Te laat voor wat?quote:
Wat gebeurde er dan ?quote:
dat zou prachtig zijn daar wil ik de streams nog wel even voor aanhoudenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:54 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
des te meer reden om de plaat van isa te kopen met wolter zodat hij platina wordt en op 1 binnen komt LOL in de top 40 dan zal lot helemaal over de toeren gaan
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:55 schreef Michiro het volgende:
[..]
Vallen er speklapjes uit als ze open gaat ?
Ja maar die is homo dat telt nietquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat zong ze zelf ook al weer ? Iets van Gordon
ze staat wel goed voor gek dan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Helaas wel, die microfoon geeft ze niet meer terug
wat een verschil met vannacht.....quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
Haal dat Zwijn van het podium , please ??????
Smurfjes. Die had je in mijn wilde tijd al!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja denk ik ook ...
Stelletje
[ afbeelding ]
En jij mij kennelijk ook niet zo goed. Ook ik heb weinig geduld met mensen die niet willen leren.quote:
Vanessa begon tegen Ivan op te rijden, maar dat moment had ik net niet.quote:
hij liep niet hij vluchtte hahahaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:57 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Vanessa begon tegen Ivan op te rijden, maar dat moment had ik net niet.
Wel nog een seconde en toen vroeg Ivan wat ben je aan het doen en loopt hij weg
Niet tof, bedoel je?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Wat ik hierboven typte, ze stond tegen Ivan aan te rijden die dit nog tof vond natuurlijk.
ga dan.............................quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat zong ze zelf ook al weer ? Iets van Gordon
Idd, voor wie het gemist heeftquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:56 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
wat een verschil met vannacht.....
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Isabella aan het oefenen met keyboard. Ivan is er gezellig bij komen zitten.
Isa zingt goed, alleen mag het wel eens een toontje lager.
ik haat Nederlandstalige muziek,quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze katte Isa toch af met haar platen contract. Lalala Nederlandse kut muziek. Wat een kutwijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |