In welke branches?quote:Op zondag 27 juli 2014 06:13 schreef hugecooll het volgende:
Als het zakelijk is, is het vrij gebruikelijk om te eindigen met 'einde bericht'
Bankwezen bijvoorbeeld.quote:
Dezelfde mensen die ieder WhatsApp-bericht beëindigen met 'groeten + naam'quote:Op zondag 27 juli 2014 09:02 schreef Five_Horizons het volgende:
Einde bericht?
Het zijn altijd mensen boven de vijftig die dat doen.
Dat is daar helemaal niet 'gebruikelijk'. Het zijn echt de mensen die dat zelf verzinnen. Alsof ze een telex aan het versturen zijn of in morse.quote:
Dat, ja. Mensen die jaren '80-gebruiken aan moderne technieken proberen te knopen.quote:Op zondag 27 juli 2014 09:04 schreef Nefertari. het volgende:
[..]
Dezelfde mensen die ieder WhatsApp-bericht beëindigen met 'groeten + naam'
Dit. Al spreek ik niet vaak in (bel later nog een keer).quote:Op zondag 27 juli 2014 09:02 schreef Nefertari. het volgende:
Ligt eraan wiens voicemail ik in heb gesproken
quote:Op zondag 27 juli 2014 06:13 schreef hugecooll het volgende:
Als het zakelijk is, is het vrij gebruikelijk om te eindigen met 'einde bericht'
Dat is een voorkeur van degene die het bericht inspreekt, maar niet toegewezen aan een bepaalde branche. Over het algemeen is er geen protocol voor.quote:
Weet je zeker dat je op mij wilde reageren?quote:Op zondag 27 juli 2014 09:09 schreef Nefertari. het volgende:
[..]
Dat is een voorkeur van degene die het bericht inspreekt, maar niet toegewezen aan een bepaalde branche. Over het algemeen is er geen protocol voor.
Ja, maar ik zie dat je deels gelijk hebt: ik ben nog een quote vergeten toe te voegen.quote:Op zondag 27 juli 2014 09:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je op mij wilde reageren?
Ah, krijg iig vrijwel standaard van die *EINDE BERICHT* voicemails, dus ik neem aan dat het vrij gebruikelijk isquote:Op zondag 27 juli 2014 09:13 schreef Nefertari. het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie dat je deels gelijk hebt: ik ben nog een quote vergeten toe te voegen.
Het is zondag. Ben wat lui.
It's spreadingquote:Op zondag 27 juli 2014 09:16 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ah, krijg iig vrijwel standaard van die *EINDE BERICHT* voicemails, dus ik neem aan dat het vrij gebruikelijk isOf ze nemen het allemaal van elkaar over, kan ook.
Of die dan het nummer waarop je kun terugbellen gaan zeggenquote:Op zondag 27 juli 2014 09:02 schreef Five_Horizons het volgende:
Einde bericht?
Het zijn altijd mensen boven de vijftig die dat doen.
Alleen handig als het een onbekend nummer is.quote:Op zondag 27 juli 2014 11:43 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Of die dan het nummer waarop je kun terugbellen gaan zeggen
Hoe hou je je telefoon dan vast?quote:Op zondag 27 juli 2014 13:51 schreef lurch01 het volgende:
anders gaat die hondje eraan:P
ik heb in mijn ene hand een hondje en in de andere een mes spreek nu je naam en telefoonnummer in anders gaat het hondje eraan.
Dit was het lijkt net alsof je net je spreekbeurt in groep 8 af hebtquote:Op zondag 27 juli 2014 15:27 schreef Jiang153 het volgende:
Is einde bericht zeggen niet een beetje hetzelfde als dit was het of bedankt voor het luisteren
Nee maar bijv. een doktersafspraak afzeggen voor dinsdag en het moet 24u van tevoren, maar ze zijn in het weekend en maandag gesloten.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:14 schreef karton2 het volgende:
Voicemail inspreken![]()
Gewoon een mail sturen of later terugbellen. Anders bellen ze jou wel terug zodra ze de gemiste oproep zien.
Dankuwel of alvast bedankt denk ik.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:25 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Nee maar bijv. een doktersafspraak afzeggen voor dinsdag en het moet 24u van tevoren, maar ze zijn in het weekend en maandag gesloten.
Ik spreek privé eigenlijk ook bijna nooit een voicemail in. Als ik wil dat iemand snel contact met mij opneemt, stuur ik wel een SMS- of WhatsApp-bericht.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
"einde bericht" mits zakelijk. Anders spreek ik sowieso nooit een voicemail in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |