abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142770060
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:41 schreef hmmmmmmm het volgende:
Geen vrienden, geen geld, nog nooit gezoend, tot mijn 17e gepest, geen diploma, op het speciaal onderwijs voor 1 jaar gezeten, leerstoornis, geen werk, geen uitkering, geen wajong, geen aardige familie behalve mijn ouders.

Nu ben ik bijna 19 zonder diploma ben van mijn 12e tot 17e blijven zitten of gezakt.
Ik begon op vwo werd uiteindelijk vmbo 3 en daarna vmbo 3 speciaal onderwijs, daar was het nog erger.
Ik zat zo'n 1-3 uur per dag op school alleen in een klas, leraar was meestal afwezig goed dus dat ik er niet zoveel gepest werd, omdat ik daar de meeste tijd alleen zat.
Maar ja afgezien van gym, kwam ik alleen in een klas met meerdere leerlingen te zitten 1 dag in de week en het was er niet al te leuk, 13 jarigen die veel roken, drugs gebruiken, en ook zag ik veel condooms liggen, opzich niks mis mee.
Maar toch 10 condooms langs de ingang van de school is toch slordig, al helemaal als je op dat terrein liep, dat was nog erger er lagen af en toe ook wat spuiten.

Net voordat ik 17 werd tijdens de vakantie, heb ik mij laten uitschrijven uit nederland, zodat ik dus legaal gezien in een ander land woonde.
Zodat ik niet onder de jurisdictie van nederland stond, vanwege de leerplicht en jeugdzorg waar ik ook problemen mee had, vanwege dat ik geen vrienden had en veel spijbelde, blijkbaar vinden zij het gek dat je dat doet als je 5 jaar op rij gezakt bent en op een school zit, waar je geen sociale interactie heb en je in een lege ruimte 1-3 uur per dag doorbrengt.
Dat ging erg makkelijk, het enige wat erg makkelijk ging, geen enkele vraag, ik moest 30 minuten wachten en 2 minuten een formulier invullen, legaal woonde ik in schotland, ik heb alleen gewoon een willekeurig address opgegeven.

Jaar lang binnen gebleven, kwam 1 keer per 3-6 maanden naar buiten voor een paar minuten.
Dus toen werd ik 18, wajong aangevraagd en afgewezen, er werd mij verteld dat ik gewoon normaal kan werken en een bijstands uitkering kon aanvragen.
Ook gedaan, daarbij werd mij verteld dat ik een lening voor een mbo studie kon aanvragen.
Heb hun verteld dat ik dat geen goed idee vond, want ik wil mij niet in de schulden werken en zie geen toekomst in een opleiding waar ik het niveau niet voor heb.
5 jaar lang blijven zitten speciaal onderwijs etc maar dat kon ze niet interresseren want zo werkt het nu eenmaal, ik kwam in aanmerking voor een lening.
Heb ik niet gedaan en nu bijna 1 jaar verder, een paar keer naar de dokter geweest dat is eigenlijk de enige keer dat ik buiten ben geweest.
Nu ben ik dus bijna 19 en dat is het ongeveer, zie er niet naar uit om mijn verjaardag te vieren met familie die me zegt dat ik een nietsnut ben die ze liever niet hebben.
Daarbij heb ik geen vrienden, dus waarschijnlijk ga ik de hele dag in bed liggen ofzo heb niet veel zin om iets anders te doen dan.

Misschien dat ik binnenkort solliciteer bij postnl, als ik dat kan.
Om dan post rond te bezorgen voor 6 uur per week, het is wel ver die wijk dat is zo'n 5-6km dus dan ben ik eerder 10-12 uur per week bezig voor zo'n 100 euro per maand, maar het is iets tenminste.
Moet dan wel een fiets kopen, ik heb geen idee wat dat kost, maar ik denk zo'n 100 euro, dus dat is dan 1 maand loon, wel een flink risico als ik niet word aangenomen.

Ik post hier alleen omdat ik mijn frustratie wil delen, ik geef niemand de schuld die zal wel bij mij liggen. Er zullen ook vast wel mensen zijn in een ergere situatie.
pi_142770065
Ga gewoon eens mijn post historie uit 2011 na....

Kijk anders maar bij dit topic uit '2011 R&P / Gedragstoornis diagnose.

Ik was toen wel erg anders dus sommige reacties kunnen erg kut zijn maar tenminste ben ik geen troll ik ben echt zo ''zielig'' kut leven etc helaas misschien dat het ooit beter gaat als ik ervoor werk.

Was toen ook tsja niet overtuigd dat ik iets van een probleem had met een leerstoornis dat is nu wel anders zo heb het geaccepteerd.

Als ik je niet kan overtuigen met een topic uit '11 tsja weet ik het ook niet foto dan maar opsturen?
pi_142770071
En ja ik ga iets doen met de reacties.
pi_142770074
Wil je het in dit topic serieus houden of niet TS?
Owh van #2 naar #4 dat gaat goed :')
Do what you love, love what you do!
pi_142770084
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 03:08 schreef kree het volgende:
Wil je het in dit topic serieus houden of niet TS?
Serieus maar vond het topic in klb wel grappig die reacties dus misschien dat ik daar een topic open voor de mensen die niet serieus hier kunnen zijn.
pi_142770096
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 03:09 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Serieus maar vond het topic in klb wel grappig die reacties dus misschien dat ik daar een topic open voor de mensen die niet serieus hier kunnen zijn.
neuh ga maar naar de SC
R&P / [SC Relaties #573] Wilde nachten.

En laat het hier voor wat het is als je hem open wil houden.
Do what you love, love what you do!
  zondag 27 juli 2014 @ 03:10:11 #7
428175 bepklep82
Ik ben géén vent jongûh!
pi_142770100
Ik doe ook weer mee en wacht nog op de foto.
pi_142770109
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 03:10 schreef bepklep82 het volgende:
Ik doe ook weer mee en wacht nog op de foto.
pi_142770116
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 03:07 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ga gewoon eens mijn post historie uit 2011 na....

Kijk anders maar bij dit topic uit '2011 R&P / Gedragstoornis diagnose.

Ik was toen wel erg anders dus sommige reacties kunnen erg kut zijn maar tenminste ben ik geen troll ik ben echt zo ''zielig'' kut leven etc helaas misschien dat het ooit beter gaat als ik ervoor werk.

Was toen ook tsja niet overtuigd dat ik iets van een probleem had met een leerstoornis dat is nu wel anders zo heb het geaccepteerd.

Als ik je niet kan overtuigen met een topic uit '11 tsja weet ik het ook niet foto dan maar opsturen?
quote:
14s.gif Op zondag 27 juli 2014 03:06 schreef complicate het volgende:

[..]

Wat jij ook zegt. Je hebt nu twee delen dus na dit deel ga je er gewoon iets mee doen. geen deel 3 want je hebt al veeeeeeel advies nu.
En opnieuw je luistert niet naar reacties/adviezen na deel 2 en open je een deel 4! Je bent dus een troll en wilt een reeks maken! man man man
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142770134
quote:
6s.gif Op zondag 27 juli 2014 03:11 schreef complicate het volgende:

[..]

[..]

En opnieuw je luister niet naar reacties en open je een deel 4! Je bent dus een troll en wilt een reeks maken! man man man
Ja ik heb in 2011 bedacht 3 jaar lang dit topic voor te bereiden....

Wat denk je zelf? Ga gewoon naar de slowchat als je niet serieus wilt zijn.
pi_142770141
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 03:12 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ja ik heb in 2011 bedacht 3 jaar lang dit topic voor te bereiden....

Wat denk je zelf? Ga gewoon naar de slowchat als je niet serieus wilt zijn.
WE zijn het hier allemaal eens dat jij een troll bent! na twee delen is het wel heel duidelijk.
pi_142770160
quote:
6s.gif Op zondag 27 juli 2014 03:13 schreef complicate het volgende:

[..]

WE zijn het hier allemaal eens dat jij een troll bent!
De enige troll die hier is ben jij.
Serieus kun je gewoon stoppen begint me echt lastig te vallen ik kom hier voor hulp en wil voorlopig dit topic open houden.
  zondag 27 juli 2014 @ 03:15:27 #13
428175 bepklep82
Ik ben géén vent jongûh!
pi_142770169
Geen idee wat notes zijn, maar klinkt als iets serieus.. dus ben pleite.
Als je serieus hulp wilt stuur je maar pb ofzo.
pi_142770176
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 03:14 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

De enige troll die hier is ben jij.
Serieus kun je gewoon stoppen begint me echt lastig te vallen ik kom hier voor hulp en wil voorlopig dit topic open houden.
Je wilt niks doen met de reacties en adviezen en bovendien open je Deel 4 terwijl jij verwacht dat WIJ deel 1 lezen voor jou. Je neemt geen moeite!
pi_142770183
quote:
2s.gif Op zondag 27 juli 2014 03:16 schreef complicate het volgende:

[..]

Je wilt niks doen met de reacties en adviezen en bovendien open je Deel 4 terwijl jij verwacht dat WIJ deel 1 lezen voor jou. Je neemt geen moeite!
Jawel maar moet ik dan solliciteren om 3 uur snachts?

Ik heb al aangegeven dat ik verschillende dingen wil proberen hobby's, vacatures, en dergelijke er zijn veel reply's.
pi_142770198
Ik ga slapen.
Als het een troll is sluiten de mods het wel.
Dus laten wij users hier ervan uitgaan dat zolang topic open is TS de waarheidspreekt.
pi_142770206
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 03:16 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Jawel maar moet ik dan solliciteren om 3 uur snachts?
Dat bedoel ik dus. Je verwacht dat we deel 1 gaan lezen omdat je je niks meer herinnert van de adviezen :') in plaats van zelf moeite te nemen om al die adviezen in acht te nemen. Nee je vindt het leuker om een deel 4 te openen terwijl je al meer dan 1000 adviezen hebt die je keer op keer negeert. :')
pi_142770232
quote:
6s.gif Op zondag 27 juli 2014 03:18 schreef complicate het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus. Je verwacht dat we deel 1 gaan lezen omdat je je niks meer herinnert van de adviezen :') in plaats van zelf moeite te nemen om al die adviezen in acht te nemen. Nee je vindt het leuker om een deel 4 te openen terwijl je al meer dan 1000 adviezen hebt die je keer op keer negeert. :')
Ik heb ook aangegeven dat ik ga solliciteren en een hobby te zoeken waarmee ik in contact kom met andere mensen en wat ook iets is dat bij mij past.
Het is niet dat ik niks doe met de adviezen en ik zal nummer 1 nog eens door lezen morgen.
pi_142770244
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 03:16 schreef hmmmmmmm het volgende:

Ik heb al aangegeven dat ik verschillende dingen wil proberen hobby's, vacatures, en dergelijke er zijn veel reply's.
Waarom deel 4 dan? Doe dan eerst iets met wat je nu hebt (bovenstaande bijvoorbeeld). :')
pi_142770256
quote:
14s.gif Op zondag 27 juli 2014 03:21 schreef complicate het volgende:

[..]

Waarom deel 4 dan? Doe dan eerst iets met wat je nu hebt. :')
Als ik wakker word is er misschien nog wat goed advies zal mijn situatie niet verergeren dus waarom niet?
pi_142770262
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 03:20 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ik heb ook aangegeven dat ik ga solliciteren en een hobby te zoeken waarmee ik in contact kom met andere mensen en wat ook iets is dat bij mij past.
Het is niet dat ik niks doe met de adviezen en ik zal nummer 1 nog eens door lezen morgen.
Ah je gaat het toch goed. Ok....niet te geloven...
pi_142770322
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 03:22 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Als ik wakker word is er misschien nog wat goed advies zal mijn situatie niet verergeren dus waarom niet?
Ach ja .... :|W
  zondag 27 juli 2014 @ 03:28:12 #23
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_142770346
Maar ff zonder grappen (en zonder je OP grondig te hebben gelezen want /care): je bent 19, je leven is pas net goed en wel begonnen. Ga sporten, zoek werk, doe een opleiding en je komt vanzelf wel mensen tegen + dan komt alles vanzelf wel in orde
pi_142770353
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 03:26 schreef hugecooll het volgende:

[..]

#3 is overgeslagen
Nepperds :r
Had al zo'n 5-6 topics in klb meeste niet geopend door mij dus toen maar hier op een serieuze manier verder gegaan maar dat werkt ook niet zo goed.

Had nummer 3 al gepakt dus vandaar.
  zondag 27 juli 2014 @ 03:29:32 #25
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_142770367
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 03:28 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Had al zo'n 5-6 topics in klb meeste niet geopend door mij dus toen maar hier op een serieuze manier verder gegaan maar dat werkt ook niet zo goed.
KLB? Ja handig als je serieuze antwoorden wil _O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')