hihi RHCP zingt "kom er maar in.."quote:Op zondag 27 juli 2014 05:00 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ken je deze al![]()
Zal wel oud zijn maar ik vind hem geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Met stand up vind ik Chris leuker dan Eddy.quote:Op zondag 27 juli 2014 05:03 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik vind hem niks, doe mij Eddy Murphy maar![]()
quote:Op zondag 27 juli 2014 05:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Met stand up vind ik Chris leuker dan Eddy.
En met films volgens mij ook.![]()
Maar ze zitten dicht bij elkaar in de buurt bij mij.
Helemaal geluisterd. Mooi.quote:Op zondag 27 juli 2014 05:04 schreef hugecooll het volgende:
De eckte eckte luisteren niet alleen naar nieuwe muziek toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op zondag 27 juli 2014 05:09 schreef Dottey het volgende:
Als ik rappende choco invoer in google kom ik hieropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Best wel briljant.
![]()
En terecht, naamtopic, zit je niet voor niks 426 topics vol te typenquote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 05:10 schreef Parlay het volgende:
[..]
En terecht, naamtopic, zit je niet voor niks 426 topics vol te typen![]()
wat dacht je vanquote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 05:09 schreef Dottey het volgende:
Als ik rappende choco invoer in google kom ik hieropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms is het beter gewoon te accepteren dat het zo is
3x links is ook rechts
When a yawn turns beautiful: https://www.youtube.com/watch?v=GZlJo4Bvzt4
quote:Op zondag 27 juli 2014 05:12 schreef Dottey het volgende:
[..]
wat dacht je vanHardop lachen nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Maar deze vind ik zelf erg geniaal!!! En wil ik gelijk hebben!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op zondag 27 juli 2014 05:14 schreef Dottey het volgende:
[..]
Maar deze vind ik zelf erg geniaal!!! En wil ik gelijk hebben!!Die zijn geweldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |