SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
UTO / Utopia Agenda
DI 5-8 Nominatie
WO 6-8 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 10-8 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 11-8 Exit 1 genomineerde
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:01 schreef Urb het volgende:
Chanant hoe Lot met Isa en Nico mee probeert te *dansen* met haar stapjes.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:01 schreef Urb het volgende:
Chanant hoe Lot met Isa en Nico mee probeert te *dansen* met haar stapjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ze gooien het gewoon op het falen van Joeyquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:59 schreef Lyza666 het volgende:
Topfeest. Zullen ze zich nu dan eens realiseren dat er geen hond meer op die kuthut afkomt?
Een zak aardappelen danst nog eleganter.quote:
Hoe laat gaan ze centraal?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee, ze gooien het gewoon op het falen van Joey
Mag ze even ontspannen na een dag noeste arbeid?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:06 schreef notturna het volgende:
[..]
Een zak aardappelen danst nog eleganter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
dan wordt het wel tijd dat je die zak aardappelen weggooitquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:06 schreef notturna het volgende:
[..]
Een zak aardappelen danst nog eleganter.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:07 schreef Baconbus het volgende:
Kan Ruud alleen die Viking-move?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
want drugs op !quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik heb Lot nog nooit zoveel in beweging gezien als vanmiddag [ link | afbeelding ]
zoals Finkers zei.. het is een lief kindquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Leuke kop, dan telt de rest al veel minder
quote:
Nahh...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:08 schreef japie1971 het volgende:
[..]
zoals Finkers zei.. het is een lief kind
En Joey op het weerquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:04 schreef pullup het volgende:
[..]
ik hoop na dat feest maar ze zullen wel te bezopen zijnquote:
Over welk schuimpje gaat het nou?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Leuke kop, dan telt de rest al veel minder
Maar natuurlijk mag ze dat. Het valt voor een verwend prinsesje niet mee een dagje te werken, daar moet minstens 3 weken vakantie tegenover staan. Prinsesje dikke Lot vraagt daar niet om, die wil maar een dagje ontspanning. Zo bescheiden als ze is.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:06 schreef Zelus het volgende:
[..]
Mag ze even ontspannen na een dag noeste arbeid?
Waarschijnlijk ja. En gewoon het volgende evenement plannen want andere manieren om geld te verdienen kunnen ze niet bedenken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Wie is er behalve de fles nog meer dronken dan ?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:09 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
![]()
Er lopen er 3 aardig 'stoned' rond en 2 bezopen
Colindaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:11 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wie is er behalve de fles nog meer dronken dan ?
Als je mazzel hebt loopt het zelf weg. Ik wacht ook altijd tot de vaat wegloopt, alleen die doet dat nooit.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:07 schreef japie1971 het volgende:
[..]
dan wordt het wel tijd dat je die zak aardappelen weggooit![]()
Ik ben ook bij seizoen 7quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:10 schreef Rhosyn het volgende:
Duurt dit feest nog 3 uurtjes? Nog 3 uur lang deze takkeherrie en voornamelijk RuudBilly en Lotlaura in beeld met hun zelfvoldane smoelwerken?Dan ga ik maar weer verder met Supernatural seiz. 7
Bye..
Het stopt gelijk hierna, beloofdquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:14 schreef pullup het volgende:
Erg rap laad deze pagina niet nu met al die Gifjes
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:14 schreef Zeyina het volgende:
Laura2 vraagt aan 'worstenman': Is het goed gegaan vandaag?
Hij zegt na wat uuhh, uhhh. : Voor wat hier aanwezig is is het aardig gegaan
wie hebben er drugs opquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:09 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
![]()
Er lopen er 3 aardig 'stoned' rond en 2 bezopen
Weer een ondernemen die geen winst draait.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:14 schreef Zeyina het volgende:
Toen ze bij Aike en Isa langskwamen vertelde ze dat ze normaal op mega-drukke braderieen staan dus tsja...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:14 schreef Zeyina het volgende:
mijn monitor ging schudden door dat plaatjequote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:12 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Stapje naar rechts, stapje naar links ..
die slaapt vannacht nietquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:15 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft me aangeraakt ..
Lot, Laura en Billyquote:
Die gaat met een harde plasser vanavond naar bed.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:15 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik doe ze in SV ook maar in spoilers want mn foon heeft daar vaak erg moeilijk mee.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:14 schreef pullup het volgende:
Mijn aaipet heeft daar idd ook moeite mee.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:16 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja ik doe ze in SV ook maar in spoilers want mn foon heeft daar vaak erg moeilijk mee.
Zal ik eens kijken hoe snel? dan maak ik daar een plaatje vanquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:14 schreef pullup het volgende:
Please spoiler. Het is zo confronterend die ranzige Marjet zo ineens te zien.quote:
Laat zien.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zal ik eens kijken hoe snel? dan maak ik daar een plaatje van
Zolang het maar niet beweegtquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zal ik eens kijken hoe snel? dan maak ik daar een plaatje van
te laatquote:
quote:
Jezus wat sneuquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:15 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Had het al gezien ja.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:22 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Dit is Jill Kleinjan, heeft net als Andrea mee gedaan in Oh Oh Europa...
JDM heeft de castingbureaus weer opgetrommeld
[ afbeelding ]
Pffff uitslover.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:22 schreef HiDiHo het volgende:
En dan heb ik youtube livestream aan, utopia stream en capture tegelijk
Ahhhh daar herkende ik haar dus van idd!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:22 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Dit is Jill Kleinjan, heeft net als Andrea mee gedaan in Oh Oh Europa...
JDM heeft de castingbureaus weer opgetrommeld
[ afbeelding ]
Nee...dan zou ik zeggen dat dat mijn langzame laptop isquote:
Hier, heb je deze ook nog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Best trieste persoonlijkheden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Ahhhh daar herkende ik haar dus van idd!
Die egoistisch gogo-danseresjes, die ook nog wonnen omdat ze iedereen die hun niet aanstond er uit werkten en daar door ook nog wonnen.
Mag toch hopen dat het met Utopia niet zo gaat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |