Idiote keuze idd, lijkt net alsof hij geen zij heeft in zijn boeken af te maken en liever iets nieuws doet.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:47 schreef Michie_ het volgende:
[..]
George schrijft nu ook een nieuwe serie voor HBO. Bizarre is dat hij dit jaar geen aflevering van GoT heeft geschreven omdat hij zich volledig wou focussen op het nieuwe boek.
quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 13:51 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Jij vindt een extraDe leidende theorie binnen het fandom is momenteel dat Aegon een Blackfyre is, en geen Targaryen. Als dit zo is is zijn hele bestaan eigenlijk een red herring die de aandacht van Dany moet afleiden. Als hij weggelaten wordt uit de serie lijkt dat deze theorie te bevestigen, omdat ze dan geen tijd hebben om hem op te bouwen en hem vervolgens weer te ontmaskeren. Dus in dat opzicht begrijp ik wel waarom hij wegblijft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man, dat verschuift een hele hoop claims en (mogelijke) allianties hoor.
Oh, hahaha.quote:
http://www.reddit.com/r/a(...)tane_in_season_5_is/quote:
Ik vond dat een stuk interessanter dan de greyjoys, Jamie en Dorne bij elkaarquote:Op woensdag 8 april 2015 17:16 schreef Luuksor het volgende:
Cersei's walk of shame komt sowieso in de serie, dus er gaat iets mee gebeuren. Ik denk dat Jaime naar Dorne gaat om Myrcella te halen, hoeven ze die andere kingsguard geen grote rol te geven (ik vraag me af of Arys Oakheart nog gaat komen). Heel Mereen kan me gestolen worden behalve de fighting pits..
Aegon zou juist een epische cliffhanger kunnen zijnquote:Op woensdag 8 april 2015 14:33 schreef Gambetta het volgende:
Interessante theorie, maar de auteur ervan geeft zelf al aan dat het afhankelijk is van Aegons 'echtheid', en die staat hevig ter discussie. Ik zou er persoonlijk geen bezwaar tegen hebben als ze grote delen van de Essos/Dany verhaallijn afslanken omdat dat m.i. sowieso het zwakste deel van ADWD was, dat zou ook verklaren waarom ze Quentyn weg laten uit de serie. Breng Tyrion, Varys en Jorah gewoon rechtstreeks naar Dany en Barristan, die interacties zijn het enige waar veel mensen op zitten te wachten, denk ik. Aegon, Quentyn, Daario, en al die huurlingen en notabelen (met die vreselijke namen) kunnen me gestolen worden.
Aegon verwacht ik vooral in S6, wellicht dat ze hem op een andere manier introduceren.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:43 schreef Ethanolic het volgende:
Aegon is júist een interessante verhaallijn.
Ja, vraag me af of dat geschrapt is. Ze zijn immers niet gecast.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:39 schreef Funzel het volgende:
Ik vraag me ook af of ze de Greyjoy broers nog eens in het verhaal gaan stoppen.
Alsjeblieft niet zeg..quote:Op woensdag 8 april 2015 21:39 schreef Funzel het volgende:
Ik vraag me ook af of ze de Greyjoy broers nog eens in het verhaal gaan stoppen.
Niet? Ik kan wel genieten van de Greyjoy hoofdstukken, met name Victarion met z'n zwarte hand.quote:
laten we dat maar hopen dan. Oninteressant stuk, saai en het voegt niks toe aan de bestaande verhaallijnen. Kwam nogal geforceerd over om een extra plotwending toe te voegen. Mag gewoon uit de serie wegblijven wmb. Zelfde voor die greyjoy lijnenquote:Op woensdag 8 april 2015 13:54 schreef Gambetta het volgende:
[..]
[..]
De leidende theorie binnen het fandom is momenteel dat Aegon een Blackfyre is, en geen Targaryen. Als dit zo is is zijn hele bestaan eigenlijk een red herring die de aandacht van Dany moet afleiden. Als hij weggelaten wordt uit de serie lijkt dat deze theorie te bevestigen, omdat ze dan geen tijd hebben om hem op te bouwen en hem vervolgens weer te ontmaskeren. Dus in dat opzicht begrijp ik wel waarom hij wegblijft.
Ik heb alle hoofdstukken (muv Asha) geskipt. Later via de wiki de samenvattingen gelezen, god wat saai en langdradig allemaal.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:58 schreef Young_David het volgende:
[..]
Niet? Ik kan wel genieten van de Greyjoy hoofdstukken, met name Victarion met z'n zwarte hand.
Wow, dat is zonde...quote:Op donderdag 9 april 2015 13:08 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik heb alle hoofdstukken (muv Asha) geskipt. Later via de wiki de samenvattingen gelezen, god wat saai en langdradig allemaal.
Ik heb het idee dat de Greyjoy's niet in het verhaal passen, alsof het een verhaal op zich is.
fanmade fotosjop neem ik aan?quote:Op donderdag 9 april 2015 15:49 schreef Slayage het volgende:
weet niet of deze eerder is langs geweest, kom hier niet zo vaak![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |