Enige probleem is dan misschien dat de seperatisten zich in de steek gelaten voelen en doorgaan. Maarja die haken wij wel onderuit als dat gebeurt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:00 schreef Loekie1 het volgende:
Als Poetin de rebellen ordonneert dat ze vrije toegang moeten geven en het Westen Oekraine sommeert om een tijdje dat gebied met rust te laten, dan kunnen eindelijk de laatste lichamen geborgen worden.
Oekraine is er bij gebaat dat het Westen gaat oorlogvoeren met de rebellen, dus Oekraine moet je ook goed in de gaten houden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Enige probleem is dan misschien dat de seperatisten zich in de steek gelaten voelen en doorgaan. Maarja die haken wij wel onderuit als dat gebeurt.
Jup daarom is de medewerking van rusland vereist, en uit de berichten heeft poetin dit toegezegd.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:06 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Oekraine is er bij gebaat dat het Westen gaat oorlogvoeren met de rebellen, dus Oekraine moet je ook goed in de gaten houden.
Oekraine moet zich aan afspraken houden en daarvoor is stevige taal nodig en moet je niet akkoord gaan met halfzachte beloftes zonder enige sancties als ze zich er niet aan houden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jup daarom is de medewerking van rusland vereist, en uit de berichten heeft poetin dit toegezegd.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:08 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Oekraine moet zich aan afspraken houden en daarvoor is stevige taal nodig en moet je niet akkoord gaan met halfzachte beloftes zonder enige sancties als ze zich er niet aan houden.
Als op die manier het wegvallen van de bekende iets positiefs teweegbrengt, is dat in elk geval íets positiefs. Zou zeggen, verwezenlijk die droomquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:01 schreef DaMook het volgende:
Sinds deze ramp ben ik wel steeds meer aan het denken om mijn droom te verwezelijken. Een "bekende" van me kan het niet meer, ik hecht steeds meer waarde aan de spreuk uit mijn sig "Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come".
Mwjah, maar dan ga ik wel schulden maken, denk wel dat ik die met de tijd terug kan betalen, maar toch.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:14 schreef superworm het volgende:
[..]
Als op die manier het wegvallen van de bekende iets positiefs teweegbrengt, is dat in elk geval íets positiefs. Zou zeggen, verwezenlijk die droom
Ow en een beetje dubbel in dit geval is, ik wil al jaren mijn vliegbrevet halen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:14 schreef superworm het volgende:
[..]
Als op die manier het wegvallen van de bekende iets positiefs teweegbrengt, is dat in elk geval íets positiefs. Zou zeggen, verwezenlijk die droom
De Australiërs hebben het over 1.000 man daarheen...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:21 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/video/67970(...)r-politiemissie.html
Hier zegt de teamleider nog onomwonden dat er tot donderdag geen grote groepen de rampplek in gaan.
Blijkbaar was 40+-man geen grote groep.
1000? Dat is dan wel weer wat veel zeg...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:26 schreef agter het volgende:
[..]
De Australiërs hebben het over 1.000 man daarheen...
Gewapend.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:29 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
1000? Dat is dan wel weer wat veel zeg...
Om te voorkomen dat de Russen het doen gaan ze Donetsk zelf bezetten?
en dan klagen dat de rebellen tegenwerkenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:21 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/video/67970(...)r-politiemissie.html
Hier zegt de teamleider nog onomwonden dat er tot donderdag geen grote groepen de rampplek in gaan.
Blijkbaar was 40+-man geen grote groep.
Die werken ook tegen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:31 schreef Awsom het volgende:
[..]
en dan klagen dat de rebellen tegenwerken
Ik ben bang dat zodra er geschoten gaat worden we dat onderzoek verder wel kunnen vergeten.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:31 schreef agter het volgende:
[..]
Gewapend.
Met de instructie dat ze mogen schieten if fired upon.
Ze staan nu in Eindhoven, en de UK.
Kans dat er iets misgaat is 1 op tig miljoen. Gewoon doen!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow en een beetje dubbel in dit geval is, ik wil al jaren mijn vliegbrevet halen.
Ik dacht dat ze al in Kiev waren?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:31 schreef agter het volgende:
[..]
Gewapend.
Zijn geen militairen toch? Die 1000 bedoel ik dan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:31 schreef agter het volgende:
[..]
Gewapend.
Die rebellen denken ook aan hun eigen veiligheid. Een staakt het vuren, ok, er komen geen kogels en granaten meer vanuit het Westen, maar nu komt er wel een colonne voertuigen uit die richting. Zijn dat de Nederlanders, of Oekrainse soldaten?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:00 schreef Loekie1 het volgende:
Als Poetin de rebellen ordonneert dat ze vrije toegang moeten geven en het Westen Oekraine sommeert om een tijdje dat gebied met rust te laten, dan kunnen eindelijk de laatste lichamen geborgen worden.
Het zijn geen 1.000 onderzoekers, ieg. En ze hebben de geweldsinstructie dat ze terug mogen schieten.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:36 schreef znarch het volgende:
[..]
Zijn geen militairen toch? Die 1000 bedoel ik dan.
Ik denk er erg hard aanquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:33 schreef superworm het volgende:
[..]
Kans dat er iets misgaat is 1 op tig miljoen. Gewoon doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |