Ik had het juist andersom. Ik las het als Damphair maar begon te twijfelen of het niet Damp"f"air was.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:42 schreef JackHerrer het volgende:
De Greyjoys vond ik nadat ik even in had gelezen wie nou precies wie was ook heel tof. Het heeft wel even geduurd dat ik doorhad dat Damphair geen Dam-phair was, maar Damp-hair.
bquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:21 schreef HamburgerHenk het volgende:
[..]
Ik had het juist andersom. Ik las het als Damphair maar begon te twijfelen of het niet Damp"f"air was.
Wie?quote:
Aeron greyjoyquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
b
Ik lees dit en heb überhaupt geen idee wie het is
Die weet ik welquote:
... je hebt dingen uit het boek geskipped omdat je het niet begreep?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:48 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wie?![]()
Ik heb de helft geskipped.
Ik kon het allemaal niet volgen, ik zie het straks in de serie wel.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:15 schreef ems. het volgende:
[..]
... je hebt dingen uit het boek geskipped omdat je het niet begreep?
Alle nieuwe personages bijvoorbeeld, ik weet niet wie wie isquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:23 schreef ems. het volgende:
Wat is er ingewikkeld aan in vergelijking met andere zaken uit het boek? Het is niet alsof ze opeens moeilijkere woorden gebruiken hoor
En de Greyjoys zijn juist het tofste gedeelte uit heel boek 4.
Maar dat wordt toch uitgelegd? Aan het begin van het boek weet je ook niet wie Ned is maar dat wordt snel genoeg duidelijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:53 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Alle nieuwe personages bijvoorbeeld, ik weet niet wie wie is![]()
Ok, lijkt me niet zo praktisch maar ieder z'n eigen manier van lezen.quote:Nee het kan me echt niet boeien. Ik denk dat ik na boek 5 (daar sla ik de hoofdstukken ook over) alle Greyjoy POV's achterelkaar ga lezen.
Niet half zo baas als Victarion, zoals je weldra zult ontdekkenquote:Theon uitgezonderd uiteraard, die's baas
Ik heb eerst de eerste drie seizoenen gezien, dus ik kwam makkelijker in de boeken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:12 schreef ems. het volgende:
[..]
Maar dat wordt toch uitgelegd? Aan het begin van het boek weet je ook niet wie Ned is maar dat wordt snel genoeg duidelijk
[..]
Ok, lijkt me niet zo praktisch maar ieder z'n eigen manier van lezen.
[..]
Niet half zo baas als Victarion, zoals je weldra zult ontdekken
Dubbelquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:53 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee het kan me echt niet boeien. Ik denk dat ik na boek 5 (daar sla ik de hoofdstukken ook over)
Theon uitgezonderd uiteraard, die's baas
Ik had exact hetzelfde ja. Maar las het welquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:53 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee het kan me echt niet boeien. Ik denk dat ik na boek 5 (daar sla ik de hoofdstukken ook over) alle Greyjoy POV's achterelkaar ga lezen.
Theon uitgezonderd uiteraard, die's baas
Zoveel waren het er toch niet? Alleen Aeron, Euron en Victarion?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:53 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dan is dat later pas bekend gewordenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:40 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Zoveel waren het er toch niet? Alleen Aeron, Euron en Victarion?
Ja, achteraf is dat makkelijk praten. Maar in het begin heb je echt niet door welke nou de belangrijke karakters zijn. En het waren er echt heel veel, zoveel namen. Sowieso soms het probleem van GoT...Als je (bv dankzij de serie) weet wie er belangrijk zijn, leest dat al veel makkelijker.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:40 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Zoveel waren het er toch niet? Alleen Aeron, Euron en Victarion?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |