Die vlooien hoop ik dan?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:39 schreef LittleLady het volgende:
heb hier ook honden lopen, ik hoef hun nu niet meer tegen vlooien te behandelen, die gaan er namelijk ook aan dood
quote:
stinkerdquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:41 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Kan ik niet tegen joh, ik rook in huis dus als ik alles potdicht doe, dan gaat alles stinken.
Wat voor honden heb je dan?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:42 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ja de vlooien, niet mijn honden, al liggen ze wel vaak voor dood in de kamer
quote:
Stephord soort toch?quote:
Precies, het beste dat werkt tegen muggen is bij iemand slapen die de muggen aantrekt, waardoor jij rustig kunt slapen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
En ventilator op een hoge stand werkt het beste tegen muggen. En mochten we ergens slapen waar geen ventilator voor handen is ben ik eigenlijk nooit de klos, maar kiezen die beesten mevr. Drebin.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:53 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nee meer het vloerkleed soort, mijn moeder zei gister nog, ze bewegen zich zelfs traag.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een hor werkt het beste tegen muggen.
Fixed op zijn Drents.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:41 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ken ik nait tegen tammo, ik smoke dikke boon'n en ik doe aan water piepe sucken in de keet dus als ik alles potdicht doe, dan gaat alles stink'n. Godverdommooo!!!![]()
Dat heb ik ook altijd als je vrouw bij me slaaptquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
En ventilator op een hoge stand werkt het beste tegen muggen. En mochten we ergens slapen waar geen ventilator voor handen is ben ik eigenlijk nooit de klos, maar kiezen die beesten mevr. Drebin.
Dan kun je toch beter muggenbeten hebben, vrees ik.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:48 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd als je vrouw bij me slaapt
Vindt ze het bij jou ook zo lekker als je ligt te ruften onder de dekens?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan kun je toch beter muggenbeten hebben, vrees ik.
Vooral in de winter. Ik raad je overigens wel aan om haar in de zomermaanden niet te beffen, dan ruikt en smaakt het naar een 3 maanden gerijpte grottenkaas. Je kunt daarom beter je snor laten staan, dan vraag ze het ook niet, want daar krijgt ze een schrale kut van.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:51 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Vindt ze het bij jou ook zo lekker als je ligt te ruften onder de dekens?
Godver.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..] Je kunt daarom beter je snor laten staan, dan vraag ze het ook niet, want daar krijgt ze een schrale kut van.
wat is er met u aan de hand meneer Drebin? U bent zo obstinaat de laatste dagen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vooral in de winter. Ik raad je overigens wel aan om haar in de zomermaanden niet te beffen, dan ruikt en smaakt het naar een 3 maanden gerijpte grottenkaas. Je kunt daarom beter je snor laten staan, dan vraag ze het ook niet, want daar krijgt ze een schrale kut van.
Zijn account is gehackt door dhr haan33.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
wat is er met u aan de hand meneer Drebin? U bent zo obstinaat de laatste dagen.
lijkt het wel op jaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:01 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Zijn account is gehackt door dhr haan33.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |