Wat moet Donald Rumsfeld hier dan.quote:
Weird Al steelt ook van anderen, zal ie vast niet erg vinden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
Ik schrok wel een beetje, blijkbaar heb ik het kapsel gestolen van Weird Al.
Je beseft dat hij altijd toestemming vraagt he? En dat als die niet gegeven wordt hij de plaat ook niet uitbrengt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Weird Al steelt ook van anderen, zal ie vast niet erg vinden.
Je begrijpt dat dat afbreuk doet aan mijn grap he? En dat als je dit niet gezegd had het iedereen 'm episch zou vinden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je beseft dat hij altijd toestemming vraagt he? En dat als die niet gegeven wordt hij de plaat ook niet uitbrengt.
Ik weet ook nog een goeie. Wacht ff.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je begrijpt dat dat afbreuk doet aan mijn grap he? En dat als je dit niet gezegd had het iedereen 'm episch zou vinden.
Ik huil één enkele traan terwijl ik zwijgend in de verte staar.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je begrijpt dat dat afbreuk doet aan mijn grap he? En dat als je dit niet gezegd had het iedereen 'm episch zou vinden.
Weirdquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je beseft dat hij altijd toestemming vraagt he? En dat als die niet gegeven wordt hij de plaat ook niet uitbrengt.
Last of the Mohicans.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik huil één enkele traan terwijl ik zwijgend in de verte staar.
Moet dit nou echt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:37 schreef Braindead2000 het volgende:
We hebben wat onnozel gelul nodig. Mijn vraag is dus: Waar zijn de vrouwen?
En dan zelf wegrennen wanneer ie net goed brand zeker.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Ik probeer een vuurtje op te steken.
Het is al warm genoeg godverdomme.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Ik probeer een vuurtje op te steken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:50 schreef Baconbus het volgende:
Lekker knallen!
Ik ben een Hollandse boerenmeid. Ik heb een koe en ik heb een geit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |