ja? oeh ik wist niet eens dat ik een BFF had die nederlands spreektquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je BFF kwam vannacht nog langs. Ze miste je en bleef maar doorgaan met hoe leuk ze je vindt.
Heeft het nieuws zich al verspreid? Ik heb 10 posts op rij geplaatst. Gewoon, BAM, op een zaterdagavond.quote:
Ik had het gezien, jij bent de absolute winnaar als het een wedstrijd zou zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heeft het nieuws zich al verspreid? Ik heb 10 posts op rij geplaatst. Gewoon, BAM, op een zaterdagavond.![]()
![]()
Hee hallo, met wie was je eergisteren nou allerlei erotische fantasieen aan het uitwisselen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:39 schreef isax het volgende:
[..]
ja? oeh ik wist niet eens dat ik een BFF had die nederlands spreekt
OEH KWAM KIJKERTJE?! geil wijf is dat.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hee hallo, met wie was je eergisteren nou allerlei erotische fantasieen aan het uitwisselen.
was ze wel lief voor je? anders moet ik haar toch echt rode billetjes geven.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja nou is het te laat. Had je haar nummer maar moeten vragen.
Dat is waar, we hadden vannacht de COS op visite hier.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:51 schreef isax het volgende:
[..]
was ze wel lief voor je? anders moet ik haar toch echt rode billetjes geven.
Klopt, het was een boeiende nacht.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:54 schreef isax het volgende:
er is over mij gelult.
er word nooit over mij gelult.
en ik lag gewoon eens te slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |