Ze is sowieso lelijkquote:
*trots is*quote:Op zondag 27 juli 2014 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oranje is het nieuwe Zwart
Seizoen 2, genot
soms nietquote:
Dat is vet chill, wat kijk/volg je momenteel?quote:Op zondag 27 juli 2014 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb een nieuwe hobby, programmas over koken kijken
Laat eens mooie foto van d`r zien danquote:
Nog 5 eps te gaanquote:
Mijn tosti's zijn erg lekker. Satésaus, sambal, bacon, kaas, kruidenboter, mosterd, uien en champignonsquote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Bah, als je dat vetgedrukte weglaat lijkt het me erg lekker!quote:Op zondag 27 juli 2014 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn tosti's zijn erg lekker. Satésaus, sambal, bacon, kaas, kruidenboter, mosterd, uien en champignons![]()
![]()
van alles pas 2 dagen begonnenquote:Op zondag 27 juli 2014 00:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is vet chill, wat kijk/volg je momenteel?
nee dat nietquote:
Ja ik weet het nietquote:Op zondag 27 juli 2014 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
van alles pas 2 dagen begonnen
wat raad je aan
Ik wilde gister een pastasaus op basis van koksroom maken. Toen bleek de koksroom slagroom te zijn en had ik geen kaasschaaf voor de kaas...quote:Op zondag 27 juli 2014 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee satésaus is er echt geniaal bij. Sambal sowieso voor de pittigheid. Champignons zijn ook wel lekker, maar doe ik niet altijdquote:Op zondag 27 juli 2014 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bah, als je dat vetgedrukte weglaat lijkt het me erg lekker!
heb je niks aan dusquote:
Ik lust dat laatste sowieso nietquote:Op zondag 27 juli 2014 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee satésaus is er echt geniaal bij. Sambal sowieso voor de pittigheid. Champignons zijn ook wel lekker, maar doe ik niet altijd
Omdat je trots bent, dus dan ben je of een maker of een actrice uit de seriequote:
Sosoquote:Op zondag 27 juli 2014 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat je trots bent, dus dan ben je of een maker of een actrice uit de serie. En Piper is best knap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |