Moest denken aan een stand up act van Ricky Gervais...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou nou nou. Die man kon waarschijnlijk ieder moment omvallen. Niet gek dat het na zo'n moment gebeurt, maar eigenlijk alleen maar mooi. Zijn ze toch weer samen
Maar je zou ook graag het harde bewijs daarvan dus willen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik vermoed geen.
Zijkant cockpit gezin in de OP?
Normale vlucht, auto piloot, verzoek voor andere route vanwege onweer, correctie, lekker vliegen. En opeens is het af.
Rusland wel, maar de seperatisten zien de steun van rusland verdwijnen (heel traag, dat wel), maar die gaan er juist harder door strijden. En dan nog Kiev die steeds meer binnendringt in "hun gebied". Die zouden het strijden ook even op een lager pitje kunnen zetten zodat de seperatisten zich niet hoeven te verdedigen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:28 schreef agter het volgende:
Ik vraag me serieus af of Rusland NATO-landen daar toe gaat laten.
Ben bang van niet.
Daarom is Nl ook niet welkom.
en toevallig is er al iets duidelijk:quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:38 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Maar je zou ook graag het harde bewijs daarvan dus willen.
quote:'Zwarte doos bevestigt raketinslag MH17'
Het onderzoek naar de zwarte dozen van het Maleisische toestel dat onderweg van Amsterdam naar Kuala Lumpur neerstortte, bevestigt dat er een raket op is afgevuurd.
'Zwarte doos bevestigt raketinslag MH17'
Dat meldde de Amerikaanse nieuwszender CBS zaterdag.
''Het (een raket) deed wat het moest doen, een vliegtuig neerhalen'', zei een betrokken Europese luchtvaartveiligheidsdeskundige volgens CBS. Er was volgens hem ''een massaal en explosief wegvallen van de luchtdruk''.
De Verenigde Naties hebben deze week uitgesproken dat het toestel is neergehaald. Het vloog met 298 mensen aan boord boven het oosten van Oekraïne waar wordt gevochten tussen regeringstroepen en separatisten.
Meer bewijs heb ik niet nodig hoorquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:30 schreef agter het volgende:
[..]
Dat ie neergeschoten is, lijkt mij wel een duidelijke zaak.
Wie daar achter zit? Daar gaan we mss nooit achterkomen.
Wat jij wil.quote:
"een massaal en explosief wegvallen van de luchtdruk" is nog geen bewijs voor een raketinslag, maargoed. Slechte vertaling ook door nu.nl van de CBS-kop, waar staat: Black box findings consistent with missile blastquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:38 schreef Red_85 het volgende:
een massaal en explosief wegvallen van de luchtdruk
Dat staat al zelfs in de OP bij de updates. Ik ben dus benieuwd naar de gesprekken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:38 schreef Red_85 het volgende:
Overigens
[..]
en toevallig is er al iets duidelijk:
http://www.nu.nl/buitenla(...)aketinslag-mh17.html
[..]
Kunnen onderzoeker nu niet wat meer puzzle stukjes definitief daarmee aan elkaar leggen?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:40 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"een massaal en explosief wegvallen van de luchtdruk" is nog geen bewijs voor een raketinslag, maargoed. Slechte vertaling ook door nu.nl van de CBS-kop, waar staat: Black box findings consistent with missile blast
Daar zijn ze ongetwijfeld momenteel mee bezig. Maar je wilt dit wel met hard bewijsmateriaal kunnen aantonen, dus het zal nog wel even duren voor ze met een definitieve conclusie komen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kunnen onderzoeker nu niet wat meer puzzle stukjes definitief daarmee aan elkaar leggen?
-BUK systeem schiet soort hagel rakketten af die 25/30 meter voor doel uiteenspatten.
-Inslag patroon is te zien op verschillende wrakstukken op de grond
-FDR zegt: 'een massaal en explosief wegvallen van de luchtdruk'
Dat vraag ik me ook af. Laten ze gewoon iedereen identificeren en alleen de families inlichten.quote:
Enige probleem is dan misschien dat de seperatisten zich in de steek gelaten voelen en doorgaan. Maarja die haken wij wel onderuit als dat gebeurt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:00 schreef Loekie1 het volgende:
Als Poetin de rebellen ordonneert dat ze vrije toegang moeten geven en het Westen Oekraine sommeert om een tijdje dat gebied met rust te laten, dan kunnen eindelijk de laatste lichamen geborgen worden.
Oekraine is er bij gebaat dat het Westen gaat oorlogvoeren met de rebellen, dus Oekraine moet je ook goed in de gaten houden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Enige probleem is dan misschien dat de seperatisten zich in de steek gelaten voelen en doorgaan. Maarja die haken wij wel onderuit als dat gebeurt.
Jup daarom is de medewerking van rusland vereist, en uit de berichten heeft poetin dit toegezegd.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:06 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Oekraine is er bij gebaat dat het Westen gaat oorlogvoeren met de rebellen, dus Oekraine moet je ook goed in de gaten houden.
Oekraine moet zich aan afspraken houden en daarvoor is stevige taal nodig en moet je niet akkoord gaan met halfzachte beloftes zonder enige sancties als ze zich er niet aan houden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jup daarom is de medewerking van rusland vereist, en uit de berichten heeft poetin dit toegezegd.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:08 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Oekraine moet zich aan afspraken houden en daarvoor is stevige taal nodig en moet je niet akkoord gaan met halfzachte beloftes zonder enige sancties als ze zich er niet aan houden.
Als op die manier het wegvallen van de bekende iets positiefs teweegbrengt, is dat in elk geval íets positiefs. Zou zeggen, verwezenlijk die droomquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:01 schreef DaMook het volgende:
Sinds deze ramp ben ik wel steeds meer aan het denken om mijn droom te verwezelijken. Een "bekende" van me kan het niet meer, ik hecht steeds meer waarde aan de spreuk uit mijn sig "Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come".
Mwjah, maar dan ga ik wel schulden maken, denk wel dat ik die met de tijd terug kan betalen, maar toch.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:14 schreef superworm het volgende:
[..]
Als op die manier het wegvallen van de bekende iets positiefs teweegbrengt, is dat in elk geval íets positiefs. Zou zeggen, verwezenlijk die droom
Ow en een beetje dubbel in dit geval is, ik wil al jaren mijn vliegbrevet halen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:14 schreef superworm het volgende:
[..]
Als op die manier het wegvallen van de bekende iets positiefs teweegbrengt, is dat in elk geval íets positiefs. Zou zeggen, verwezenlijk die droom
De Australiërs hebben het over 1.000 man daarheen...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:21 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/video/67970(...)r-politiemissie.html
Hier zegt de teamleider nog onomwonden dat er tot donderdag geen grote groepen de rampplek in gaan.
Blijkbaar was 40+-man geen grote groep.
1000? Dat is dan wel weer wat veel zeg...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:26 schreef agter het volgende:
[..]
De Australiërs hebben het over 1.000 man daarheen...
Gewapend.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:29 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
1000? Dat is dan wel weer wat veel zeg...
Om te voorkomen dat de Russen het doen gaan ze Donetsk zelf bezetten?
en dan klagen dat de rebellen tegenwerkenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:21 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/video/67970(...)r-politiemissie.html
Hier zegt de teamleider nog onomwonden dat er tot donderdag geen grote groepen de rampplek in gaan.
Blijkbaar was 40+-man geen grote groep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |