Wow, link van die ebook? Dat maakt het lezen een stuk interessanter zo. Ik heb ADWD ook nooit uit kunnen lezenquote:Op maandag 28 juli 2014 13:28 schreef Young_David het volgende:
[..]
Herkenbaar. Nooit door ADWD heengekomen. Maar ben nu bezig met een gecombineerde re-read van AFFC en ADWD. Heb een e-book gevonden die beide boeken chronologisch combineert. Nu lukt het me een stuk beter. Sowieso een aanrader voor nieuwe lezers. Sommige verbanden tussen de twee boeken zijn stukken duidelijker nu, en daarnaast heb je meer afwisseling tussen de leuke en saaie verhaallijnen.
quote:Op maandag 28 juli 2014 14:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wow, link van die ebook? Dat maakt het lezen een stuk interessanter zo. Ik heb ADWD ook nooit uit kunnen lezen
quote:Op maandag 28 juli 2014 14:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik was op 75% en toen dacht ik fuck dit en ging ik de wiki helemaal doorlezen
quote:Op maandag 28 juli 2014 15:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
het spijt me
echt
waar
heb wel een combined versie gevonden
Heb ik ook al meermaals overwogen...de schrijfstijl van GRRM alleen al maakt het saai...quote:Op maandag 28 juli 2014 14:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik was op 75% en toen dacht ik fuck dit en ging ik de wiki helemaal doorlezen
Misschien een stripboekversie een idee?quote:Op maandag 28 juli 2014 15:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heb ik ook al meermaals overwogen...de schrijfstijl van GRRM alleen al maakt het saai...
Het probleem is niet de inhoud, maar de schrijfstijl. Hij schrijft gewoon op kinderboeken niveau, misschien is een stripboek idd een goed ideequote:Op maandag 28 juli 2014 15:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Misschien een stripboekversie een idee?
Dit. Alleen er gebeurt te weinig gewoon om het interessant te houden. Die gecombineerde versie moet dus wel een uitkomst zijn denk ikquote:Op maandag 28 juli 2014 15:31 schreef Jivis het volgende:
Snap dat gezeik op GRRM's schrijfstijl niet zo. Heb me er nooit aan geërgerd.
Precies, is me ook nooit eerder opgevallen. Een Tolkien maakt niet boeiende verhaallijnen nog interessant met zijn taalgebruik (en leuke verhaallijnen weer saai) maar dat lukt GRRM niet. Hij moet het hebben van verhaal, en alles vanaf boek 4 lijkt een beetje uit zijn mouw geschud :/quote:Op maandag 28 juli 2014 15:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit. Alleen er gebeurt te weinig gewoon om het interessant te houden. Die gecombineerde versie moet dus wel een uitkomst zijn denk ik
Nouja hij heeft boek 4/5 vooral gebruikt om de personages op de goede plekken te krijgen voor boek 6 dénk ikquote:Op maandag 28 juli 2014 15:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Precies, is me ook nooit eerder opgevallen. Een Tolkien maakt niet boeiende verhaallijnen nog interessant met zijn taalgebruik (en leuke verhaallijnen weer saai) maar dat lukt GRRM niet. Hij moet het hebben van verhaal, en alles vanaf boek 4 lijkt een beetje uit zijn mouw geschud :/
Laten we het hopenquote:Op maandag 28 juli 2014 15:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nouja hij heeft boek 4/5 vooral gebruikt om de personages op de goede plekken te krijgen voor boek 6 dénk ik
Oke een soort van cheap ass DLC taktiek dus.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nouja hij heeft boek 4/5 vooral gebruikt om de personages op de goede plekken te krijgen voor boek 6 dénk ik
Broeva haro. Ik noem het unlikely dat we hem in 2020 krijgen.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:27 schreef Nagil het volgende:
GRRM's publicist noemt een 2015 release van tWoW "very unlikely."
https://twitter.com/JaneJohnsonBakr/status/492050207979634689
Ik vond het een verademing om bij een hoofdstuk van brienne of arya te komenquote:Op maandag 28 juli 2014 13:30 schreef Jivis het volgende:
[..]
Jaime is tof ja. Brienne en Arya vond ik ook wel leuk.
Opzich is het wel interessant om te zien hoe die paranoia van Cersei steeds verder gaat, maar het was allemaal wat te (onnodig) langdradig naar mijn smaak.
Unlikely in de zin van dat je hem eerder of later verwacht?quote:Op maandag 28 juli 2014 18:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Broeva haro. Ik noem het unlikely dat we hem in 2020 krijgen.
Elke keer als ik dat ergens lees plink ik weer een traantje der nostalgie wegquote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 19:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Elke keer als ik dat ergens lees plink ik weer een traantje der nostalgie weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |