Brummetje had enkele jaren geleden video's van zichzelf op YouTube gezet waarin zij haar hoofd voor de camera kaal aan het scheren was.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 01:22 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Brummetje had enkele jaren geleden video's van zichzelf op YouTube gezet waarin zij haar hoofd voor de camera kaal aan het scheren was.
Voor de zoveelste keer...quote:Op zondag 27 juli 2014 01:22 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Brummetje had enkele jaren geleden video's van zichzelf op YouTube gezet waarin zij haar hoofd voor de camera kaal aan het scheren was.
Hoi!quote:Op zondag 27 juli 2014 03:29 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Je begrijpt maar niet dat ik - ondanks dat ik het al TIG keer - zucht... - heb gezegd! - dat ik inmiddels alweer een behoorlijke bos (met krullen) heb en dus niet meer gemillimeterd ben.(Het is alweer 13 cm.)
Wat begrijp je daar niet aan?
Doe je kleren dan ook uit hoer!quote:Op zondag 27 juli 2014 03:39 schreef Brummetje2.0 het volgende:
De reden dat ik wakker ben komt doordat ik weer eens niet kan slapen door de warmte.
afbeeldingenquote:Op zondag 27 juli 2014 03:29 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer...
Je begrijpt maar niet dat ik - ondanks dat ik het al TIG keer - zucht... - heb gezegd! - dat ik inmiddels alweer een behoorlijke bos (met krullen) heb en dus niet meer gemillimeterd ben.(Het is alweer 13 cm.)
Wat begrijp je daar niet aan?
bij gebrek aan condooms en wc papier op mijn kamer en teveel luiheid ben ik in een plastic boterhamzakje gekomen, nu zit ik hier al 1 dag mee en vraag ik me af wat ik ermee moet doen...quote:Op zondag 27 juli 2014 03:39 schreef Brummetje2.0 het volgende:
De reden dat ik wakker ben komt doordat ik weer eens niet kan slapen door de warmte.
Waarom vraag je er naar?quote:
Grappig bedoeld. Ze zeggen toch weleens over een gek persoon: "Die is op zijn achterhoofd gevallen?"quote:Op zondag 27 juli 2014 06:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wat is nou in hemelsnaam de bedoeling van dit topic? Ik begrijp er de klote van.
Zelfs mijn bos in mijn broek heeft weelderige krullen dan dat.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:29 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Je begrijpt maar niet dat ik - ondanks dat ik het al TIG keer - zucht... - heb gezegd! - inmiddels alweer een behoorlijke bos (met krullen) heb en dus niet meer gemillimeterd ben.(Het is alweer 13 cm.)
wist niet dat je uberhaupt buiten ONZ rechten had.quote:Op zondag 27 juli 2014 08:21 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Grappig bedoeld. Ze zeggen toch weleens over een gek persoon: "Die is op zijn achterhoofd gevallen?"
Had hem beter in ONZ kunnen posten.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:42 schreef Myrr het volgende:
Knap ook wel dat je de zwaartekracht zo hard hebt gedisst door onder water op je achterhoofd te vallen.
KLB / Vriend wil boeken bij malafide site.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |