wat moet je in ezelldorpquote:
quote:
rustig sof, adem in adem uitquote:
Uiteraard, wel belegdquote:Op zondag 27 juli 2014 01:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Iemand interesse in een foto van mijn zojuist afgebakken broodjes?
AHAHAHAHAHHAHAHAHAHAquote:Op zondag 27 juli 2014 01:49 schreef Ezell het volgende:
sowieso later verhuizen naar haarlem of amsterdam
Kom maar op... Begin zelf ook honger te krijgenquote:Op zondag 27 juli 2014 01:49 schreef Littlerabbit het volgende:
niet doen dan krijg ik hongerquote:Op zondag 27 juli 2014 01:49 schreef Littlerabbit het volgende:
ben in een boze buiquote:
alleen als ik rijke tata ben natuurlijkquote:Op zondag 27 juli 2014 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
naar amsterdam willen verhuizen
ooit
ahahhahahah
die is gek
Ham en kaas.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uiteraard, wel belegdZonder beleg is het karig
Wat zit erop?quote:
sowieso haarlem boven amsterdamquote:Op zondag 27 juli 2014 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan kun je zo'n 40-45 betere plekken wonen
dit ziet er echt heel erg lekker uitquote:
Veel kak daarquote:
quote:
Niet leuk?quote:
Amsterdam heeft mooie wijken hoorquote:
Ware woorden dit. Met hun haakneuzen laten ze je ook nooit met rust, ze blijven altijd haken xDquote:
op naar almere danquote:Op zondag 27 juli 2014 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
en amsterdammers wonen er toch niet meer
in Amsterdam zou ik ook wel prima kunnen wonen jaquote:Op zondag 27 juli 2014 01:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
boeit mij niet zoveel
en met kak valt wel mee hoor
Als je Aldo eenmaal gewend bent valt alle kak wel mee, hahahaquote:Op zondag 27 juli 2014 01:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
boeit mij niet zoveel
en met kak valt wel mee hoor
noodlesquote:Op zondag 27 juli 2014 01:54 schreef supersof het volgende:
jullie moeten me helpen
ben morgen alleen thuis dus
en ik wil koken, iets gezonds.
dus wat zal ik maken?
niet te moeilijk graag
nee ik wil kokenquote:
Waarom niet zelf een pastasalade? Enige wat je hoeft te doen is de pasta te koken (en de andere ingredienten van een salade hebben)quote:Op zondag 27 juli 2014 01:54 schreef supersof het volgende:
jullie moeten me helpen
dus wat zal ik maken?
niet te moeilijk graag
Dat is koken?quote:
zal ik naar engeland komenquote:Op zondag 27 juli 2014 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
over 2 weken ben ik 9 dagen alleen hier
fucked up g's
pizzaquote:Op zondag 27 juli 2014 01:54 schreef supersof het volgende:
jullie moeten me helpen
dus wat zal ik maken?
niet te moeilijk graag
precies, kak all over the placequote:Op zondag 27 juli 2014 01:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je Aldo eenmaal gewend bent valt alle kak wel mee, hahaha
Inso steekt mij aan met zijn goede vorm
Hm, dat is wel een goedequote:Op zondag 27 juli 2014 01:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom niet zelf een pastasalade? Enige wat je hoeft te doen is de pasta te koken (en de andere ingredienten van een salade hebben)
ja mag je mijn psychotische episodes in toom houdenquote:
ja ik ga keer pizza maken denk ikquote:
slechtquote:
arme oma insoquote:Op zondag 27 juli 2014 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
ga gewoon 5 keer bij oma eten
4 keer thuisbezorgen
Wat eet je bij je oma dan?quote:Op zondag 27 juli 2014 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
ga gewoon 5 keer bij oma eten
4 keer thuisbezorgen
Hmm dat zal ik even aan mijn zusje moeten vragen, die maakt ze altijd. Ze is wel vegetariër, dus ze knalt er geen vlees in. Volgens mij wel altijd sla (duh), tomaat, balsamico, en nog wat andere zaken. Maar die andere zaken weet ik niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Hm, dat is wel een goedewat raad je me aan?
??quote:Op zondag 27 juli 2014 01:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
arme oma inso![]()
maar je kan zelf toch koken?
Kipreepjes, annanas en pijnboompitten is wel goeie combi toch?quote:Op zondag 27 juli 2014 01:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmm dat zal ik even aan mijn zusje moeten vragen, die maakt ze altijd. Ze is wel vegetariër, dus ze knalt er geen vlees in. Volgens mij wel altijd sla (duh), tomaat, balsamico, en nog wat andere zaken. Maar die andere zaken weet ik niet.
vind met tonijn altijd wel lekkerquote:Op zondag 27 juli 2014 01:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmm dat zal ik even aan mijn zusje moeten vragen, die maakt ze altijd. Ze is wel vegetariër, dus ze knalt er geen vlees in. Volgens mij wel altijd sla (duh), tomaat, balsamico, en nog wat andere zaken. Maar die andere zaken weet ik niet.
nee er is de laatste 4 jaar altijd voor me gezorgdquote:Op zondag 27 juli 2014 01:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
jij hebt toch wel een beetje cooking skills?
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 27 juli 2014 01:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
jij hebt toch wel een beetje cooking skills?
Dat klinkt wel lekker inderdaad.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kipreepjes, annanas en pijnboompitten is wel goeie combi toch?
Niet dat ik salades eet
Dan zou je Typisch moeten vragen, die deed wel eens wat met tonijn.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:58 schreef supersof het volgende:
[..]
vind met tonijn altijd wel lekker
paprika, tomaat, komkommer
verder kom ik niet
Oh toen de spaghetti op de vloer donderde?quote:Op zondag 27 juli 2014 01:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
omdat ik dacht te herinneren dat hij ooit zei te hebben gekookt voor het huis
??quote:Op zondag 27 juli 2014 01:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Inso is mijn grote voorbeeld terwijl hij 12 jaar jonger is dan ik.
huhquote:Op zondag 27 juli 2014 01:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Inso is mijn grote voorbeeld terwijl hij 12 jaar jonger is dan ik.
quote:Op zondag 27 juli 2014 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
wil je mij nu voor 12 jarige uitmaken LR
huh welke?quote:
wat is er?quote:
ah viezequote:Op zondag 27 juli 2014 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
mensen die dat manwijf uit Orange is the new black knap vonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |