abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142765692
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 00:02 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Daar kun je in z'n algemeenheid niets over zeggen. Dat is per individu verschillend.
Dat denk ik ook.

Maar heb jij dat ook: wel willen kijken maar twijfelen of het niet schadelijk is?
pi_142765729
Maar ja, veel mensen kijken ook naar doden in een kist.

Ook niet zo gezond volgens mij.
pi_142765739
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 00:04 schreef Webschip het volgende:

[..]

Dat denk ik ook.

Maar heb jij dat ook: wel willen kijken maar twijfelen of het niet schadelijk is?
Slik door die pil.

Maar goed, dat vliegtuig had nooit over een oorlogsgebied mogen vliegen. Dat is wat mij betreft de hoofdoorzaak van deze tragedie.
pi_142765748
quote:
15s.gif Op zondag 27 juli 2014 00:03 schreef Webschip het volgende:

[..]

Dat denk ik ook.

Ergens ben ik nieuwsgierig. Maar iets in me zegt: niet doen.
Je kan ook tussen je spleetjes kijken.. dat scheelt 50%
pi_142765751
Ik mag hopen dat de mensen die deze foto's "veilig vanachter hun beeldscherm" bekijken, alsnog de gevolgen ervaren van deze gruwelijke beelden.
pi_142765758
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 23:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Las vanavond dat de officiële lezing in Rusland op tv is dat de CIA het vliegtuig neergehaald heeft.
Make my day!
pi_142765759
quote:
15s.gif Op zondag 27 juli 2014 00:03 schreef Webschip het volgende:

[..]

Dat denk ik ook.

Ergens ben ik nieuwsgierig. Maar iets in me zegt: niet doen.
Dan moet je het niet doen.
pi_142765793
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 00:05 schreef trucker3 het volgende:

[..]

Slik door die pil.

Maar goed, dat vliegtuig had nooit over een oorlogsgebied mogen vliegen. Dat is wat mij betreft de hoofdoorzaak van deze tragedie.
Ik vind het ook bizar dat ze het niet wisten. Andere maatschappijen wisten het wel...Ik kan daar niet bij...

Wat Eurlings vermogen in de krant zei. Te gek voor woorden. :N
pi_142765805
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 00:05 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dan heb je het al gezien.
pi_142765814
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 00:05 schreef trucker3 het volgende:

[..]

Slik door die pil.

Nou nee, de hoofdoorzaak zijn een stel losgeslagen gekken die zo'n raket afvuren op een vliegtuig waarvan ze niet zeker wisten of het de goede was. Maar ben het wel met je eens, er had veel beter nagedacht moeten worden door alle landen die er over vlogen. Je weet donders goed dat die gekken dergelijke apparatuur hebben, je weet dan ook hoe hoog zo'n raket kan komen enz. enz. Snap dat het achteraf een koe in z'n kont kijken is maar toch..... Het had niet hoeven te gebeuren.
pi_142765826
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 00:04 schreef Webschip het volgende:

[..]

Dat denk ik ook.

Nee, ik klik per definitie niet, maar dat heeft andere redenen. Ik heb teveel doden irl gezien en geen enkele behoefte/nieuwsgierigheid om nog meer lijken te zien.

Ik kan je alleen maar adviseren om in geval van twijfel het niet te doen.
pi_142765868
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 00:05 schreef byah het volgende:

Ik mag hopen dat de mensen die deze foto's "veilig vanachter hun beeldscherm" bekijken, alsnog de gevolgen ervaren van deze gruwelijke beelden.
Wat bedoel je hier mee?
pi_142765871
quote:
15s.gif Op zondag 27 juli 2014 00:05 schreef Webschip het volgende:
Maar ja, veel mensen kijken ook naar doden in een kist.

Ook niet zo gezond volgens mij.
Is ook dubbel, toen mijn vader overleden was gingen mij broers en zus kijken, ik had daar geen behoefte aan, zij drongen aan om het wel te doen want ik zou er spijt van krijgen, nooit spijt van gehad.

Conclusie, hun hadden er baat bij, prima, ik niet, ook prima.

Ieder mens is anders.
pi_142765874
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 00:07 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Nee, ik klik per definitie niet, maar dat heeft andere redenen. Ik heb teveel doden irl gezien en geen enkele behoefte/nieuwsgierigheid om nog meer lijken te zien.

Ik kan je alleen maar adviseren om in geval van twijfel het niet te doen.
Ik doe het maar niet nee.

Het kan gewoon niet gezond zijn imo. Maar de ene kan er beter tegen dan de andere.

Maar ja, iedereen ziet denk ik wel eens irl een dode.
pi_142765884
quote:

Dramaqueen eens niet zo, joh.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_142765911
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 00:09 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Is ook dubbel, toen mijn vader overleden was gingen mij broers en zus kijken, ik had daar geen behoefte aan, zij drongen aan om het wel te doen want ik zou er spijt van krijgen, nooit spijt van gehad.

Ieder mens is anders.
Dat is waar. Je moet toch bij jezelf blijven met dat soort dingen.
pi_142765936
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 00:05 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

:').
pi_142765938
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 21:56 schreef agter het volgende:

[..]

Die sancties die er aankomen zijn ook niet mis. De keuze is aan Rusland.
De sancties die we tot nu al ingesteld hebben zijn opmerkelijk: we zetten alle samenwerking stop rond bestrijding van terrorisme, wapenhandel, verspreiding van massavernietigingswapens, georganiseerde misdaad.
Nu ja, officieel zetten we het niet stop, we vizeren enkel de personen die deze diensten leiden, zodat ze bvb niet meer kunnen reizen door Europa...
Inmiddels rukt Isis op in Irak en zijn het Iran en Rusland die moeten bijspringen om de rotzooi achtergelaten door de VS op te lossen.
Het Westen, dat stuurt jihadis, en krijgt die ook weer terug, technisch opgeleid en geïndoctrineerd.
Voorlopige score: 4 doden in Brussel door een teruggekeerde Syriëstrijder.
Dat was voordat het Westen toekeek hoe 1000 palestijnen gedood werden. benieuwd wat de toekomst brengt.

Sinds 9/11 en zeker na London is Europa veel nauwer gaan samenwerken met Rusland. Hopelijk leverde dat niet veel op. smokkel van weapons-grade uranium uit Rusland bvb...
pi_142765950
Een groot verschil is bovendien of de dode in takt is of niet.

Die Friese Stabij zag er nog gaaf uit trouwens.
  zondag 27 juli 2014 @ 00:12:09 #230
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_142765992
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 00:09 schreef Webschip het volgende:

[..]

Ik doe het maar niet nee.

Het kan gewoon niet gezond zijn imo. Maar de ene kan er beter tegen dan de andere.

Maar ja, iedereen ziet denk ik wel eens irl een dode.
Ik heb in het verleden, studiegerelateeerd, hele gruwelijke foto's gezien, dus ik weet dat ik er tegen kan. Maar ook ik heb er niet naar gekeken. In eerste instantie omdat ik niet het risico wilde lopen er op die manier achter te komen dat er een bekende van mij op de vlucht zat en nu, omdat het voor mij niets meer toevoegt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_142765993
quote:

Wat een zuur mens ben jij, zeg.
Make my day!
pi_142766037
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 00:09 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ieder mens is anders.
Heb dit ook wel een beetje.. je herinnert je iemand liever hoe die was toen hij/zij nog dartel rondliep.. waarom zou je per se iemand moeten zien als lijk.. heb daar ook nooit behoefte aan
  zondag 27 juli 2014 @ 00:13:25 #233
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_142766042
Je moet voor jezelf de vraag stellen wat het nut is om foto's van de overledenen te bekijken. Wat bereik je er nu persoonlijk mee met het bekijken van de foto's van de slachtoffers van deze vliegramp? Als je hier geen antwoord op kan geven moet je zeker niet kijken.
pi_142766046
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 00:12 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ik heb in het verleden, studiegerelateeerd, hele gruwelijke foto's gezien, dus ik weet dat ik er tegen kan. Maar ook ik heb er niet naar gekeken. In eerste instantie omdat ik niet het risico wilde lopen er op die manier achter te komen dat er een bekende van mij op de vlucht zat en nu, omdat het voor mij niets meer toevoegt.
Toch nooit last gehad naderhand na het aanschouwen van die gruwelijke foto's?
pi_142766062
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 00:12 schreef agter het volgende:

[..]

Ik ben ijskoud 1 minuut op dit forum en word van alle kanten bestookt en aangevallen. Wat een lange tenen hebben sommige hier, niet normaal.
pi_142766080
quote:

Ik hoop dat jij griep krijgt.
pi_142766084
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 00:13 schreef YazooW het volgende:
Je moet voor jezelf de vraag stellen wat het nut is om foto's van de overledenen te bekijken. Wat bereik je er nu persoonlijk mee met het bekijken van de foto's van de slachtoffers van deze vliegramp? Als je hier geen antwoord op kan geven moet je zeker niet kijken.
Maar wat doe je als je op een link klikt en zo foto verschijnt ineens?
  zondag 27 juli 2014 @ 00:14:31 #238
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_142766085
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 00:12 schreef agter het volgende:

[..]

Ik weet niet of jij vorige week ook al in het topic was, maar sommige mensen liepen te linkjes te posten met opmerkingen als "deze is nog gruwelijker, moet je kijken" of soortgelijke strekking in elk geval. En bedelen om linkjes in dm. Als hij dat soort mensen dit toewenst, dan begrijp ik dat wel een beetje.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_142766114
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 00:13 schreef trucker3 het volgende:

[..]

Ik ben ijskoud 1 minuut op dit forum en word van alle kanten bestookt en aangevallen. Wat een lange tenen hebben sommige hier, niet normaal.
Je kwam op het verkeerde moment binnen, hoor. ;)
Bedankt voor de link nog. ;)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_142766118
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 00:13 schreef trucker3 het volgende:

[..]

Het was niet aan jou gericht.. of ben je een kloon van iemand anders ofzo :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')