Alsof een sigaret aanraken zoveel invloed heeft op wat voor Turk je bent.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:51 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Wat dit soort Turken?
Alsof jij je o zo goed gedraagt wil je zeggen?
Wat jij doet is vooroordelen hebben vriend.
Je kent me niet en enkel om dit topic ga je oordelen over me...
Ik zeg het je alvastIk ben geen stadturk ofzo, zo zie jij mij.
Het enige is dat ik hiermee een probleem heb, en ineens kom jij oordelen over mij?
Heb jij ooit een sigaret, alcohol aangeraakt? Nou ik niet, jij misschien wel
Jij bent zo'n slechte trolquote:Op maandag 28 juli 2014 23:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wanneer gaan jullie turken eens een keer terug naar rabat?
Ik heb liever dat mijn dochter op der 17e thuiskomt en vertelt dat ze rookt dan dat ze zwanger is....quote:Op maandag 28 juli 2014 22:51 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Wat dit soort Turken?
Het enige is dat ik hiermee een probleem heb, en ineens kom jij oordelen over mij?
Volgende week gaat ze dat doen... Ze wilt het vandaag tegen der ouders vertellen... mij best maar ik heb tegen haar gezegd dat ik geen gezeik wil.quote:
Duidelijk.quote:
Dus ze gaat het tegen haar ouders vertellen vooor ze de test heeft gedaan? Wat is deze voor domme zeekoequote:Op dinsdag 29 juli 2014 07:47 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Volgende week gaat ze dat doen... Ze wilt het vandaag tegen der ouders vertellen... mij best maar ik heb tegen haar gezegd dat ik geen gezeik wil.
Hahahahaquote:
Dan had je hem er niet in moeten hangen, loser.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 07:47 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Volgende week gaat ze dat doen... Ze wilt het vandaag tegen der ouders vertellen... mij best maar ik heb tegen haar gezegd dat ik geen gezeik wil.
Waarom volgende week? Lijkt me toch dat je dat meteen wil wetenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 07:47 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Dit!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 02:26 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb liever dat mijn dochter op der 17e thuiskomt en vertelt dat ze rooktpijpt dan dat ze zwanger is....
Daar gaat je uitkering.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 07:47 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Stoer manquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:49 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Ik heb der hard gepompt, ze zij nog doe rustig aan qq
ze zei ook of de connie gescheurt was.. ik zeg zo nee...
kut wijf moest gewoon pillen slikken en zonder connie neuken!
Als je nu een stukje latex om je piemeltje had gedaan, had je nu mogelijk geen probleem gehad.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:51 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Wat dit soort Turken?
Best bijzonder. Niet iedereen kan het.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:19 schreef CookieSlikker het volgende:
Doen alsof zwanger zijn zo bijzonder is.
Zelfs voor een troll vind ik dit te ver gaan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:52 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Hahaha, dat kut wijf gaat het toch niet houden... tenzij ze zegt ik behoud hem sla ik der kk dood
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |