Chick is een hoer, anders had ze jou niet op dr laten kruipen!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:47 schreef Keskin58 het volgende:
whatsappt er nu een meisje die ik alleen gebruikte om te neuken met : Ik moest dinsdag ongesteld zijn...
kut zooi![]()
Ze gaat maandag een zwangerschaptest halen, ik ga dinsdag op vakantie en ik ken haar verder niet meer!\
Klacht :
Chick zegt tegen mij dat ze van mij zwanger is...
U MAD?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ze moet helemaal niks. Alsof vrouwen altijd precies op de verwachte dag ongesteld worden![]()
Wat kan ik slecht tegen dat kankerhoerengejank
Wel zonder condoom neuken en de pil niet slikken, en dan achteraf gaan janken dat je zwanger bent. DUUUUH wat had je dan verwacht? Ik denk ook dat die wijven het er juist om doen. Die willen graag tienermama worden.
Dan zijn er ook nog feministen die willen dat een vaderschapstest alleen mag plaatsvinden met toestemming van de vader.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:00 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Misschien is het condoom gescheurd ?
kut wijven ook joh willen ze effe neuken raken ze misschien zwanger en komen ze bij je deur aankloppen..
wat de fucjquote:Op zondag 27 juli 2014 07:03 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Dan zijn er ook nog feministen die willen dat een vaderschapstest alleen mag plaatsvinden met toestemming van de vader.
Is dit je account?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vorig weekend en mid week 2 posts geplaatst op ladybonersGW
eentje 9 upvotes
andere 90 upvotes
Ik zou maar oppassen met dat soort wijven.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:47 schreef Keskin58 het volgende:
whatsappt er nu een meisje die ik alleen gebruikte om te neuken met : Ik moest dinsdag ongesteld zijn...
kut zooi![]()
Ze gaat maandag een zwangerschaptest halen, ik ga dinsdag op vakantie en ik ken haar verder niet meer!\
Klacht :
Chick zegt tegen mij dat ze van mij zwanger is...
Nee.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:38 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ookal wordt ze ongesteld, ze kan wel gewoon zwanger zijn.
http://mens-en-gezondheid(...)-toch-ongesteld.htmlquote:Op zondag 27 juli 2014 12:55 schreef christiman het volgende:
Gefeliciteerd TS, je wordt papa![]()
Laat je even weten wat 't wordt?
[..]
Nee.
Correct. Is wel een uitzondering, maar kan dus wel.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:38 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ookal wordt ze ongesteld, ze kan wel gewoon zwanger zijn.
Als je daar tijd voor nodig hebt ben je nog achterlijker dan ik dacht.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:04 schreef Keskin58 het volgende:
Mensen die roepen dat het verzonnen is, vriend... fuck off denl je dat ik tijd heb om effe wat te verzinnen ofzo stelletje dombo's
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |