SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Dat had ik gisteren ook in die nieuwe cup.. en het aantal 45 en 90 minuut goals is ook bizar hoog daar.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:51 schreef Tim86 het volgende:
Zat echt in een 50-1 run ofzo en nu verlies ik ineens van de grootste kneuzen![]()
Uitgaan, en vervolgens weer om 8 uur aan de FIFA. Held.quote:Op zondag 27 juli 2014 08:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren ook in die nieuwe cup.. en het aantal 45 en 90 minuut goals is ook bizar hoog daar.
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ik weet wat jij gedaan hebtquote:Op zondag 27 juli 2014 08:24 schreef Lastpost het volgende:
Ook maar eens richting m'n nest, hoop dat ik überhaupt nog kan slapen zo.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Flikker toch op met die nieuwe cup man. Ik speel tegen een heel duur team met 90 Klose en ik sta binnen 10 minuten 2-0 voor, daarna wordt het 2-1 en vlak voor rust 2-2. Ik heb echt ALLE kansen op meer maar ik kan gewoon niet scoren. En dan wordt het 2-3. En vervolgens maak ik 3-3, heb ik in de verlenging nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer kansen maar de bal wil er gewoon niet in doordat Neuer de meest onmogelijke reddingen ooit verricht. En dan na penalties verliezen. Echt, rot toch op met dit fucking kut spel waar je gewoon niet mag winnen van EA terwijl je 100000x beter bent dan de tegenstander.![]()
Denk aan je bloeddrukquote:Op zondag 27 juli 2014 08:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Flikker toch op met die nieuwe cup man. Ik speel tegen een heel duur team met 90 Klose en ik sta binnen 10 minuten 2-0 voor, daarna wordt het 2-1 en vlak voor rust 2-2. Ik heb echt ALLE kansen op meer maar ik kan gewoon niet scoren. En dan wordt het 2-3. En vervolgens maak ik 3-3, heb ik in de verlenging nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer kansen maar de bal wil er gewoon niet in doordat Neuer de meest onmogelijke reddingen ooit verricht. En dan na penalties verliezen. Echt, rot toch op met dit fucking kut spel waar je gewoon niet mag winnen van EA terwijl je 100000x beter bent dan de tegenstander.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Zo eindelijk een keer een potje gewonnen waarbij het terecht was.
Ik was 2:30 ongeveer thuis, toen heb ik even geslapen en nu ben ik alweer wakker.![]()
Ik vond er niet veel aan trouwens.. er was maar 1 ruimte en de muziek stond heel hard en het was best druk dus daardoor had ik bijna nergens ruimte om te staan/dansen. En ik ging met mijn broer, zijn vriendin, nog iemand en onze nicht uit Engeland uit (geen pics)![]()
huh wat ? nieuwe cup? ze waren het nog niet verleerd dus bij EA.
wat zijn de eisen?
Morrie
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
En je hebt geen chicks aangesproken/benaderd/ertegenaan gereden?quote:Op zondag 27 juli 2014 10:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vond er niet veel aan trouwens.. er was maar 1 ruimte en de muziek stond heel hard en het was best druk dus daardoor had ik bijna nergens ruimte om te staan/dansen. En ik ging met mijn broer, zijn vriendin, nog iemand en onze nicht uit Engeland uit (geen pics)
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Een ruimte met mensen die allemaal een beetje proberen mee te bewegen op het ritme van de muziek, praten met andere mensen, maar geen echte aandacht hebben voor het gesprek, omdat er indruk op het andere geslacht gemaakt dient te worden, ondertussen biertjes drinkend van ¤ 2,50.... Ja, dat is uitgaan inderdaad.quote:Op zondag 27 juli 2014 10:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vond er niet veel aan trouwens.. er was maar 1 ruimte en de muziek stond heel hard en het was best druk dus daardoor had ik bijna nergens ruimte om te staan/dansen. En ik ging met mijn broer, zijn vriendin, nog iemand en onze nicht uit Engeland uit (geen pics)![]()
De sfeer op studenten avond is hier vaak een stuk beter, en de biertjes zijn dan geen ¤2,50 maar ¤1,-quote:Op zondag 27 juli 2014 10:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een ruimte met mensen die allemaal een beetje proberen mee te bewegen op het ritme van de muziek, praten met andere mensen, maar geen echte aandacht hebben voor het gesprek, omdat er indruk op het andere geslacht gemaakt dient te worden, ondertussen biertjes drinkend van ¤ 2,50.... Ja, dat is uitgaan inderdaad.![]()
![]()
quote:Op zondag 27 juli 2014 10:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een ruimte met mensen die allemaal een beetje proberen mee te bewegen op het ritme van de muziek, praten met andere mensen, maar geen echte aandacht hebben voor het gesprek, omdat er indruk op het andere geslacht gemaakt dient te worden, ondertussen biertjes drinkend van ¤ 2,50.... Ja, dat is uitgaan inderdaad.![]()
Ik ben misselijk en heb een droge bek.![]()
![]()
Misschien moet ik ook maar een studie op gaan pakken danquote:Op zondag 27 juli 2014 10:45 schreef Freire het volgende:
[..]
De sfeer op studenten avond is hier vaak een stuk beter, en de biertjes zijn dan geen ¤2,50 maar ¤1,-![]()
![]()
Bizar dat ik gisteren Baines kocht voor 402K, dat ik die gewoon makkelijk met 60K (bruto) winst weer verkoop. Gerrard, Cahill: Tussen de 100 en 150K per speler winst. Prijzen blijven echt alleen maar stijgen en stijgen. De waarde van mijn team was 6,2 miljoen coins![]()
![]()
Vrijetijdskundequote:Op zondag 27 juli 2014 10:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar een studie op gaan pakken dan![]()
![]()
Beste spits in de PL is nu toch wel Drogba denk ik. Jammer dat hij de stats van de IF niet heeft.
honderduizendcoins pfff![]()
Gaat razendsnel dalen joh. En we hebben de tijd. Als je straks inderdaad nog maar 1 transfer per dag mag doen, blijf ik lekker nog een jaartje Fifa14 spelen.quote:Op zondag 27 juli 2014 10:57 schreef Rijst het volgende:
Beste spits in de PL is nu toch wel Drogba denk ik. Jammer dat hij de stats van de IF niet heeft.
honderduizendcoins pfff![]()
Ok Maver.quote:Op zondag 27 juli 2014 11:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gaat razendsnel dalen joh. En we hebben de tijd. Als je straks inderdaad nog maar 1 transfer per dag mag doen, blijf ik lekker nog een jaartje Fifa14 spelen.![]()
Die tweet was toch nep?quote:Op zondag 27 juli 2014 11:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, waarom?Moet je 11 dagen wachten tot je een elftal bij elkaar gekocht hebt
![]()
Nee, want ik kwam niet boven de muziek uit. En ik heb het ook niet geprobeerd.quote:Op zondag 27 juli 2014 10:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En je hebt geen chicks aangesproken/benaderd/ertegenaan gereden?![]()
quote:Op zondag 27 juli 2014 11:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, ben ik weer eens in een hoax gestonken. Kut internet, niks is meer echt tegenwoordig.![]()
![]()
Haha sukkelquote:Op zondag 27 juli 2014 11:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, ben ik weer eens in een hoax gestonken. Kut internet, niks is meer echt tegenwoordig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Je wordt oud Toefjes.quote:Op zondag 27 juli 2014 11:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, ben ik weer eens in een hoax gestonken. Kut internet, niks is meer echt tegenwoordig.![]()
Ik leek op weg te zijn naar de cup maar toen verloor ik de connectie met de EA servers. Ik mis echt de genialiteit van een aantal silvers in een full gold team.![]()
Je mist legendsquote:Op zondag 27 juli 2014 12:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik leek op weg te zijn naar de cup maar toen verloor ik de connectie met de EA servers. Ik mis echt de genialiteit van een aantal silvers in een full gold team.![]()
Je mist FIFA skills.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik leek op weg te zijn naar de cup maar toen verloor ik de connectie met de EA servers. Ik mis echt de genialiteit van een aantal silvers in een full gold team.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Je moet EA 50 euro per week betalen, anders gaan ze je random kicken van de server.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik leek op weg te zijn naar de cup maar toen verloor ik de connectie met de EA servers. Ik mis echt de genialiteit van een aantal silvers in een full gold team.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Net weer bij een 3-0 voorsprong. Laat dan maar zitten.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:14 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Je moet EA 50 euro per week betalen, anders gaan ze je random kicken van de server.![]()
Lekker als je weer de grens over rijdt, ons kouwe kikkerlandje in
2 weekjes Italië gehadHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
OOoh daar was je dus.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:18 schreef DuTank het volgende:
2 weekjes Italië gehad![]()
Ik lieg niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Net weer bij een 3-0 voorsprong. Laat dan maar zitten.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Welkom thuisquote:Op zondag 27 juli 2014 12:18 schreef DuTank het volgende:
2 weekjes Italië gehadEr is een hoop gebeurd de afgelopen 2 weken, maar je hebt het vast allemaal meegekregen
![]()
Ik niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Welkom thuisEr is een hoop gebeurd de afgelopen 2 weken, maar je hebt het vast allemaal meegekregen
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Haha ja dat is het voordeel van dit tijdperk. Alhoewel de vakantie daardoor minder gezellig is geweest, want iedereen zat veel te vaak op de wifi... Maar gewoon genoten verder hoorquote:Op zondag 27 juli 2014 12:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Welkom thuisEr is een hoop gebeurd de afgelopen 2 weken, maar je hebt het vast allemaal meegekregen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Rustig aan joh. Zet een bakkie, eet een broodje. Geef desnoods even een ferme hengel aan de broekpener. Het is maar een spelletje joh. Paar pixeltjes op een scherm. Relativeer.quote:Op zondag 27 juli 2014 08:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Flikker toch op met die nieuwe cup man. Ik speel tegen een heel duur team met 90 Klose en ik sta binnen 10 minuten 2-0 voor, daarna wordt het 2-1 en vlak voor rust 2-2. Ik heb echt ALLE kansen op meer maar ik kan gewoon niet scoren. En dan wordt het 2-3. En vervolgens maak ik 3-3, heb ik in de verlenging nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer kansen maar de bal wil er gewoon niet in doordat Neuer de meest onmogelijke reddingen ooit verricht. En dan na penalties verliezen. Echt, rot toch op met dit fucking kut spel waar je gewoon niet mag winnen van EA terwijl je 100000x beter bent dan de tegenstander.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Pak een blikkie Monster. Relax.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Rustig aan joh. Zet een bakkie, eet een broodje. Geef desnoods even een ferme hengel aan de broekpener. Het is maar een spelletje joh. Paar pixeltjes op een scherm. Relativeer. [ afbeelding ]![]()
True, en hij is zelfs 100000x beter.quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
en een penalty tegen natuurlijkquote:Op zondag 27 juli 2014 12:57 schreef Freire het volgende:
Die rode kaarten bij perfecte tackles______!
![]()
![]()
Penalty erbij, primaquote:Op zondag 27 juli 2014 12:57 schreef Freire het volgende:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Leuk spel blijft het ookquote:Op zondag 27 juli 2014 12:57 schreef Freire het volgende:
![]()
![]()
Ik ben nu wel rustig. Tijd om iets anders te doen.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Rustig aan joh. Zet een bakkie, eet een broodje. Geef desnoods even een ferme hengel aan de broekpener. Het is maar een spelletje joh. Paar pixeltjes op een scherm. Relativeer. [ afbeelding ]![]()
Oja diequote:Op zondag 27 juli 2014 12:57 schreef Freire het volgende:
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
En dan die penalty stoppen en vervolgens met 4-1 winnenquote:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Raar om zulke dingen te volgen vanuit het buitenland idd. Heb nog de tijd meegemaakt dat je het nieuws wel hoorde als je thuis kwam. In 2001 kwam ik er pas een half jaar later achter dat Sylvia Millecam overleden was omdat ik op vakantie was toen ze overleedquote:Op zondag 27 juli 2014 12:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha ja dat is het voordeel van dit tijdperk. Alhoewel de vakantie daardoor minder gezellig is geweest, want iedereen zat veel te vaak op de wifi... Maar gewoon genoten verder hoorNu mis je helemaal niks. Ik weet niet welke van de 2 opties leuker is.
![]()
Vroeger kwam je terug en dan waren er 30 transfers (irl, niet futquote:Op zondag 27 juli 2014 13:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Raar om zulke dingen te volgen vanuit het buitenland idd. Heb nog de tijd meegemaakt dat je het nieuws wel hoorde als je thuis kwam. In 2001 kwam ik er pas een half jaar later achter dat Sylvia Millecam overleden was omdat ik op vakantie was toen ze overleedNu mis je helemaal niks. Ik weet niet welke van de 2 opties leuker is.
) ofzo die je niet wist, en een nieuwe zomerhit enzo
![]()
![]()
Een keer kwamen we terug van vakantie en toen deed Cartoon Network het niet meerquote:Op zondag 27 juli 2014 13:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vroeger kwam je terug en dan waren er 30 transfers (irl, niet fut [ afbeelding ]) ofzo die je niet wist, en een nieuwe zomerhit enzo![]()
![]()
Saddest day of my lifequote:Op zondag 27 juli 2014 13:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een keer kwamen we terug van vakantie en toen deed Cartoon Network het niet meer![]()
Nee maar ik welquote:Op zondag 27 juli 2014 13:37 schreef Maver24 het volgende:
Zijn de EA servers weer lekker brak vandaag?![]()
TT klopt wel bij de posts die ik voorbij zie komen. Revontulet de alwetendewat is een lach als je van binnen huilt![]()
Je hebt zelfs DS2 geinspireerd om hard op stap te gaan!quote:Op zondag 27 juli 2014 13:40 schreef Revontulet het volgende:
TT klopt wel bij de posts die ik voorbij zie komen. Revontulet de alwetende
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Zo gaat dat al sinds de eerste TOTS kaartjes (dit jaar) verschenen.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:27 schreef Reemi het volgende:
Winnen van TOTS teams en verliezen van standaard gold teams
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Sluit ik me wel bij aan ja. En dan vooral niet de keeper. Die lijkt dan nog meer aids te kregen dan normaal.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gewoon 3 speciale kaarten maximaal in een team stoppen dat lijkt het beste te werken voor mij![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Het gaat om de speler en niet het team natuurlijkquote:Op zondag 27 juli 2014 14:27 schreef Reemi het volgende:
Winnen van TOTS teams en verliezen van standaard gold teams![]()
Ik zie het nut van hele dure keepers niet in. Ik heb nu IMOTM Krul in mijn team maar echt veel beter dan de normale Krul is hij niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Sluit ik me wel bij aan ja. En dan vooral niet de keeper. Die lijkt dan nog meer aids te kregen dan normaal.![]()
![]()
Dat heb ik dus ook (en legends spelen bij mij altijd goed), dus legends + 3 TOTY's heb ikquote:Op zondag 27 juli 2014 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gewoon 3 speciale kaarten maximaal in een team stoppen dat lijkt het beste te werken voor mij
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik heb TOTS Courtois een tijdje gehad. Echt pure bagger, en toen ik zijn NIF neerzette leek het allemaal wel redelijk te gaan.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zie het nut van hele dure keepers niet in. Ik heb nu IMOTM Krul in mijn team maar echt veel beter dan de normale Krul is hij niet.
Ik heb een keeper van 2,3 miljoenquote:Op zondag 27 juli 2014 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zie het nut van hele dure keepers niet in. Ik heb nu IMOTM Krul in mijn team maar echt veel beter dan de normale Krul is hij niet.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Helemaal niks. Misschien investeren in wat spelers, maar gewoon een NIF Neuer zorgt voor een gunstigere handicap.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:58 schreef The_Yakuza het volgende:
ja, klopt maar zou niet weten wat ik er anders van zou moeten halen"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Alleen Van der Sar gehad, was wel een goede keeper maar het was geen Neuerquote:Op zondag 27 juli 2014 14:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb je ook legend keepers gehad?
Welke was de beste?
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Zou alleen Maldini en/of Gullit nog wel willen, maar die zijn zo belachelijk duurquote:Op zondag 27 juli 2014 14:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Helemaal niks. Misschien investeren in wat spelers, maar gewoon een NIF Neuer zorgt voor een gunstigere handicap.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Je bedoelt: het was geen Cech.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:00 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Alleen Van der Sar gehad, was wel een goede keeper maar het was geen Neuer
Ik heb Lehman, die moet je proberen. Beter dan Neuer imo![]()
Ultimate Handicap.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:00 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Zou alleen Maldini en/of Gullit nog wel willen, maar die zijn zo belachelijk duur
Wat is dat toch met die EA servers.. weer verlies ik zomaar de verbinding als ik 1-2 voor sta en ik was op weg naar de 1-3.![]()
Dat... of je internetslot heeft kuren.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat is dat toch met die EA servers.. weer verlies ik zomaar de verbinding als ik 1-2 voor sta en ik was op weg naar de 1-3."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
kortom:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: