Op welk punt in dit topic heb ik iets aangehaald wat met een bron onderbouwd zou moeten worden dan?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:02 schreef FrankUnderwood het volgende:
[..]
Ach, hij komt tenminste met onderzoeken. Hij kon net zo goed zomaar onzin verkondigen, zoals jij doet
Jij noemt een onderzoek bullshit, omdat het resultaat je gewoon niet aanstaat (of je bent een leek op het gebied van wetenschap).quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je komt met bullshit onderzoeken en met bullshit reacties, hoe verwacht je dat ik daar inhoudelijk op kan reageren?
Ik noem het een bullshit onderzoek omdat het niet relevant is met betrekking tot de Nederlandse situatiequote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:05 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Jij noemt een onderzoek bullshit, omdat het resultaat je gewoon niet aanstaat (of je bent een leek op het gebied van wetenschap).
Accepteer gewoon dat rechts gedachtegoed (conservatief) gewoon altijd een stuk achter loopt op links gedachtegoed. Het draait in NL nu allemaal om veiligheid en "vrijheid" terwijl het uiteindelijk allemaal leidt tot of enorme betutteling of vorming van een politiestaat omdat jij en een hele hoop gelijkdenkenden op cognitief niveau gewoon niet capabel genoeg zijn om verschillen in mensen te erkennen.
Ik ben overal waar ik kwam gewoon normaal en respectvol behandeld, dus China, Korea, Japan, Hong Kong, Thailand, etc etc. Maar het gaat er ook om hoe je overkomt en je gedraagt. Ik ben vrij 'normaal' en respectvol en beleefd, maar je komt ook kazen tegen die zich niets aantrekken van de normale omgangsregels en asoclaal hard praten, zich aso gedragen in bus of trein, etc etc.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:56 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt wel mooi dat je daar gewoon welkom bent. Ik zou ook liever weg willen hier het is hier kut. Maar jij blijft toch gewoon in Nederland wonen? Ik ben gewoon een kaas en voel me kut als ik naar andere landen ga vooral Azië omdat ik weet hoe kut andere kazen zijn met hun snoepreisjes etc.
Jij denkt teveel binnen die denkbeeldige grenzen van je.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik noem het een bullshit onderzoek omdat het niet relevant is met betrekking tot de Nederlandse situatie
Klopt het haalt ook de VS aan waar niet alleen een ander politiek klimaat heerst maar ook een ander politiek systeem.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:12 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Jij denkt teveel binnen die denkbeeldige grenzen van je.
Probeer het eens allemaal op een meer individueel niveau te bekijken. Als er één factor in de politiek overeenkomsten toont over de gehele wereld, is dat er drie typen mensen zijn: degene die open staan voor veranderingen, degene die het liever zoals 'vroegah' wilden houden en diegenen die in het midden staan.
Dat onderzoek heeft betrekking op mensen als individu. Waar je vandaan komt heeft er geen kont mee te maken. Sowieso wordt er in dat onderzoek meer dan één land aangekaart.
Aha interessant, ik hoop dat je naar je beloofde land kan gaan Nederland is kut. En je hebt wel gelijk denk ik qua alles. Gewoon aanpassen etc en met respect, dat doe ik altijd wel maar je hebt inderdaad kazen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben overal waar ik kwam gewoon normaal en respectvol behandeld, dus China, Korea, Japan, Hong Kong, Thailand, etc etc. Maar het gaat er ook om hoe je overkomt en je gedraagt. Ik ben vrij 'normaal' en respectvol en beleefd, maar je komt ook kazen tegen die zich niets aantrekken van de normale omgangsregels en asoclaal hard praten, zich aso gedragen in bus of trein, etc etc.
Maar in HK hebben ze een grotere hekel aan mainland-chinezen dan aan kazen volgens mij
Ik zou het liefst daar wonen, maar dat zit er voorlopig even niet in. Het is zeker niet de bedoeling dat ik in NL blijf.
Je bent gewoon een dom mongooltje als jij niet het onderscheid kan maken tussen stapjes naar islamisering en normaal met elkaar omgaan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het zijn gewoon steeds kleine stapjes naar steeds meer islamisering
En dat zal bij het linkse kusjekroelvolk pas duidelijk worden als het te laat is
Ik denk dat er geen Nederlandse onderzoeken zijn gedaan (we lopen op onderzoek altijd Noord-Amerika achteraan in dat opzichte)quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klopt het haalt ook de VS aan waar niet alleen een ander politiek klimaat heerst maar ook een ander politiek systeem.
Kom met een Nederlands onderzoek en ik wil de discussie best aangaan
Jij spoort niet man.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dat is mogelijk door de kusjekroelpolitiek die links jarenlang heeft laten overheersen
Precies ze leven in dure goeie buurten en hebben geen overlast van bontkraagjes.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:17 schreef deadprez het volgende:
GL heeft het hoogste aantal hoog-opgeleide stemmers.
Een partij met een fucking schijtmeeuw als logo, een van de grootste kutbeesten in Nederland, dat zegt al genoeg... (!)quote:
Meestal als je je zelf gewoon normaal gedraagt, heb je nergens last. Niet in China, niet in New York, niet in de Bijlmer, etc etc. Al kan er natuurlijk altijd iets gebeuren, maar goed, dan blijk ik vaak een blik in mijn ogen te krijgen die meteen genoeg is om de andere partij weer even te bedarenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Aha interessant, ik hoop dat je naar je beloofde land kan gaan Nederland is kut. En je hebt wel gelijk denk ik qua alles. Gewoon aanpassen etc en met respect, dat doe ik altijd wel maar je hebt inderdaad kazen.
Yi-Long de kazen baasquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Een partij met een fucking schijtmeeuw als logo, een van de grootste kutbeesten in Nederland, dat zegt al genoeg... (!)
.... nog even los met de connectie tot de NSB-meeuw, maar dat terzijde..
[..]
Meestal als je je zelf gewoon normaal gedraagt, heb je nergens last. Niet in China, niet in New York, niet in de Bijlmer, etc etc. Al kan er natuurlijk altijd iets gebeuren, maar goed, dan blijk ik vaak een blik in mijn ogen te krijgen die meteen genoeg is om de andere partij weer even te bedaren
Nu is het nog "een fijn feestje toewensen" straks is het een nationale feestdagquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Je bent gewoon een dom mongooltje als jij niet het onderscheid kan maken tussen stapjes naar islamisering en normaal met elkaar omgaan.
Serieus gast, iemand een fijn feestje toewensen zien als stapje naar islamisering? Ben jij wel helemaal 100%?
Het is alleen jammer dat ze zich op lokaal niveau te vaak laten verleiden tot meer beperkingen en belastingen onder het mom van 'millieu', en ook op landelijk niveau zich te vaak bezig houden met zaken die er niet echt toe doen. Al is het vervelendste dat ze in hun drang naar meeregeren zich teveel en tevaak voor slechte rechtse karretjes laten spannen, zoals missies in het buitenland, hervormingen in de zorg, bouw, onderwijs, etc etc.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:17 schreef deadprez het volgende:
GL heeft het hoogste aantal hoog-opgeleide stemmers.
Ik ben het met je eens. Het was cynisme, wat voorkomt uit van die moedeloze momenten die ik hierdoor wel eens heb. En dat zijn er nogal wat de laatste tijd.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Integendeel. Ik blijf het onbegrijpelijk vinden, dat zoveel mensen niet eens de minste moeite willen doen om zich iets meer in een ander standpunt of situatie in te leven, en dat rationeel te denken.
Het is moeilijk om te beschrijven hoe ik dat beleef. Je went aan het idee dat er domme mensen zijn, en tegelijkertijd blijf je je erover verbazen.... want zo moeilijk is het meestal allemaal niet.
Dat zijn toch twee hele andere dingen?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nu is het nog "een fijn feestje toewensen" straks is het een nationale feestdag
Ik geef nooit bewust die blik, maar mijn vriendin is er een paar keer bij geweest als iemand iets probeerde (belediging, of voordringen), en ze zegt dat ik dan een bepaalde blik krijg alsof ik zo iemand wel kan vermoorden ofzo. Wat klopt, btw.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:23 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Yi-Long de kazen baasDe blik des doods, maar je hebt wel gelijk ja in Spanje probeerde ik gewoon wat Spaans te brabbelen met de locals etc, dat ging wel goed.
Wat snap je niet aan steeds een stapje verder? Het is gewoon een sneeuwbaleffectquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat zijn toch twee hele andere dingen?![]()
![]()
Iemand een fijn feestje toewensen betekent dat je de persoon ook een nationale feestdag moet toekennen?
Oh een kaas uit de ghetto.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik geef nooit bewust die blik, maar mijn vriendin is er een paar keer bij geweest als iemand iets probeerde (belediging, of voordringen), en ze zegt dat ik dan een bepaalde blik krijg alsof ik zo iemand wel kan vermoorden ofzo. Wat klopt, btw.Ik ga respectvol met anderen om, en dat verwacht ik terug.
Ik kom natuurlijk wel rechtstreeks uit de ghetto, he!?
JIJ bent hier degene die het maar niet kan snappen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan steeds een stapje verder? Het is gewoon een sneeuwbaleffect
Thanks. Half FOK! wenst vurig met je mee...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:29 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh een kaas uit de ghetto.Je bent wel tof an sich ook al noem je jezelf een saai/gewoon man ik weet niet meer wat het was toen ik vroeg wat je ging koken, je repliek was zoiets. Maar goed man wel tof dat je het goed met je vriendin kan vinden etc.
Hopelijk komt alles dan op zijn rolletjes terecht en kan je naar een toffer oord ik gun het je!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |