Heb geen tv in mijn slaapkamerquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:26 schreef DjeDje het volgende:
Wat ook werkt is tv aan houden of muziek.. dan hoor je de muggen niet.
Goedkope oplossing tochquote:
Zei hij dat zo ja?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:29 schreef 2NutZ het volgende:
Zoals een wijs man eens zei;
"Die kankermuggen hebben gewoon de mogelijkheid om door andere dimensies te reizen."
Zo goedkoop is dat allemaal niet hoor.quote:
Kamer staat alleen een bed en een lamp en kast in. Heb echter geen kruimeldief en geen ventilator.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:29 schreef hottentot het volgende:
Slaapkamer overzichtelijk en opgeruimd houden, dan is het en kwestie van even opstaan, licht aan, kruimeldief en binnen een minuut lig je lekker in je bed in een mugvrije slaapkamer.
Niet weten dat je voor je eigen veiligheid een vrouw altijd dient vast te binden in bedquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo goedkoop is dat allemaal niet hoor.
Welk pompje?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:32 schreef LittleLady het volgende:
Gelukkig geen last van, sinds dat pompje er is ben ik geen bloeddonor meer
Ik maak altijd de fout om haar naderhand weer los te maken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:33 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Niet weten dat je voor je eigen veiligheid een vrouw altijd dient vast te binden in bed
Daar trap ik ook altijd inquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik maak altijd de fout om haar naderhand weer los te maken.
Inkoppertje, dit.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo goedkoop is dat allemaal niet hoor.
Die naamquote:
Dan wacht ik wel ff tot ik kinderen heb die kunnen lopenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:36 schreef LittleLady het volgende:
Ik heb een pompje in huis dat dood alles wat kruipt
Lekker duur geintje, met 8 ramen en 3 deurenquote:
Want die moeten allemaal tegelijk open staan 's avonds?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:38 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Lekker duur geintje, met 8 ramen en 3 deuren
Tja ik was 70 euro kwijt voor pompje en 3 navullingen, maar ik heb dan in achterhoofd heb hier ook honden lopen, ik hoef hun nu niet meer tegen vlooien te behandelen, die gaan er namelijk ook aan doodquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:38 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Die naam
[..]
Dan wacht ik wel ff tot ik kinderen heb die kunnen lopen
Maar is dure shit zeker?
Ja. Was rickokun.quote:
Kan ik niet tegen joh, ik rook in huis dus als ik alles potdicht doe, dan gaat alles stinken.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |