Ja maar ts is misschien dertien en de games van nu zijn treurig makkelijk. Of hij heeft nog nooit een Sierra puzzel game gedaan met gare commandos die je moest invoeren ik bedoel je moest wel iets raadplegen.quote:
QFT, RT dit dat alles.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:34 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar ts is misschien dertien en de games van nu zijn treurig makkelijk. Of hij heeft nog nooit een Sierra puzzel game gedaan met gare commandos die je moest invoeren ik bedoel je moest wel iets raadplegen.
Dit dus.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:40 schreef Zeetakje het volgende:
-spel kopen
-100 % savegame installeren
-spel in de kast flikkeren
-nooit meer naar omkijken
-een leven gaan zoeken
die medicijnen voor trevors moeder vindt je echt nooit andersquote:Op zondag 27 juli 2014 00:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Moest echt wel een wt gebruiken met gta v hoor onterechte klacht
Kan m.i. eigenijk ook niet, heb je tenminste weer een extra reden om de game opnieuw te spelen, de 'replayability' van games is nou ook niet zo denderend tegenwoordigquote:Op zondag 27 juli 2014 00:31 schreef NickGrouwen het volgende:
Vooraf wat informatie opzoeken over mogelijke missables in de wat grotere rpgs en dat dan in het achterhoofd houden vind ik wel door de vingers kunnen, maar zelfs doe ik vaak niet
Het moment dat je de puzzel oplostquote:Op zondag 27 juli 2014 00:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zit liever uren vast in een spel dan dat ik het ga opzoeken
Sowieso tegenwoordig nog spellen kopen die je niet online kan spelenquote:Op zondag 27 juli 2014 01:00 schreef Henno het volgende:
[..]
Kan m.i. eigenijk ook niet, heb je tenminste weer een extra reden om de game opnieuw te spelen, de 'replayability' van games is nou ook niet zo denderend tegenwoordig
Ik speel nu Lufia: Ruins of Lore, bijna uitgespeeld, zonder walkthroughquote:
Hey cool, is dat nieuw?quote:Op zondag 27 juli 2014 01:03 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Ik speel nu Lufia: Ruins of Lore, bijna uitgespeeld, zonder walkthroughfokking lang is dat spel zeg
Nee is een GBA game uit 2002, heb ook Lufia the Legend Returns op de GBC gespeeldquote:
Lufia II is old school jeweetzelfquote:Op zondag 27 juli 2014 01:06 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Nee is een GBA game uit 2002, heb ook Lufia the Legend Returns op de GBC gespeeld
Lufia II ziet er ook leuk uit
HAHAHA ja dat is nog wel het ergste he, kijk guides opzoeken op GameFAQS.com is één al ding waar ik een groot probleem mee heb, maar op Youtube kijken hoe je deze puzzel moet oplossen of die baas moet verslaan is gewoon belachelijkquote:Op zondag 27 juli 2014 01:06 schreef Henno het volgende:
Vroeger kreeg je eens een guide in 1 of andere Power Unlimited o.i.d. nadat je de game allang zelfstandig had uitgespeeld, je had geen keus, zelf spelen die hap. Tegenwoordig kijken veel kneuzen al op YouTube als ze een of item niet kunnen vinden binnen 5 minuten. Nou ja het scheidt het kaf van het koren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |