SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
quote:Op zondag 27 juli 2014 01:26 schreef Fok-it het volgende:
Chocomel
Fristi is echt om te kotsen, alleen die geur al
quote:
kijk morgen hoe het gaat anders gewoon niet gaanquote:Op zondag 27 juli 2014 01:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik kan morgen bij voetbalclub trainen om 1300 uur of ik ga niet. heb wel al tegen mn team gezegd dat ik wel zou gaan maar met kater is het lastig
Hij heeft wel gelijkquote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 01:28 schreef Amarantha het volgende:
Alsof ik niet snap dat het Rutte is i.p.v Rutten
kutten xDquote:Op zondag 27 juli 2014 01:28 schreef Amarantha het volgende:
Alsof ik niet snap dat het Rutte is i.p.v Rutten
Gewaagde uitspraak. Er zijn zat mannen met bastaardkinderen.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik ooit familie op FOK! zie kom ik hier nooit meer.
quote:
Haten op Rutte en dan verkeerd schrijven is emogif waardigquote:Op zondag 27 juli 2014 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk
Waarom is Rutte zoveel emogifs waardig?
Oh niet eens doorquote:Op zondag 27 juli 2014 01:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haten op Rutte en dan verkeerd schrijven is emogif waardig
niet uit een topic dat dicht isquote:Op zondag 27 juli 2014 01:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jij kan niet quoten op mobiel?
Gepost vanaf mijn telefoon
Ik 'Haat' niemand? En was gewoon een 'N' teveel...quote:Op zondag 27 juli 2014 01:29 schreef Amarantha het volgende:
Haten op Rutte en dan verkeerd schrijven is emogif waardig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |