Jawel, wat doet een bordje "prettig suikerfeest" in een westers warenhuis?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:07 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Heeft toch niks met islamisering te maken.
Wat jij doet is gewoon ontkenning
Dude het is een bedrijf geen politieke partij, ze doen waar ze geld aan denken te kunnen verdienenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel, wat doet een bordje "prettig suikerfeest" in een westers warenhuis?
Ik kan mij niet voorstellen dat je in Frankrijk dergelijke bordjes tegenkomt
Omdat er hier toevallig heel veel mensen wonen die dat feest vieren?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel, wat doet een bordje "prettig suikerfeest" in een westers warenhuis?
Ik kan mij niet voorstellen dat je in Frankrijk dergelijke bordjes tegenkomt
Dit ja.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:10 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dude het is een bedrijf geen politieke partij, ze doen waar ze geld aan denken te kunnen verdienen
En dat is mogelijk door de kusjekroelpolitiek die links jarenlang heeft laten overheersenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:10 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dude het is een bedrijf geen politieke partij, ze doen waar ze geld aan denken te kunnen verdienen
En wie heeft ze hier naar toe gehaald denk jequote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:10 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Omdat er hier toevallig heel veel mensen wonen die dat feest vieren?
Wat heb je tegen een dergelijk bordje?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dat is mogelijk door de kusjekroelpolitiek die links jarenlang heeft laten overheersen
Ja vertel eens, wie heeft dat volgens jou gedaan?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En wie heeft ze hier naar toe gehaald denk je
Ohhh....dus je eigenlijke klacht is niet dat dat bordje er staat maar dat je die mensen hier gewoon liever niet wilt hebben?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tegen de islam en dit bordje is een uiting van de alsmaar groeiende positie die deze krijgt binnen de westerse samenlevingquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:12 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Wat heb je tegen een dergelijk bordje?
Het is niet zo dat mensen die geen suikerfeest vieren er last van hebben. Of ben je gewoon tegen de islam opzich?
Het hier naartoe halen is het werk van rechts. Het te weinig eisen stellen aan nieuwkomers is het werk van links. Het resultaat is een puinhoop; een groep van honderdduizenden migranten van wie er veel bijzonder slecht zijn geïntegreerd.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat doe ik al Jaaaaaarenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:15 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
En stel dat er iets van halloween in de winkel hangt of bij een pretpark ga je dan ook zeuren over het feit dat ze wannabee Amerikanen feesten aan het overnemen zijn?
OF is het puur je haat richting moslims waardoor je je er aan stoort?
En daarnaast mooi beetje moskee's bouwen van ons belastinggeldquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tegen de islam en dit bordje is een uiting van de alsmaar groeiende positie die deze krijgt binnen de westerse samenleving
Oke in dat geval is er nog iets van te zeggenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat doe ik al Jaaaaaaren
Veramerikanisering
Mensen die ineens kerst gaan vieren ipv Sinterklaas omdat het "hip" is
Maar het was ook de bedoeling dat ze weer weg zouden gaanquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het hier naartoe halen is het werk van rechts. Het te weinig eisen stellen aan nieuwkomers is het werk van links. Het resultaat is een puinhoop; een groep van honderdduizenden migranten van wie er veel bijzonder slecht zijn geïntegreerd.
On-topic: ik zie niet het probleem van zo'n bordje bij de V&D. Ik zou pas problemen zien als ik gedwongen werd om mijn gedrag of consumptiepatroon aan te passen omdat gelovigen iets te doen hebben.
Kijk nu begin je het een beetje door te krijgenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:16 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
En daarnaast mooi beetje moskee's bouwen van ons belastinggeld![]()
![]()
Waar ondertussen onder de radar een kweekvijver is voor extremisten
Het is de schuld van de Rabobank Den Uylquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja vertel eens, wie heeft dat volgens jou gedaan? [ afbeelding ]
Kan alsnog. Gewoon alsnog striktere eisen gaan stellen aan integratie. En gewoon alsnog vrijwillige re-migratie bevorderen. Een deel van de hier woonachtige migranten is doodongelukkig hier en is in alles Turks of Marokkaans. Die mensen zijn stukken beter af als ze vertrekken. Beter voor ons, beter voor henzelf.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar het was ook de bedoeling dat ze weer weg zouden gaan
Ja ja, het is allemaal de schuld van links.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is de schuld van de Rabobank Den Uyl
Ja, maar dan moet er eerst eens een rechtse partij aan de macht gaan komenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kan alsnog. Gewoon alsnog striktere eisen gaan stellen aan integratie. En gewoon alsnog vrijwillige re-migratie bevorderen. Een deel van de hier woonachtige migranten is doodongelukkig hier en is in alles Turks of Marokkaans. Die mensen zijn stukken beter af als ze vertrekken. Beter voor ons, beter voor henzelf.
Lijkt me ook logisch als er steeds meer moslims zijn in Europa.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tegen de islam en dit bordje is een uiting van de alsmaar groeiende positie die deze krijgt binnen de westerse samenleving
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar het was ook de bedoeling dat ze weer weg zouden gaan
En waar moeten deze mensen heen? Ze worden in hun land van herkomst gezien als een buitenlander (Nederlander) en hier dus ook.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kan alsnog. Gewoon alsnog striktere eisen gaan stellen aan integratie. En gewoon alsnog vrijwillige re-migratie bevorderen. Een deel van de hier woonachtige migranten is doodongelukkig hier en is in alles Turks of Marokkaans. Die mensen zijn stukken beter af als ze vertrekken. Beter voor ons, beter voor henzelf.
Bedankt dat nu ook toegeeft dat islamisering toeneemtquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:21 schreef FrankUnderwood het volgende:
[..]
Lijkt me ook logisch als er steeds meer moslims zijn in Europa.
Ik hoor ze anders vaak genoeg Berbers praten.quote:[..]
[..]
En waar moeten deze mensen heen? Ze worden in hun land van herkomst gezien als een buitenlander (Nederlander) en hier dus ook.
En veel spreken de taal nauwelijks.
Vooral Marokkaanse jongeren zie ik alleen tegen elkaar praten in het Nederlands. Turken daarentegen houden vast aan het Turks..
Nee joh, die doen ook niks. Hoe vaak hebben we geen klaagzangen gelezen over Cohen die ging theedrinken of over Wolfsen die problemen in Utrecht niet goed aanpakte? Gelukkig zei ik toen al wat we deze week nog eens hebben kunnen zien: Zou daar een VVD-burgemeester zitten, dan was de gebrekkige aanpak hetzelfde geweest. En zie deze week in Den Haag: demonstratie van moslim-extremisten, met o.a. Hitlergroet, ISIS-vlaggen, bedekte gezichten en bedreiging van een journaliste. En wat zegt Van Aartsen? - "Geen grenzen overschreden". Er is niks gedaan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet er eerst eens een rechtse partij aan de macht gaan komen
Ib4 die dude die ons steeds tegen spreekt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bedankt dat nu ook toegeeft dat islamisering toeneemt
[..]
Ik hoor ze anders vaak genoeg Berbers praten.
Ze gaan nu nog elke zomer naar Marokko op vakantie en hebben daar nog familie, moet niet moeilijk zijn om terug te gaan
Het is algemeen bekend dat het niet bevorderlijk is voor het oplossen van het probleem om deze migranten steeds in de zielige slachtofferrol te plaatsen. Ze kiezen er zelf voor om met de rug naar de Nederlandse samenleving te staan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:21 schreef FrankUnderwood het volgende:
En waar moeten deze mensen heen? Ze worden in hun land van herkomst gezien als een buitenlander (Nederlander) en hier dus ook.
En veel spreken de taal nauwelijks. Vooral Marokkaanse jongeren zie ik alleen tegen elkaar praten in het Nederlands. Turken daarentegen houden vast aan het Turks..
Cohen en Wolfsen waren allebei PvdA en ik zou de VVD allang niet meer rechts willen noemenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee joh, die doen ook niks. Hoe vaak hebben we geen klaagzangen gelezen over Cohen die ging theedrinken of over Wolfsen die problemen in Utrecht niet goed aanpakte? Gelukkig zei ik toen al wat we deze week nog eens hebben kunnen zien: Zou daar een VVD-burgemeester zitten, dan was de gebrekkige aanpak hetzelfde geweest. En zie deze week in Den Haag: demonstratie van moslim-extremisten, met o.a. Hitlergroet, ISIS-vlaggen, bedekte gezichten en bedreiging van een journaliste. En wat zegt Van Aartsen? - "Geen grenzen overschreden". Er is niks gedaan.
En de PVV bereikt ook niks. Politiek volkomen geïsoleerd, loopt weg als het aankomt op verantwoordelijkheid nemen. Goedkoop populisme. Het enige dat Wilders doet is roeptoeteren zonder iets te bereiken; en dat al bijna 16 jaar lang, tegen een vergoeding van 8.000 euro per maand.
SGP.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Cohen en Wolfsen waren allebei PvdA en ik zou de VVD allang niet meer rechts willen noemen
We hebben gewoon geen rechts meer in Nederland
Ja, maar past wel beter bij jouw definitie van rechts lijkt me.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn ook geloofsgekkies
Dat wel, maar zou er nooit op stemmen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, maar past wel beter bij jouw definitie van rechts lijkt me.
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat wel, maar zou er nooit op stemmen.
Ik hoop dat je beseft hoe krom deze vergelijking is?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik hoor ze anders vaak genoeg Berbers praten.
Ze gaan nu nog elke zomer naar Marokko op vakantie en hebben daar nog familie, moet niet moeilijk zijn om terug te gaan
True, maar er staat meer in de post. Ze hebben er ook vaak nog familie wonen en gaan er jaarlijks heen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:31 schreef FrankUnderwood het volgende:
[..]
Ik hoop dat je beseft hoe krom deze vergelijking is?
Ergens je hele leven gaan wonen kun je niet vergelijken met een paar weken vakantie.
Is het dan verboden om te ontspannen in het land waar al je ouders en grootouders hebben gewoond? Ik vind het juist heel mooi.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
True, maar er staat meer in de post. Ze hebben er ook vaak nog familie wonen en gaan er jaarlijks heen.
Nee, maar als je er jaarlijks terugkeert heb je er blijkbaar nog genoeg affiniteit meequote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:35 schreef FrankUnderwood het volgende:
[..]
Is het dan verboden om te ontspannen in het land waar al je ouders en grootouders hebben gewoond? Ik vind het juist heel mooi.
Moet wel zeggen dat je argumenten niet erg sterk zijn tot nu toe.
Maar als ze niet permanent terug willen gaan heb jij nogal pech gehad hè. Dwingen kan niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, maar als je er jaarlijks terugkeert heb je er blijkbaar nog genoeg affiniteit mee
Dwingen niet, maar we kunnen het wel dusdanig aantrekkelijk maken dat ze vrijwillig terug willenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar als ze niet permanent terug willen gaan heb jij nogal pech gehad hè. Dwingen kan niet.
Hoe?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dwingen niet, maar we kunnen het wel dusdanig aantrekkelijk maken dat ze vrijwillig terug willen
Al dat gedoe, laat die mensen lekker hier blijven.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eerste 3 jaar behoudt van uitkering ofzo, er is vast iets te verzinnen
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eerste 3 jaar behoudt van uitkering ofzo, er is vast iets te verzinnen
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:43 schreef FrankUnderwood het volgende:
Aldus een 12-jarige Peter die is gepest door Rachid
Jew mad bro?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:11 schreef Twiitch het volgende:
Walgelijke uiting van geloof. Ze hadden net zo goed ter plekke een schaap kunnen kelen of een jood onthoofden
Liever dat ze daar een paar jaartjes geld zuigen dan hier hun hele leven langquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:46 schreef FrankUnderwood het volgende:
Mensen geld geven om op te flikkeren naar hun land van herkomst
Ben je nou dom, een matige troll of wil je gewoon je kuttopic in leven houden?
Liever links dan rechts.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dat is mogelijk door de kusjekroelpolitiek die links jarenlang heeft laten overheersen
Ik zal m'n sarcasme er voortaan nog iets dikker bovenop leggen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:46 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Jew mad bro?![]()
Terwijl jij je helemaal opblaast met gehersenspoelde nijd en haat tegenover een feest dat al duizenden jaren bestaat, ga ik mijn tijd aan iets nuttigs besteden.
Retrograde abortus voor jou! Immers de genenpool op deze aardkloot moet toch wel voldoen aan minimale kwaliteits-eisen.
Echt hè.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:48 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zie het in de tracker staan, ik denk nog, zo zo, een positief topic over/voor/richting moslims, om ze gewoon een fijn feest te wensen na een moeilijke maand....
..... maar idd, ik had beter moeten weten...Een FOK! autist stoort zich weer aan 'de islamisering'... (!)
Dat had ik je ook al kunnen vertellen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:48 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Liever links dan rechts.
http://www.dailymail.co.u(...)d-people-racist.html
Rechtse stakkertjes denken zich altijd superieur te voelen, terwijl hun hele leven alleen draait om angst.
Wat een kut-user ben jij toch ook
Mijn fout!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:48 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik zal m'n sarcasme er voortaan nog iets dikker bovenop leggen.
Debiel.
Yi-Long is er ergens een mooi links land in Azië waar ik heen kan? Ik ben de verwestersing beu.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat had ik je ook al kunnen vertellen.
Je zou er bijna aan wennen, die hersenloosheid.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:48 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zie het in de tracker staan, ik denk nog, zo zo, een positief topic over/voor/richting moslims, om ze gewoon een fijn feest te wensen na een moeilijke maand....
..... maar idd, ik had beter moeten weten...Een FOK! autist stoort zich weer aan 'de islamisering'... (!)
Aaaah een buitenlands onderzoek in landen waar een totaal ander politiek klimaat heerst dan in Nederland, representatiefquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:48 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Liever links dan rechts.
http://www.dailymail.co.u(...)d-people-racist.html
Rechtse stakkertjes denken zich altijd superieur te voelen, terwijl hun hele leven alleen draait om angst.
Wat een kut-user ben jij toch ook
Dit dusquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:48 schreef Yi-Long het volgende:
Oooooh.... wacht. Ja je hebt gelijk in het VK bestaat er geen conservatief en progressief gedachtegoed.... right!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aaaah een buitenlands onderzoek in landen waar een totaal ander politiek klimaat heerst dan in Nederland, representatief
Ieder land heeft zo zijn nationalistische idioten, al is het in NL wel heel erg geworden de laatste jaren.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Yi-Long is er ergens een mooi links land in Azië waar ik heen kan? Ik ben de verwestersing beu.
/Life.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:46 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Jew mad bro?![]()
Terwijl jij je helemaal opblaast met gehersenspoelde nijd en haat tegenover een feest dat al duizenden jaren bestaat, ga ik mijn tijd aan iets nuttigs besteden.
Retrograde abortus voor jou! Immers de genenpool op deze aardkloot moet toch wel voldoen aan minimale kwaliteits-eisen.
Lees jij uberhaupt wel voordat je gaat roeptoeteren?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:52 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Oooooh.... wacht. Ja je hebt gelijk in het VK bestaat er geen conservatief en progressief gedachtegoed.... right!
Idioot.
Integendeel. Ik blijf het onbegrijpelijk vinden, dat zoveel mensen niet eens de minste moeite willen doen om zich iets meer in een ander standpunt of situatie in te leven, en dat rationeel te denken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je zou er bijna aan wennen, die hersenloosheid.
Hmm dat klinkt wel mooi dat je daar gewoon welkom bent. Ik zou ook liever weg willen hier het is hier kut. Maar jij blijft toch gewoon in Nederland wonen? Ik ben gewoon een kaas en voel me kut als ik naar andere landen ga vooral Azië omdat ik weet hoe kut andere kazen zijn met hun snoepreisjes etc.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ieder land heeft zo zijn nationalistische idioten, al is het in NL wel heel erg geworden de laatste jaren.
Ik heb geen idee wat een fijn aziatisch land is waar men respectvol openstaat tegen andere mensen. Ik zelf vind HK erg fijn, maar goed, dat kan voor een neger weer een hele andere ervaring zijn. Daarnaast kom ik daar binnen als een kaas met een chinese vriendin en en vrienden daar enzo, dus ze zien mij anders dan die blanke gasten die alleen maar in HK Island zitten en daar de rijke expat uithangen en lokale bimbo's neuken.
Kan jij ook inhoudelijk reageren, of wijk je altijd af als je totaal niet weet waar je het over hebt?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lees jij uberhaupt wel voordat je gaat roeptoeteren?
Je komt met bullshit onderzoeken en met bullshit reacties, hoe verwacht je dat ik daar inhoudelijk op kan reageren?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:57 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Kan jij ook inhoudelijk reageren, of wijk je altijd af als je totaal niet weet waar je het over hebt?
Ach, hij komt tenminste met onderzoeken. Hij kon net zo goed zomaar onzin verkondigen, zoals jij doetquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je komt met bullshit onderzoeken en met bullshit reacties, hoe verwacht je dat ik daar inhoudelijk op kan reageren?
Op welk punt in dit topic heb ik iets aangehaald wat met een bron onderbouwd zou moeten worden dan?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:02 schreef FrankUnderwood het volgende:
[..]
Ach, hij komt tenminste met onderzoeken. Hij kon net zo goed zomaar onzin verkondigen, zoals jij doet
Jij noemt een onderzoek bullshit, omdat het resultaat je gewoon niet aanstaat (of je bent een leek op het gebied van wetenschap).quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je komt met bullshit onderzoeken en met bullshit reacties, hoe verwacht je dat ik daar inhoudelijk op kan reageren?
Ik noem het een bullshit onderzoek omdat het niet relevant is met betrekking tot de Nederlandse situatiequote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:05 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Jij noemt een onderzoek bullshit, omdat het resultaat je gewoon niet aanstaat (of je bent een leek op het gebied van wetenschap).
Accepteer gewoon dat rechts gedachtegoed (conservatief) gewoon altijd een stuk achter loopt op links gedachtegoed. Het draait in NL nu allemaal om veiligheid en "vrijheid" terwijl het uiteindelijk allemaal leidt tot of enorme betutteling of vorming van een politiestaat omdat jij en een hele hoop gelijkdenkenden op cognitief niveau gewoon niet capabel genoeg zijn om verschillen in mensen te erkennen.
Ik ben overal waar ik kwam gewoon normaal en respectvol behandeld, dus China, Korea, Japan, Hong Kong, Thailand, etc etc. Maar het gaat er ook om hoe je overkomt en je gedraagt. Ik ben vrij 'normaal' en respectvol en beleefd, maar je komt ook kazen tegen die zich niets aantrekken van de normale omgangsregels en asoclaal hard praten, zich aso gedragen in bus of trein, etc etc.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:56 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt wel mooi dat je daar gewoon welkom bent. Ik zou ook liever weg willen hier het is hier kut. Maar jij blijft toch gewoon in Nederland wonen? Ik ben gewoon een kaas en voel me kut als ik naar andere landen ga vooral Azië omdat ik weet hoe kut andere kazen zijn met hun snoepreisjes etc.
Jij denkt teveel binnen die denkbeeldige grenzen van je.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik noem het een bullshit onderzoek omdat het niet relevant is met betrekking tot de Nederlandse situatie
Klopt het haalt ook de VS aan waar niet alleen een ander politiek klimaat heerst maar ook een ander politiek systeem.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:12 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Jij denkt teveel binnen die denkbeeldige grenzen van je.
Probeer het eens allemaal op een meer individueel niveau te bekijken. Als er één factor in de politiek overeenkomsten toont over de gehele wereld, is dat er drie typen mensen zijn: degene die open staan voor veranderingen, degene die het liever zoals 'vroegah' wilden houden en diegenen die in het midden staan.
Dat onderzoek heeft betrekking op mensen als individu. Waar je vandaan komt heeft er geen kont mee te maken. Sowieso wordt er in dat onderzoek meer dan één land aangekaart.
Aha interessant, ik hoop dat je naar je beloofde land kan gaan Nederland is kut. En je hebt wel gelijk denk ik qua alles. Gewoon aanpassen etc en met respect, dat doe ik altijd wel maar je hebt inderdaad kazen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben overal waar ik kwam gewoon normaal en respectvol behandeld, dus China, Korea, Japan, Hong Kong, Thailand, etc etc. Maar het gaat er ook om hoe je overkomt en je gedraagt. Ik ben vrij 'normaal' en respectvol en beleefd, maar je komt ook kazen tegen die zich niets aantrekken van de normale omgangsregels en asoclaal hard praten, zich aso gedragen in bus of trein, etc etc.
Maar in HK hebben ze een grotere hekel aan mainland-chinezen dan aan kazen volgens mij
Ik zou het liefst daar wonen, maar dat zit er voorlopig even niet in. Het is zeker niet de bedoeling dat ik in NL blijf.
Je bent gewoon een dom mongooltje als jij niet het onderscheid kan maken tussen stapjes naar islamisering en normaal met elkaar omgaan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het zijn gewoon steeds kleine stapjes naar steeds meer islamisering
En dat zal bij het linkse kusjekroelvolk pas duidelijk worden als het te laat is
Ik denk dat er geen Nederlandse onderzoeken zijn gedaan (we lopen op onderzoek altijd Noord-Amerika achteraan in dat opzichte)quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klopt het haalt ook de VS aan waar niet alleen een ander politiek klimaat heerst maar ook een ander politiek systeem.
Kom met een Nederlands onderzoek en ik wil de discussie best aangaan
Jij spoort niet man.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Precies ze leven in dure goeie buurten en hebben geen overlast van bontkraagjes.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:17 schreef deadprez het volgende:
GL heeft het hoogste aantal hoog-opgeleide stemmers.
Een partij met een fucking schijtmeeuw als logo, een van de grootste kutbeesten in Nederland, dat zegt al genoeg... (!)quote:
Meestal als je je zelf gewoon normaal gedraagt, heb je nergens last. Niet in China, niet in New York, niet in de Bijlmer, etc etc. Al kan er natuurlijk altijd iets gebeuren, maar goed, dan blijk ik vaak een blik in mijn ogen te krijgen die meteen genoeg is om de andere partij weer even te bedarenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Aha interessant, ik hoop dat je naar je beloofde land kan gaan Nederland is kut. En je hebt wel gelijk denk ik qua alles. Gewoon aanpassen etc en met respect, dat doe ik altijd wel maar je hebt inderdaad kazen.
Yi-Long de kazen baasquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Een partij met een fucking schijtmeeuw als logo, een van de grootste kutbeesten in Nederland, dat zegt al genoeg... (!)
.... nog even los met de connectie tot de NSB-meeuw, maar dat terzijde..
[..]
Meestal als je je zelf gewoon normaal gedraagt, heb je nergens last. Niet in China, niet in New York, niet in de Bijlmer, etc etc. Al kan er natuurlijk altijd iets gebeuren, maar goed, dan blijk ik vaak een blik in mijn ogen te krijgen die meteen genoeg is om de andere partij weer even te bedaren
Nu is het nog "een fijn feestje toewensen" straks is het een nationale feestdagquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Je bent gewoon een dom mongooltje als jij niet het onderscheid kan maken tussen stapjes naar islamisering en normaal met elkaar omgaan.
Serieus gast, iemand een fijn feestje toewensen zien als stapje naar islamisering? Ben jij wel helemaal 100%?
Het is alleen jammer dat ze zich op lokaal niveau te vaak laten verleiden tot meer beperkingen en belastingen onder het mom van 'millieu', en ook op landelijk niveau zich te vaak bezig houden met zaken die er niet echt toe doen. Al is het vervelendste dat ze in hun drang naar meeregeren zich teveel en tevaak voor slechte rechtse karretjes laten spannen, zoals missies in het buitenland, hervormingen in de zorg, bouw, onderwijs, etc etc.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:17 schreef deadprez het volgende:
GL heeft het hoogste aantal hoog-opgeleide stemmers.
Ik ben het met je eens. Het was cynisme, wat voorkomt uit van die moedeloze momenten die ik hierdoor wel eens heb. En dat zijn er nogal wat de laatste tijd.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Integendeel. Ik blijf het onbegrijpelijk vinden, dat zoveel mensen niet eens de minste moeite willen doen om zich iets meer in een ander standpunt of situatie in te leven, en dat rationeel te denken.
Het is moeilijk om te beschrijven hoe ik dat beleef. Je went aan het idee dat er domme mensen zijn, en tegelijkertijd blijf je je erover verbazen.... want zo moeilijk is het meestal allemaal niet.
Dat zijn toch twee hele andere dingen?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nu is het nog "een fijn feestje toewensen" straks is het een nationale feestdag
Ik geef nooit bewust die blik, maar mijn vriendin is er een paar keer bij geweest als iemand iets probeerde (belediging, of voordringen), en ze zegt dat ik dan een bepaalde blik krijg alsof ik zo iemand wel kan vermoorden ofzo. Wat klopt, btw.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:23 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Yi-Long de kazen baasDe blik des doods, maar je hebt wel gelijk ja in Spanje probeerde ik gewoon wat Spaans te brabbelen met de locals etc, dat ging wel goed.
Wat snap je niet aan steeds een stapje verder? Het is gewoon een sneeuwbaleffectquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat zijn toch twee hele andere dingen?![]()
![]()
Iemand een fijn feestje toewensen betekent dat je de persoon ook een nationale feestdag moet toekennen?
Oh een kaas uit de ghetto.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik geef nooit bewust die blik, maar mijn vriendin is er een paar keer bij geweest als iemand iets probeerde (belediging, of voordringen), en ze zegt dat ik dan een bepaalde blik krijg alsof ik zo iemand wel kan vermoorden ofzo. Wat klopt, btw.Ik ga respectvol met anderen om, en dat verwacht ik terug.
Ik kom natuurlijk wel rechtstreeks uit de ghetto, he!?
JIJ bent hier degene die het maar niet kan snappen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan steeds een stapje verder? Het is gewoon een sneeuwbaleffect
Thanks. Half FOK! wenst vurig met je mee...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:29 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh een kaas uit de ghetto.Je bent wel tof an sich ook al noem je jezelf een saai/gewoon man ik weet niet meer wat het was toen ik vroeg wat je ging koken, je repliek was zoiets. Maar goed man wel tof dat je het goed met je vriendin kan vinden etc.
Hopelijk komt alles dan op zijn rolletjes terecht en kan je naar een toffer oord ik gun het je!
Oh maar ik wens het je niet toe, omdat ik je weg wil hebben. Maar meer voor je eigen geluk als iemand die ook wel elders heen zou willen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Thanks. Half FOK! wenst vurig met je mee...![]()
Ik zou in principe morgen al willen vertrekken, maar vriendin zit iets hechter vast aan haar leven in NL dan ik, qua familie, vrienden, werk, etc. Dus het is even afwachten of ze ooit die knoop zal doorhakken, of dat het er uiteindelijk nooit van komt en we beiden onze eigen weg gaan...
Verbaast me niks met al die zolderkamertoetsenbordridderPVV'ers op de FOK!s die vrijwel nooit een buitenlander in levende lijve tegenkomen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:08 schreef deadprez het volgende:
Jezus, hebben jullie hier nou serieus een topic over vol gekregen.
Emancipatie, help!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Thanks, ik hoop het ookquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:39 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh maar ik wens het je niet toe, omdat ik je weg wil hebben. Maar meer voor je eigen geluk als iemand die ook wel elders heen zou willen.
Hmm begrijpelijk, maar goed dat is dan afwachten ja. Het is wel duidelijk dat jij wilt gaat wat zij dan doet who knows... Maar ik hoop dat het goed komt voor je.
... omdat het halve land doodsbang is voor 'islamisering'.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:51 schreef Kiid het volgende:
Waarom besteden wij zoveel tijd aan die donker blanke mensen.
Waarom zou je daar bang voor moeten zijn? Zij zijn inferieur, zo lang ik nog mijn room blanke huid heb vrees ik niemand.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... omdat het halve land doodsbang is voor 'islamisering'.
Waarom gebruik je die huilemoticon zoveel? Komt nogal zielig en beperkt over.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:14 schreef FrankUnderwood het volgende:
Datismijnmening ga lekker terug naar geenstijl ofzo
Haten op allerlei volken en dan met dit soort argumenten komen_!
PVV aanhangers
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:27 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Waarom gebruik je die huilemoticon zoveel? Komt nogal zielig en beperkt over.
Ze dwingen jou straks om 24/7 onder de zonnebank te liggen, totdat je mooi bruin bent. Wist je dat niet?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom zou je daar bang voor moeten zijn? Zij zijn inferieur, zo lang ik nog mijn room blanke huid heb vrees ik niemand.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:27 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Waarom gebruik je die huilemoticon zoveel? Komt nogal zielig en beperkt over.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:05 schreef terrorsjaak het volgende:
Is de doelgroep van deze goedkope winkels
Dit topic. in a nutshell.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... omdat islamisering in gang is gezet.
Oh, wat voel ik me beledigd zegquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:34 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Dit bedoel ik. Mensen zoals jij die nog te dom om te poepen zijn gebruiken meestal emoticons.
Je misquote me.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:33 schreef Dixon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit topic is kut, maar Yi-Long is de knapste man waar mijn moeder ooit mee heeft geslapen.
Idd, Sorry bro.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik moet eens gauw terug naar mijn socialistische landjes [quote]Op zaterdag 26 juli 2014 16:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je misquote me.
Gelukkig maar dat jij Meesterbrein ons komt reddenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:34 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Dit bedoel ik. Mensen zoals jij die nog te dom om te poepen zijn gebruiken meestal emoticons.
Bedankt voor het openen van deeltje 2 op mijn postquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:08 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Dus ik kwam vanmiddag in de V&D en daar hadden ze dus dit soort bordjes staan her en der in de winkel. Klacht lijkt me wel duidelijk denk ik dus voortaan gaan we gewoon de V&D boycotten. De Islamisering van Nederland blijft maar door gaan en wij moeten ons constant maar aanpassen aan de Islamitsche bevolking in Nederland maar andersom? ho maar![]()
Om consistent te zijn met de hele bevolking gaan ze dan later dit jaar ook mensen een prettige Yom Kippur wensen ? Ik dacht het niet ...
Wat? Alsof deze discussie me ook maar een zier boeit, ik post hier niet eens meequote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:54 schreef Gravereaper het volgende:
[..]
Je bericht was ondergesneeuwd in deel 1 dus nu maar op de eerste pagina proberen te komen ?
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:34 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Suikerfeest is toch over een paar dagen? Als je dit ergens in Januari had gezegt had je comment nog nut gehad.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:18 schreef YesYou het volgende:
Deel 2? ik denk dat je al genoeg hebt bewezen hoe zwakzinnig je bent.
is trouwens nog geeneens suikerfeest, asakkaltje
nee, problemen mee? heumeuquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:27 schreef Gravereaper het volgende:
[..]
Suikerfeest is toch over een paar dagen? Als je dit ergens in Januari had gezegt had je comment nog nut gehad.![]()
Trouwens wtf is ''asakkaltje'' ? volgens mij staat dat niet in het Van Dale woordenboek.
Hoezo zijn dat er teveel? Wat doen ze jou aan dan?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:33 schreef Bozepiemel het volgende:
Walgelijk inderdaad, er zijn al 800.000 moslims in Nederland. Dat zijn er teveel, dan moeten we ze niet steunen in hun cultuur.
ze verpestuh me straatbeeld met die doeke van ze en die lilleke gebouwen !!1quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoezo zijn dat er teveel? Wat doen ze jou aan dan?
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
ze verpestuh me straatbeeld met die doeke van ze en die lilleke gebouwen !!1
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:33 schreef Bozepiemel het volgende:
Walgelijk inderdaad, er zijn al 800.000 moslims in Nederland. Dat zijn er teveel, dan moeten we ze niet steunen in hun cultuur.
Nederland loopt vol met lelijke afstotelijke mensen, ongeacht afkomst, kleur, geloof, whatever... die 'me straatbeeld verpestuh'.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
ze verpestuh me straatbeeld met die doeke van ze en die lilleke gebouwen !!1
Alle moslimburen die ik in mijn buurt had wonen, waren super aardig, lief en beleefd altijd, op 1 gozer na die 1 keer mij in me gezicht spuugde in het zwembad, en die kreeg meteen een klap op zijn bek, en daarna deed hij ook altijd normaal...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:47 schreef skippy22 het volgende:
Ik heb trouwens liever 10 marokkanen dan 1 henk of ingrid die zich hier druk over maakt.
Surinamers zijn ook superlief altijd. Kan me ook moeilijk voorstellen hoe je als Surinamer kunt ontsporen, als je weet hoe Surinaamse moeders zijnquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Marokkaanse buren waren bijzonder irritant.
Turkse en Surinaamse waren wel fijn.
Het gebrek aan een betrokken vader, vrees ikquote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Surinamers zijn ook superlief altijd. Kan me ook moeilijk voorstellen hoe je als Surinamer kunt ontsporen, als je weet hoe Surinaamse moeders zijn
Het politiek systeem is totaal niet relevant. Geen idee hoe je daarbij komt, aangezien dat vrijwel in zijn geheel los staat van de ideologie.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klopt het haalt ook de VS aan waar niet alleen een ander politiek klimaat heerst maar ook een ander politiek systeem.
Kom met een Nederlands onderzoek en ik wil de discussie best aangaan
800.00en1, ik heb mij vanmiddag wederom bekeerd.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:33 schreef Bozepiemel het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:06 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het gebrek aan een betrokken vader, vrees ik
Mekka bedoel jequote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:14 schreef oksel12 het volgende:
het zou het beste zijn als alle moslims in nl een ritje ankara krijgen
Drop ze dan in de noordzeequote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:25 schreef oksel12 het volgende:
[..]
nee, ankara is dichter bij dus minder kosten
Ik weet niet of dit eenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:27 schreef oksel12 het volgende:
[..]
nog beter, hoe minder moslims op de wereld hoe beter
Ik begrijp dit soort reacties niet. Als je een beetje verstand van zaken heb dan weet je dat de Islam een gevaar voor iedereen is die de Islam niet omarmt.quote:
Voor zwakzinnige debielen als jij ja.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:55 schreef Bozepiemel het volgende:
[..]
Ik begrijp dit soort reacties niet. Als je een beetje verstand van zaken heb dan weet je dat de Islam een gevaar voor iedereen is die de Islam niet omarmt.
Eens met deze wijze man.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:33 schreef Bozepiemel het volgende:
het zou het beste zijn als jij eens laat zien wat jij toe te voegen hebt aan deze maatschappij.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:14 schreef oksel12 het volgende:
het zou het beste zijn als alle moslims in nl een ritje ankara krijgen
Joh. Ik verwoordde even hoe het tokkievolk erover denkt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nederland loopt vol met lelijke afstotelijke mensen, ongeacht afkomst, kleur, geloof, whatever... die 'me straatbeeld verpestuh'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |