Snap ik, normaal slaap ik nu al heel lang.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk inviduele vrijheid, zo min mogelijk overheid.![]()
Te laat om over te beginnen
Alleen maar rekening houden met andere mensen gaat vaak ten koste van jezelf. En dat is weer niet de bedoeling als je gelukkig wilt zijn. Tenzij je je geluk haalt uit het geluk van andere mensen.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:49 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als je rekening houdt met andere mensen voelt dat misschien ook wel een beetje goed. (ligt natuurlijk wel aan de persoon)
En hij maar lachen!quote:Op zondag 27 juli 2014 04:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga echt duizelen als het erover gaat.
Stel dat er een God is, heeft die onze hersens zo geprogrammeerd dat we er niet normaal over kunnen nadenken want dat kunnen we niet aan
Als je vaker komt posten hier zul je het vast zien.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:50 schreef Drabit het volgende:
[..]
Snap ik, normaal slaap ik nu al heel lang.
Ja, dat laatste bedoelde ik met dat het aan de persoon ligt.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen maar rekening houden met andere mensen gaat vaak ten koste van jezelf. En dat is weer niet de bedoeling als je gelukkig wilt zijn. Tenzij je je geluk haalt uit het geluk van andere mensen.
God zit gewoon in een te klein Hema-onderbroekje en 4 lichtjaren niet gedoucht achter zijn computer en ziet ons als Sims en gebruikt allemaal rare cheats.quote:
Misschien kom ik vaker langs, al hoop ik niet dat ik vaker op een spijker trap waardoor ik niet kan slapen.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je vaker komt posten hier zul je het vast zien.
Als ik de verzorgingsstaat bekritiseer.
Jep. Ik kan mijn geluk niet halen uit het geluk van andere mensen. Is dat raar?quote:Op zondag 27 juli 2014 04:51 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja, dat laatste bedoelde ik met dat het aan de persoon ligt.
Precies! Oh, ik zie het al voor me. Heb zojuist ook bedacht wat ik ga worden: rijk!quote:Op zondag 27 juli 2014 04:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Glijbaan vanuit mijn bed, zodat ik altijd wakker kan worden met een frisse duik
Ik kan uren praten over voetbal en films en seriesquote:Op zondag 27 juli 2014 04:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan trouwens uren en uren praten over religie en politiek.
Slecht eigenschap.
Rijk zijn lijkt me ook niet altijd een pretje.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:53 schreef Drabit het volgende:
[..]
Precies! Oh, ik zie het al voor me. Heb zojuist ook bedacht wat ik ga worden: rijk!
En nu doet hij /kill fok want wij hebben zijn systeem doorquote:Op zondag 27 juli 2014 04:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
God zit gewoon in een te klein Hema-onderbroekje en 4 lichtjaren niet gedoucht achter zijn computer en ziet ons als Sims en gebruikt allemaal rare cheats.
Dat is totaal niet raarquote:Op zondag 27 juli 2014 04:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jep. Ik kan mijn geluk niet halen uit het geluk van andere mensen. Is dat raar?
Hij gebruikt Yvonne als zijn marionet en laat haar dit hele gesprek verwijderen. Onze geheugens gewist en wij weten niks meer.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:53 schreef Drabit het volgende:
[..]
En nu doet hij /kill fok want wij hebben zijn systeem door
Slaap lekker!quote:
Ik kan niks met het geluk van anderen. Mis dat gevoel aan inlevingsvermogen.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:54 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dat is totaal niet raarBij mij moet het een mix zijn van eigen geluk en geluk van anderen.
Ligt eraan hoe je met het geld omgaat. Je kan normaal doen en veel geld hebben. Enige wat je dan dus niet hebt is geldproblemen. Verder ben je dan een normale burger.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rijk zijn lijkt me ook niet altijd een pretje.
Mensen die weten dat je rijk bent en alles van je proberen te regelen. Mensen die je niet altijd als vrienden kan beschouwen omdat ze misschien alleen bij je zijn voor je bankrekening.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:55 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je met het geld omgaat. Je kan normaal doen en veel geld hebben. Enige wat je dan dus niet hebt is geldproblemen. Verder ben je dan een normale burger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |