abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151349801
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 23:47 schreef Michie_ het volgende:

[..]

George schrijft nu ook een nieuwe serie voor HBO. Bizarre is dat hij dit jaar geen aflevering van GoT heeft geschreven omdat hij zich volledig wou focussen op het nieuwe boek.
Idiote keuze idd, lijkt net alsof hij geen zij heeft in zijn boeken af te maken en liever iets nieuws doet.

Of zal het een project zijn omdat zijn nieuwe boeken al geschreven zijn en alleen nog maar door de uitgever moet worden bekeken etc?

#durf te hopen
hardcoholic
pi_151482088
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:47 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

_O-
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:51 schreef Shrewd het volgende:

[..]

Jij vindt een extra
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man, dat verschuift een hele hoop claims en (mogelijke) allianties hoor.
De leidende theorie binnen het fandom is momenteel dat Aegon een Blackfyre is, en geen Targaryen. Als dit zo is is zijn hele bestaan eigenlijk een red herring die de aandacht van Dany moet afleiden. Als hij weggelaten wordt uit de serie lijkt dat deze theorie te bevestigen, omdat ze dan geen tijd hebben om hem op te bouwen en hem vervolgens weer te ontmaskeren. Dus in dat opzicht begrijp ik wel waarom hij wegblijft.
pi_151482098
Dude... Spoilers!
Because somehow we mixed up "Goodbye" and "good night"
pi_151482121
Dit is het spoilertopic he :D
pi_151482152
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:55 schreef Gambetta het volgende:
Oh, hahaha. _O- Kende dit topic niet. Klikte op de quote melding.
pi_151482432
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:55 schreef Gambetta het volgende:
http://www.reddit.com/r/a(...)tane_in_season_5_is/

Lees hier, staan wel wat leuke reacties over Aegon en de Golden Company bijvoorbeeld.
pi_151483093
Interessante theorie, maar de auteur ervan geeft zelf al aan dat het afhankelijk is van Aegons 'echtheid', en die staat hevig ter discussie. Ik zou er persoonlijk geen bezwaar tegen hebben als ze grote delen van de Essos/Dany verhaallijn afslanken omdat dat m.i. sowieso het zwakste deel van ADWD was, dat zou ook verklaren waarom ze Quentyn weg laten uit de serie. Breng Tyrion, Varys en Jorah gewoon rechtstreeks naar Dany en Barristan, die interacties zijn het enige waar veel mensen op zitten te wachten, denk ik. Aegon, Quentyn, Daario, en al die huurlingen en notabelen (met die vreselijke namen) kunnen me gestolen worden.
  woensdag 8 april 2015 @ 15:47:10 #258
133369 Jivis
Critikut
pi_151485255
Ik ben ook wel benieuwd hoe ze die verhaallijn van Cersei gaan aanpakken, met haar langzaam groeiende paranoia. Vond ik wel mooi beschreven in het boek. Vooral ook de climax van die verhaallijn natuurlijk :P.

En wat ze met Jaime doen, die zit nu nog gewoon in Kings Landing toch?
Amen.
  woensdag 8 april 2015 @ 17:16:46 #259
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_151488088
Cersei's walk of shame komt sowieso in de serie, dus er gaat iets mee gebeuren. Ik denk dat Jaime naar Dorne gaat om Myrcella te halen, hoeven ze die andere kingsguard geen grote rol te geven (ik vraag me af of Arys Oakheart nog gaat komen). Heel Mereen kan me gestolen worden behalve de fighting pits..
pi_151488399
Meggy is gecast, dus daar doen ze sowieso wat mee :Y
pi_151493577
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 17:16 schreef Luuksor het volgende:
Cersei's walk of shame komt sowieso in de serie, dus er gaat iets mee gebeuren. Ik denk dat Jaime naar Dorne gaat om Myrcella te halen, hoeven ze die andere kingsguard geen grote rol te geven (ik vraag me af of Arys Oakheart nog gaat komen). Heel Mereen kan me gestolen worden behalve de fighting pits..
Ik vond dat een stuk interessanter dan de greyjoys, Jamie en Dorne bij elkaar :P
hardcoholic
pi_151493694
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 14:33 schreef Gambetta het volgende:
Interessante theorie, maar de auteur ervan geeft zelf al aan dat het afhankelijk is van Aegons 'echtheid', en die staat hevig ter discussie. Ik zou er persoonlijk geen bezwaar tegen hebben als ze grote delen van de Essos/Dany verhaallijn afslanken omdat dat m.i. sowieso het zwakste deel van ADWD was, dat zou ook verklaren waarom ze Quentyn weg laten uit de serie. Breng Tyrion, Varys en Jorah gewoon rechtstreeks naar Dany en Barristan, die interacties zijn het enige waar veel mensen op zitten te wachten, denk ik. Aegon, Quentyn, Daario, en al die huurlingen en notabelen (met die vreselijke namen) kunnen me gestolen worden.
Aegon zou juist een epische cliffhanger kunnen zijn :D

Tyrion die hem ontmaskert en hij die dan toegeeft de rechtmatige koning te zijn _O_

En dan ook nog een aflevering waar tyrion kopje onder gaat *O* heb je al 2 vette cliffhangers te pakken :P
hardcoholic
  woensdag 8 april 2015 @ 20:43:06 #263
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_151494895
Aegon is júist een interessante verhaallijn. :o
Deathlift or Die.
pi_151497387
Ik vraag me ook af of ze de Greyjoy broers nog eens in het verhaal gaan stoppen.
pi_151504036
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 20:43 schreef Ethanolic het volgende:
Aegon is júist een interessante verhaallijn. :o
Aegon verwacht ik vooral in S6, wellicht dat ze hem op een andere manier introduceren.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:39 schreef Funzel het volgende:
Ik vraag me ook af of ze de Greyjoy broers nog eens in het verhaal gaan stoppen.
Ja, vraag me af of dat geschrapt is. Ze zijn immers niet gecast. :(
pi_151504344
Denk dat ze de cast bewust klein houden. Sommige verhaallijnen zullen daarom geschrapt worden.
pi_151506330
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:39 schreef Funzel het volgende:
Alsjeblieft niet zeg..
pi_151510744
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 08:59 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Alsjeblieft niet zeg..
Niet? Ik kan wel genieten van de Greyjoy hoofdstukken, met name Victarion met z'n zwarte hand.
  donderdag 9 april 2015 @ 12:04:57 #269
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_151510954
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:54 schreef Gambetta het volgende:

[..]

[..]

De leidende theorie binnen het fandom is momenteel dat Aegon een Blackfyre is, en geen Targaryen. Als dit zo is is zijn hele bestaan eigenlijk een red herring die de aandacht van Dany moet afleiden. Als hij weggelaten wordt uit de serie lijkt dat deze theorie te bevestigen, omdat ze dan geen tijd hebben om hem op te bouwen en hem vervolgens weer te ontmaskeren. Dus in dat opzicht begrijp ik wel waarom hij wegblijft.
laten we dat maar hopen dan. Oninteressant stuk, saai en het voegt niks toe aan de bestaande verhaallijnen. Kwam nogal geforceerd over om een extra plotwending toe te voegen. Mag gewoon uit de serie wegblijven wmb. Zelfde voor die greyjoy lijnen :N
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_151512308
Allemaal schrappen en dan krijgen we daar verhaallijnen voor terug als Ros de hoer, Grey Wurm zonder wurm met Missandei (spel?), Jara in de dreadfort en kannibaal Thenns. _O_ :')
pi_151512791
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 11:58 schreef Young_David het volgende:

[..]

Niet? Ik kan wel genieten van de Greyjoy hoofdstukken, met name Victarion met z'n zwarte hand.
Ik heb alle hoofdstukken (muv Asha) geskipt. Later via de wiki de samenvattingen gelezen, god wat saai en langdradig allemaal.

Ik heb het idee dat de Greyjoy's niet in het verhaal passen, alsof het een verhaal op zich is.
pi_151512805
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 13:08 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik heb alle hoofdstukken (muv Asha) geskipt. Later via de wiki de samenvattingen gelezen, god wat saai en langdradig allemaal.

Ik heb het idee dat de Greyjoy's niet in het verhaal passen, alsof het een verhaal op zich is.
Wow, dat is zonde...
pi_151517829
weet niet of deze eerder is langs geweest, kom hier niet zo vaak :P

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151517853
quote:
99s.gif Op donderdag 9 april 2015 15:49 schreef Slayage het volgende:
weet niet of deze eerder is langs geweest, kom hier niet zo vaak :P

[ afbeelding ]
fanmade fotosjop neem ik aan?
pi_151518006
Volgens mij heb ik die vorig jaar al eens gezien.. Toen LSH ook écht in de serie moest voorkomen :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')