later achter dat Sylvia Millecam overleden was omdat ik op vakantie was toen ze overleedquote:Op zondag 27 juli 2014 12:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha ja dat is het voordeel van dit tijdperk. Alhoewel de vakantie daardoor minder gezellig is geweest, want iedereen zat veel te vaak op de wifi... Maar gewoon genoten verder hoorNu mis je helemaal niks. Ik weet niet welke van de 2 opties leuker is.
![]()
Vroeger kwam je terug en dan waren er 30 transfers (irl, niet futquote:Op zondag 27 juli 2014 13:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Raar om zulke dingen te volgen vanuit het buitenland idd. Heb nog de tijd meegemaakt dat je het nieuws wel hoorde als je thuis kwam. In 2001 kwam ik er pas een half jaar later achter dat Sylvia Millecam overleden was omdat ik op vakantie was toen ze overleedNu mis je helemaal niks. Ik weet niet welke van de 2 opties leuker is.
) ofzo die je niet wist, en een nieuwe zomerhit enzo
![]()
![]()
Een keer kwamen we terug van vakantie en toen deed Cartoon Network het niet meerquote:Op zondag 27 juli 2014 13:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vroeger kwam je terug en dan waren er 30 transfers (irl, niet fut [ afbeelding ]) ofzo die je niet wist, en een nieuwe zomerhit enzo![]()
![]()
Saddest day of my lifequote:Op zondag 27 juli 2014 13:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een keer kwamen we terug van vakantie en toen deed Cartoon Network het niet meer![]()
Nee maar ik welquote:Op zondag 27 juli 2014 13:37 schreef Maver24 het volgende:
Zijn de EA servers weer lekker brak vandaag?![]()
TT klopt wel bij de posts die ik voorbij zie komen. Revontulet de alwetendewat is een lach als je van binnen huilt![]()
Je hebt zelfs DS2 geinspireerd om hard op stap te gaan!quote:Op zondag 27 juli 2014 13:40 schreef Revontulet het volgende:
TT klopt wel bij de posts die ik voorbij zie komen. Revontulet de alwetende
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Zo gaat dat al sinds de eerste TOTS kaartjes (dit jaar) verschenen.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:27 schreef Reemi het volgende:
Winnen van TOTS teams en verliezen van standaard gold teams
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Sluit ik me wel bij aan ja. En dan vooral niet de keeper. Die lijkt dan nog meer aids te kregen dan normaal.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gewoon 3 speciale kaarten maximaal in een team stoppen dat lijkt het beste te werken voor mij![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Het gaat om de speler en niet het team natuurlijkquote:Op zondag 27 juli 2014 14:27 schreef Reemi het volgende:
Winnen van TOTS teams en verliezen van standaard gold teams![]()
Ik zie het nut van hele dure keepers niet in. Ik heb nu IMOTM Krul in mijn team maar echt veel beter dan de normale Krul is hij niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Sluit ik me wel bij aan ja. En dan vooral niet de keeper. Die lijkt dan nog meer aids te kregen dan normaal.![]()
![]()
Dat heb ik dus ook (en legends spelen bij mij altijd goed), dus legends + 3 TOTY's heb ikquote:Op zondag 27 juli 2014 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gewoon 3 speciale kaarten maximaal in een team stoppen dat lijkt het beste te werken voor mij
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik heb TOTS Courtois een tijdje gehad. Echt pure bagger, en toen ik zijn NIF neerzette leek het allemaal wel redelijk te gaan.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zie het nut van hele dure keepers niet in. Ik heb nu IMOTM Krul in mijn team maar echt veel beter dan de normale Krul is hij niet.
Ik heb een keeper van 2,3 miljoenquote:Op zondag 27 juli 2014 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zie het nut van hele dure keepers niet in. Ik heb nu IMOTM Krul in mijn team maar echt veel beter dan de normale Krul is hij niet.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Helemaal niks. Misschien investeren in wat spelers, maar gewoon een NIF Neuer zorgt voor een gunstigere handicap.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:58 schreef The_Yakuza het volgende:
ja, klopt maar zou niet weten wat ik er anders van zou moeten halen"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Alleen Van der Sar gehad, was wel een goede keeper maar het was geen Neuerquote:Op zondag 27 juli 2014 14:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb je ook legend keepers gehad?
Welke was de beste?
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Zou alleen Maldini en/of Gullit nog wel willen, maar die zijn zo belachelijk duurquote:Op zondag 27 juli 2014 14:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Helemaal niks. Misschien investeren in wat spelers, maar gewoon een NIF Neuer zorgt voor een gunstigere handicap.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Je bedoelt: het was geen Cech.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:00 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Alleen Van der Sar gehad, was wel een goede keeper maar het was geen Neuer
Ik heb Lehman, die moet je proberen. Beter dan Neuer imo![]()
Ultimate Handicap.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:00 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Zou alleen Maldini en/of Gullit nog wel willen, maar die zijn zo belachelijk duur
Wat is dat toch met die EA servers.. weer verlies ik zomaar de verbinding als ik 1-2 voor sta en ik was op weg naar de 1-3.![]()
Dat... of je internetslot heeft kuren.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat is dat toch met die EA servers.. weer verlies ik zomaar de verbinding als ik 1-2 voor sta en ik was op weg naar de 1-3."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Bij welke site kijken jullie altijd naar de totale waarde van je team? Volgens futwiz is mijn team 15,7 miljoen
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Dan kun je Gullit kopen.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:13 schreef The_Yakuza het volgende:
Bij welke site kijken jullie altijd naar de totale waarde van je team? Volgens futwiz is mijn team 15,7 miljoen
Het gebeurt elke keer als ik in die nieuwe cup goed op weg ben.. dan is er lag en ineens verlies ik de verbinding. Echt niet te geloven dit.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat... of je internetslot heeft kuren.![]()
Futdb, maar die is helaas neergehaaldquote:Op zondag 27 juli 2014 15:13 schreef The_Yakuza het volgende:
Bij welke site kijken jullie altijd naar de totale waarde van je team? Volgens futwiz is mijn team 15,7 miljoenFutbin is bezig met WeFUT ondersteuning
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Reemi heeft een gigantische vinger in de pap.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Futdb, maar die is helaas neergehaaldFutbin is bezig met WeFUT ondersteuning
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik zag het inderdaad. Laat maar weten als jullie project draaitquote:Op zondag 27 juli 2014 15:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Futdb, maar die is helaas neergehaaldFutbin is bezig met WeFUT ondersteuning
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Wie speelde hier ookalweer PCM? Ik heb de 2013 versie net 'gekocht' en ben op zoek naar een leuk team om een carrière mee te starten(2013 database dus)
![]()
Ik, heb vorige week de 2014 gekocht via steamquote:Op zondag 27 juli 2014 15:29 schreef Freire het volgende:
Wie speelde hier ookalweer PCM? Ik heb de 2013 versie net 'gekocht' en ben op zoek naar een leuk team om een carrière mee te starten(2013 database dus)
. Ik rij zelf nu met Tinkoff/Saxo, want vlakke etappes simuleer ik toch altijd
.
![]()
Gewoon met pen en papier de laagste BIN opzoeken en dan hoofdrekenenquote:Op zondag 27 juli 2014 15:13 schreef The_Yakuza het volgende:
Bij welke site kijken jullie altijd naar de totale waarde van je team? Volgens futwiz is mijn team 15,7 miljoenIk kwam op 6,2 miljoen. Maar heb Suarez enzo weggedaan. Vond Suarez niet goed.
![]()
Speelde je tegen een full Man Utd team? Daar speelde ik de finale tegen toen de servers uitvielen.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:34 schreef ThadCastle het volgende:
De finale gewonnen. Wat een raar potje weer. Rio Ferdinand die Kluivert inhaalt op een recht stuk.![]()
Nee gewoon een lelijk BPL team.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Speelde je tegen een full Man Utd team? Daar speelde ik de finale tegen toen de servers uitvielen.![]()
![]()
Het hele jaar kwam ik Ribéry 1x tegen en vandaag ineens 2x op 1 dag.Ik ben maar gestopt met die nieuwe cup en ik ben weer seasons gaan spelen.. maar dat gaat ook niet goed vanwege de EA servers. Ze doen het nu zelfs niet eens meer.quote:![]()
die was obvious
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op zondag 27 juli 2014 17:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
can speel dit op Samsunbg S4 of niet![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
is die flat op je harses gevallen ofzo want je kraamt echt onzin uitquote:Op zondag 27 juli 2014 17:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
can speel dit op Samsunbg S4 of niet![]()
![]()
![]()
Hedde druk sop?quote:Op zondag 27 juli 2014 17:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
can speel dit op Samsunbg S4 of nietwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ik snap er helemaal niks vanquote:Op zondag 27 juli 2014 17:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wat betekent dat er staat ultimate team![]()
![]()
kutvogeltjes na 5 uurquote:Op zondag 27 juli 2014 19:17 schreef Lindgren. het volgende:
hoe was gisteren? Katlam in je bed beland?![]()
![]()
Anderlecht zo veel geluk
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
lekker dan. kan je in FUT weer die pleuris Team fitness weer niet toepassen![]()
35 van die dingen en dan zegt ie geen items available
#FreeTrapz![]()
Dat is niet zo mooi. Want heb nog maar 1 team.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:34 schreef FCsuarez het volgende:
lekker dan. kan je in FUT weer die pleuris Team fitness weer niet toepassen![]()
35 van die dingen en dan zegt ie geen items available![]()
hahahah geile beerquote:Op zondag 27 juli 2014 20:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is niet zo mooi. Want heb nog maar 1 team.![]()
Niet met zn 2en op 1 console. Wel samen mogelijk als je allebei op je eigen console bent. Op de PS4 in elk geval. Niet echt logisch, maar het is niet anders.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:57 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Is het mogelijk om met zijn tweeën online tegen iemand anders te gaan? 2 VS 1 dus.![]()
Op de xbox kan je op 1 console met 2 personen tegen 1 iemand spelen, kan me niet indenken dat dit op de PS niet kan (2e controller moet aan staan, en dan in het geval van de PS op driehoekje drukken als je een team kiest)quote:Op zondag 27 juli 2014 21:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet met zn 2en op 1 console. Wel samen mogelijk als je allebei op je eigen console bent. Op de PS4 in elk geval. Niet echt logisch, maar het is niet anders.![]()
dit, maar dan moet je wel custom game doen ofzo? Of hoe heet hetquote:Op zondag 27 juli 2014 21:03 schreef Freire het volgende:
[..]
Op de xbox kan je op 1 console met 2 personen tegen 1 iemand spelen, kan me niet indenken dat dit op de PS niet kan (2e controller moet aan staan, en dan in het geval van de PS op driehoekje drukken als je een team kiest)![]()
![]()
Gisteren avond alles geprobeerd om het werkend te krijgen, zonder succes. Googlen leverde op dat die functie er uit gehaald is voor de PS4quote:Op zondag 27 juli 2014 21:03 schreef Freire het volgende:
[..]
Op de xbox kan je op 1 console met 2 personen tegen 1 iemand spelen, kan me niet indenken dat dit op de PS niet kan (2e controller moet aan staan, en dan in het geval van de PS op driehoekje drukken als je een team kiest)![]()
zitten jullie weer met z'n allen op webcam girls te geilen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee, is een videotutorial hoe je pasta maakt.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:10 schreef FCsuarez het volgende:
zitten jullie weer met z'n allen op webcam girls te geilen.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
het kan wel hoor, in ieder geval op xbox, dus zal ook wel kunnen op PS4. Staat bij play en dan op die tweede pagina ofzo iets, ik zoek het zo wel opquote:Op zondag 27 juli 2014 21:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gisteren avond alles geprobeerd om het werkend te krijgen, zonder succes. Googlen leverde op dat die functie er uit gehaald is voor de PS4![]()
![]()
Transfer in mijn Packquote:Op zondag 27 juli 2014 21:19 schreef Toefjes het volgende:
Nou, over tot de orde van de dag maar weer![]()
dat futbin kan wel veel niet vinden hoor
[ Bericht 9% gewijzigd door FCsuarez op 27-07-2014 21:26:35 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er is geen water meer in Friesland en Groningen.
wat is dit dan?![]()
die maver joh trapt overal in deze weekquote:
#FreeTrapz![]()
Mooi, dan lost dat probleem zichzelf opquote:Op zondag 27 juli 2014 21:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er is geen water meer in Friesland en Groningen.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Je hebt het zelf in de hand. Dus ik zeg de tegenwoordige tijdquote:Op zondag 27 juli 2014 13:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Raar om zulke dingen te volgen vanuit het buitenland idd. Heb nog de tijd meegemaakt dat je het nieuws wel hoorde als je thuis kwam. In 2001 kwam ik er pas een half jaar later achter dat Sylvia Millecam overleden was omdat ik op vakantie was toen ze overleedNu mis je helemaal niks. Ik weet niet welke van de 2 opties leuker is.
. Omdat als je het wilt, je meteen alles kan opzoeken.
het zou fijner zijn als er meer water was. Extra strandquote:Op zondag 27 juli 2014 21:34 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Mooi, dan lost dat probleem zichzelf op![]()
![]()
![]()
Aan het einde van de ochtend gekocht voor 1.5 miljoen. Er komt geen einde meer aan de prijsstijgingen volgens mij![]()
hier nog 300K op de bank staan iemand nog een speler die je geprobeerd moet hebben ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hoe bevalt Robben jou?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:53 schreef FCsuarez het volgende:
hier nog 300K op de bank staan iemand nog een speler die je geprobeerd moet hebben ?![]()
maar een TOTS rakitic gekocht voor 249Kquote:passen we wel weer ergens in en anders gaat ie de verkoop weer in komende week.
ja bevalt goedteam een klein beetje omgebouwd nu als rechter ST zodat piszvlek op rb en digne op lb kon. 6 wedstrijden 7 goals. menez ook dit gemiddelde
alleen zijn 89 rodriguez en de bruyne iets minder geschikt als CAM in 4222 dus even het team omgooien denk ik.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Vanmiddag kaartjes gewonnen via vakantieveilingen.nl voor de fruitschaal.
Is echt al jaaaaren geleden dat ik naar een wedstrijd ben geweestDus dan ook meteen maar naar DE wedstrijd van het seizoen
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Oh wacht ik ben 2 jaar geleden naar Willem II - Groningen en Willem II - Twente geweest maar dat is geen voetbal dus telt niet
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ze hebben wel een transferbudget van 100 miljoenquote:Op zondag 27 juli 2014 22:09 schreef Dudeweiser het volgende:
en Lovren ook naar Liverhampton dushoe bedoel je leegkopen
Herinvesteren in spelers buiten de BPL zou ik zeggen
Hala Madrid !
boh Bale terugkopenquote:Op zondag 27 juli 2014 22:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ze hebben wel een transferbudget van 100 miljoenHerinvesteren in spelers buiten de BPL zou ik zeggen
![]()
![]()
AC is wel ver afgezakt zeg![]()
Hala Madrid !
0-322 min
Hala Madrid !
0-4
Hala Madrid !
Ze verloren zelfs van Olympiakos met 3-0.
Tijd dat Berlusconi de boel verkoopt aan een of andere oliesjeik.![]()
Breaking Bad helemaal uitgekeken en moet mijn mening toch ernstig herzien. BB
Niet echt een spoiler, maar just in caseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 juli 2014 22:31 schreef Kiid het volgende:
Breaking Bad helemaal uitgekeken en moet mijn mening toch ernstig herzien. BB
Niet echt een spoiler, maar just in caseMeh, vind het wel watchable maar Suits is een stuk leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat ik dat ooit gezegd hebquote:Op zondag 27 juli 2014 22:32 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Meh, vind het wel watchable maar Suits is een stuk leuker. Toen was ik ook nog niet zo ver
![]()
![]()
Haha ik had hetzelfde met seizoen 1, vanaf seizoen 2 vond ik het pas echt geweldigquote:Op zondag 27 juli 2014 22:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat ik dat ooit gezegd heb. Toen was ik ook nog niet zo ver
![]()
dit ja. Ik was zelfs gestopt toen, maar uiteindelijk weer opgepiktquote:Op zondag 27 juli 2014 22:35 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Haha ik had hetzelfde met seizoen 1, vanaf seizoen 2 vond ik het pas echt geweldig
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik had ook moeite en er zaten dagen tussen voor ik weer de volgende keek als ik mij verveelde. Maar die laatste 3 seizoenen had ik allemaal achter elkaar kunnen kijken als ik Mavers tijd hadquote:Op zondag 27 juli 2014 22:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dit ja. Ik was zelfs gestopt toen, maar uiteindelijk weer opgepikt![]()
![]()
wanneer gaan we nu MLS'en heb al tijden mijn team klaar
#FreeTrapz![]()
vraag het anders nog 10x djeezquote:Op zondag 27 juli 2014 22:49 schreef FCsuarez het volgende:
wanneer gaan we nu MLS'en heb al tijden mijn team klaar![]()
eerste keer kwam er toch geen antwoord faggquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ga naar ea forumquote:Op zondag 27 juli 2014 22:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
eerste keer kwam er toch geen antwoord fagg![]()
anders hou jij gewoon even je bakkes jij zou hier al niet meer zijnquote:
#FreeTrapz![]()
nee niet voor jou.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
anders hou jij gewoon even je bakkes jij zou hier al niet meer zijn![]()
heel misschien omdat wij het ook niet weten. Als het bekend was geweest had het wel besproken geweest natuurlijk, al is het alleen al omdat er dan misschien weer wat te verdienen valt aan een toernooitje en de prijsstijgingen die daarbij horen.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
eerste keer kwam er toch geen antwoord fagg![]()
blijf je toch lekkerquote:![]()
wanneer gaan we MLS'en ?
begint het Amerika toernooi al. ?
when starts the Dudeweisercup ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
daarom had ik het nu nog een keer gevraagd meestal weet tim dit soort dingen namelijk. maar goed dat werd duidelijk niet op prijs gesteld door Fc Chinees.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
heel misschien omdat wij het ook niet weten. Als het bekend was geweest had het wel besproken geweest natuurlijk, al is het alleen al omdat er dan misschien weer wat te verdienen valt aan een toernooitje en de prijsstijgingen die daarbij horen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 27 juli 2014 22:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
daarom had ik het nu nog een keer gevraagd meestal weet tim dit soort dingen namelijk. maar goed dat werd duidelijk niet op prijs gesteld door Fc Chinees.![]()
![]()
quote:Op zondag 27 juli 2014 23:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij was toch zo van het uitdelen en incasseren?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ach joh die suarez voelt zich op zijn plaats gezet door mij dus daarom reageert hij het nu op mijn af. Iets orginelers dan over mijn afkomst verzinnen lukt hem al niet dus ik negeer het maar voor nu.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Pas op. Anders komen we op die kung fu fighting shit!![]()
Tim heeft al 10 keer gezegd afgelopen weken dat de MLS all star wedstrijd, waar ze altijd de FUT cup en het MLS All Star team omheen plannen, dit jaar later is vanwege het WK en dat mensen Julio Cesars in moeten slaan rondom discard value omdat hij uit packs gaat (hij is terug bij QPR, dus hopelijk voert EA het snel door) en by far de beste MLS keeper isquote:Op zondag 27 juli 2014 22:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
daarom had ik het nu nog een keer gevraagd meestal weet tim dit soort dingen namelijk. maar goed dat werd duidelijk niet op prijs gesteld door Fc Chinees.![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/2014_MLS_All-Star_GameAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
op mijn plaats gezet ook echtquote:Op zondag 27 juli 2014 23:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
ach joh die suarez voelt zich op zijn plaats gezet door mij dus daarom reageert hij het nu op mijn af. Iets orginelers dan over mijn afkomst verzinnen lukt hem al niet dus ik negeer het maar voor nu.![]()
#FreeTrapz![]()
Thnx daar heb ik nou eens wat aan.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tim heeft al 10 keer gezegd afgelopen weken dat de MLS all star wedstrijd, waar ze altijd de FUT cup en het MLS All Star team omheen plannen, dit jaar later is vanwege het WK en dat mensen Julio Cesars in moeten slaan rondom discard value omdat hij uit packs gaat (hij is terug bij QPR, dus hopelijk voert EA het snel door) en by far de beste MLS keeper is![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/2014_MLS_All-Star_GamePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zal eens wat Cesar's kopenquote:Op zondag 27 juli 2014 23:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tim heeft al 10 keer gezegd afgelopen weken dat de MLS all star wedstrijd, waar ze altijd de FUT cup en het MLS All Star team omheen plannen, dit jaar later is vanwege het WK en dat mensen Julio Cesars in moeten slaan rondom discard value omdat hij uit packs gaat (hij is terug bij QPR, dus hopelijk voert EA het snel door) en by far de beste MLS keeper is![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/2014_MLS_All-Star_Game![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Liverpool starting XI: Jones, Johnson, Skrtel, Toure, Enrique, Gerrard, Henderson, Can, Sterling, Markovic, Sturridge
Bohh![]()
![]()
* DutchSL komt er nu pas achter dat Markovic naar Liverpool is
Dan zal hij wel konko duur worden als hij silver blijft, hopelijk low-rated gold dus.![]()
Hij is al 77 rated op H2H. En hij heeft heel veel p'squote:Op zondag 27 juli 2014 23:16 schreef DutchSL het volgende:
Dan zal hij wel konko duur worden als hij silver blijft, hopelijk low-rated gold dus.![]()
Zo bohh vind ik dit niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:13 schreef Alovenac het volgende:
Liverpool starting XI: Jones, Johnson, Skrtel, Toure, Enrique, Gerrard, Henderson, Can, Sterling, Markovic, Sturridge
Bohh
Iemand die weet wat er met mijn bet gaat gebeuren? Had ingezet op Manchester City, telt die nu gewoon als winst?http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
http://futbin.com/player/57505/lazar-markovi%C4%87quote:Op zondag 27 juli 2014 23:16 schreef DutchSL het volgende:
Dan zal hij wel konko duur worden als hij silver blijft, hopelijk low-rated gold dus.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
FUT 14 speel ik al maanden niet meer, ik dacht alvast aan FUT 15quote:Op zondag 27 juli 2014 23:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://futbin.com/player/57505/lazar-markovi%C4%87
![]()
![]()
Ik ga ook een keer naar de fruitschaal, zie ik net dat er pas 6000 (!) kaarten zijn verkocht
![]()
Daarom staat vakantieveiling er ook vol meequote:Op zondag 27 juli 2014 23:46 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ga ook een keer naar de fruitschaal, zie ik net dat er pas 6000 (!) kaarten zijn verkocht
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Prima spits.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon verzonnen door Aad jaquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja voor die mensen die er 40 euro voor betalen om ze vervolgens voor 70 euro (wegens omstandigheden) op Marktplaats aan te biedenquote:Op zondag 27 juli 2014 23:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarom staat vakantieveiling er ook vol mee
boh een eigen cupquote:Op zondag 27 juli 2014 22:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
blijf je toch lekker![]()
wanneer gaan we MLS'en ?
begint het Amerika toernooi al. ?
when starts the Dudeweisercup ?
Waar is de ©?![]()
Ik vind er helemaal niks van. Zoek het maar uit met Vossen en Argentijnen.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:54 schreef Maver24 het volgende:
Wat moeten we vinden van Vossen? Is het wat? die Argentijn die lijkt ook naar Feyenoord te gaan![]()
ik hou niet zo van Vossen, ben meer een hondenmens.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:54 schreef Maver24 het volgende:
Wat moeten we vinden van Vossen? Is het wat? die Argentijn die lijkt ook naar Feyenoord te gaan![]()
heb ook nog nooit een hond goed zien steppenquote:Op zondag 27 juli 2014 23:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik hou niet zo van Vossen, ben meer een hondenmens.![]()
Wacht maar even op Trapz, die laat dat graag nog een keer zien.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
heb ook nog nooit een hond goed zien steppenFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Pelle verdiende toch ook 1.2 miljoenquote:Op maandag 28 juli 2014 00:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal wel tering veel verdienen bij Genk dus lijkt me niet dat Feyenoord dat kan betalen![]()
Ook in zijn eerste seizoen? Kan ik me niet voorstellenquote:Op maandag 28 juli 2014 00:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Pelle verdiende toch ook 1.2 miljoen![]()
Hij werd toen gehuurd en na een half jaar overgenomenquote:Op maandag 28 juli 2014 00:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ook in zijn eerste seizoen? Kan ik me niet voorstellen![]()
Zou wel raar zijn om een nieuwe speler meteen een miljoen te geven niet dat mij het wat uitmaakt verder maar dan krijg je wel scheve gezichten in de kleedkamer.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij werd toen gehuurd en na een half jaar overgenomen![]()
Kan me niet voorstellen dat die meer betalen dan Feyenoord hoor. We hebben het hier over een Belgische subtopperquote:Op maandag 28 juli 2014 00:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal wel tering veel verdienen bij Genk dus lijkt me niet dat Feyenoord dat kan betalen
Vossen is alleen wel een gok vanwege zijn blessuregevoeligheid.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 28 juli 2014 00:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat die meer betalen dan Feyenoord hoor. We hebben het hier over een Belgische subtopper
Vossen is alleen wel een gok vanwege zijn blessuregevoeligheid.
Die bedragen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toch mooi dat je reageert zonder dat het je uitmaakt en dat je echt heel erg bezorgd bent om de scheve gezichten in de kleedkamer van Feyenoordquote:Op maandag 28 juli 2014 00:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou wel raar zijn om een nieuwe speler meteen een miljoen te geven niet dat mij het wat uitmaakt verder maar dan krijg je wel scheve gezichten in de kleedkamer.![]()
![]()
Bezorgd?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toch mooi dat je reageert zonder dat het je uitmaakt en dat je echt heel erg bezorgd bent om de scheve gezichten in de kleedkamer van Feyenoord![]()
Ik zei opmerkelijkquote:Op maandag 28 juli 2014 02:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Remy die 3 headers wint van Rijkaard in 1 potje.![]()
![]()
Remy is 1.84m met 93 jumping en goede heading accuracy..kan gebeuren.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Remy die 3 headers wint van Rijkaard in 1 potje.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh dan is het wel opmerkelijk, mijn excuus.quote:Op maandag 28 juli 2014 03:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Remy is 1.84m met 93 jumping en goede heading accuracy..kan gebeuren.![]()
Kop op, voor je het weet ben je dood en hoef je nooit meer te werken.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:Dat is inderdaad een bemoedigende gedachtequote:Op maandag 28 juli 2014 08:08 schreef Revontulet het volgende:
Kop op, voor je het weet ben je dood en hoef je nooit meer te werken.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De Vrij voor 8.5 miljoen naar Lazio, die had makkelijk 35 miljoen op kunnen brengen #KiidStylewat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:Op maandag 28 juli 2014 08:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Dat is inderdaad een bemoedigende gedachtesorry, maandag ochtend is niet mijn favoriete punt van de week. Maaaarrrr, vanmiddag komt mijn nieuwe gitaar binnen
8.5 MILJOEN?quote:Op maandag 28 juli 2014 08:09 schreef Revontulet het volgende:
De Vrij voor 8.5 miljoen naar Lazio, die had makkelijk 35 miljoen op kunnen brengen #KiidStyle
Die had ik wel voor 12 miljoen verwacht...
1 jarig contract natuurlijk.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja schandalig, nu maar hopen dat ze BMI niet laten gaan voor minder dan 50 miljoen, om dit verlies wat te compenserenquote:Op maandag 28 juli 2014 08:09 schreef Revontulet het volgende:
De Vrij voor 8.5 miljoen naar Lazio, die had makkelijk 35 miljoen op kunnen brengen #KiidStyle
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die is al een tijdje weg voor 8 miljoen....quote:Op maandag 28 juli 2014 08:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja schandalig, nu maar hopen dat ze BMI niet laten gaan voor minder dan 50 miljoen, om dit verlies wat te compenserenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Tering...Feyenoord laat zich aardig uit durre bak vreten.quote:Op maandag 28 juli 2014 08:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die is al een tijdje weg voor 8 miljoen....NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Boh...deze man kan ook prima bij NAC op de loonlijstquote:Victor Ibarbo has a salary of ¤0.15m and has been playing for Cagliari Calcio side since 2008. Ibarbo's contract expires in 2015 as the professional footballer agreed with the player a 1 year deal. On top of that, if any other club is interested in Ibarbo, they will have to pay the sum of ¤- in full as release clause.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bohhhhhhh DS2 elke week overstuur omdat Ibarbo op de Nederlandse velden staat.quote:Op maandag 28 juli 2014 08:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Boh...deze man kan ook prima bij NAC op de loonlijst
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik was zaterdag in Duitsland en zag daar DS2's natte droom:
Moet een speler van buiten de EU in Nederland niet een half miljoen krijgen?quote:Op maandag 28 juli 2014 08:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Boh...deze man kan ook prima bij NAC op de loonlijstHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Volgens mij het gemiddelde van alle eredivisie spelers. Vorig seizoen was dat iets minder dan een half miljoen ja. 150% van het gemiddelde salaris van de Eredivisie dus.quote:Op maandag 28 juli 2014 08:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Moet een speler van buiten de EU in Nederland niet een half miljoen krijgen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Daarom gingen clubs als VVV naar de klote met al die Afrikanenquote:Op maandag 28 juli 2014 08:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Volgens mij het gemiddelde van alle eredivisie spelers. Vorig seizoen was dat iets minder dan een half miljoen ja. 150% van het gemiddelde salaris van de Eredivisie dus.
Ja dan gaat het hard als middelmatige (slechte) voetballers minimaal een half miljoen moeten verdienen.quote:Op maandag 28 juli 2014 08:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daarom gingen clubs als VVV naar de klote met al die AfrikanenVolgens mij is Feyenoord daar ook mee naar de klote gegaan met al die exotische "talenten".
Goeie vakantie gehad?quote:Op maandag 28 juli 2014 08:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daarom gingen clubs als VVV naar de klote met al die Afrikanen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat heeft PSV volgens mij ook veel geld gekost. Van die half tamme Brazilianen enzo, die niks konden en ook nog eens 6 miljoen hadden gekostquote:Op maandag 28 juli 2014 08:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dan gaat het hard als middelmatige (slechte) voetballers minimaal een half miljoen moeten verdienen.Volgens mij is Feyenoord daar ook mee naar de klote gegaan met al die exotische "talenten".
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: