nee, overduidelijk, je hebt een inferieure mening, komt waarschijnlijk door je inferioriteitscomplex.quote:
#hardgewordenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Loop je nou te geilen op een tekenfilm figuur?
Maar sluit je jezelf niet uit/af als je een boerka draagt?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:01 schreef Santello het volgende:
[..]
Ze geeft aan dat Crip geen les aan kinderen zou moeten geven.
Dat kan en hoor je dus wel te verwachten. Daarom is de halve wereld ook zo naar de klote.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
de vraag is of zij dat zelf al niet doen... je kunt niet verwachten dat je met zo'n afwijking van de norm maar geaccepteerd moet worden.
Dat laten we over aan de democratisch gekozen regering. We zijn toch zo pro-democratie?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Maar sluit je jezelf niet uit/af als je een boerka draagt?
Wat heeft de regering daarmee te maken?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat laten we over aan de democratisch gekozen regering. We zijn toch zo pro-democratie?
Vechten ja?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:59 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Hangt ervan af, vrouwen krijgen het tweede, maar jij lijkt me een persoon die recht heeft op het eerste. Ik discrimineer zelfs tussen vrouwen onderling.
wetgevingquote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wat heeft de regering daarmee te maken?
Je wilt dat aan de overheid overlaten, dat je je met X uitsluit?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat laten we over aan de democratisch gekozen regering. We zijn toch zo pro-democratie?
haha met die verlegensmiley nog ookquote:
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:06 schreef Crip het volgende:
Ik ben pro doe-waar-de-fuck-jij-je-goed-bij-voelt.
Dat is op individueel niveau te beoordelen. Als een vrouw een boerka draagt en "gewoon" solliciteert naar een baan, boodschappen doet, de buren groet. Dan sluit zichzelf niet af.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Maar sluit je jezelf niet uit/af als je een boerka draagt?
Doen ze zelf. Ik sluit niemand uit, nooit gedaan ook. Maar dat gebral hangt me de keel uit.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:00 schreef Santello het volgende:
Whisker. Dat mag jij natuurlijk allemaal vinden. Vind het alleen wel gevaarlijker van je dat je hen liever uitsluit.
Ik heb geen problemen met jou, jij denkt dat je dat hebt met mij, maar ik geef jou een religieuze vredesknuffel ten alle tijden, je bent veel te lichtgeraakt en dat demonstreerde ik even. Lange tenen zijn niet exclusief voor moslims. Wel goede trolls.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vechten ja?:D
Waarom heb ik nou nooit problemen met Loulou enzo, maar wel met hijgertjes als jij?
wow, en dat zeg je als moslimquote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:03 schreef Santello het volgende:
[..]
De acceptatie in beginsel moet gewoon aanwezig zijn. Mens tot mens. Je hoeft het niet eens te zijn met elkaar. Je hoeft ook geen vrienden te worden.
Ik kom zo even met hadiths en verzen jouw kant op. Eerst bidden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
wow, en dat zeg je als moslim
het spijt me dat ik dit moet zeggen, maar de nederlanders zijn toleranter dan moslims... de beste plek om te wonen voor een moslim is het westentolerantie tegenover andersdenkenden kennen wij moslims niet
toch heel gek dat we het allemaal zo goed weten, maar er niets van tonen in de praktijk
Wat geeft jou de illusie dat iemand die zich zo sterk afsluit voor de samenleving dat ze niet meer dan een schim is, daarvoor beloond zou moeten worden met sociaal contact en/of sociale acceptatie?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:06 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat is op individueel niveau te beoordelen. Als een vrouw een boerka draagt en "gewoon" solliciteert naar een baan, boodschappen doet, de buren groet. Dan sluit zichzelf niet af.
Als ze moet wordt aangenomen op basis daarvan, of niet gegroet wordt door de buren, dan sluit de samenleving haar af en niet zij.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:06 schreef Aloulou het volgende:
[..]
haha met die verlegensmiley nog ook![]()
humor-commentaar
houd ze voor jezelf, ik zal ze in ieder geval niet lezenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kom zo even met hadiths en verzen jouw kant op. Eerst bidden.
Nee en ja. Ik wil geen juf in burka of niqaab voor mijn (niet bestaande) kinderen idd. Maar als iemand haar in dienst wil nemen hoor je mij niet protesteren. Mijn kinderen gaan er niet heen. Wel naar een juf met een hoofddoek.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:01 schreef Santello het volgende:
[..]
Ze geeft aan dat Crip geen les aan kinderen zou moeten geven.
Dan ook geen valse statements maken dat moslims geen acceptatie moeten hebben voor anderen of niet kennenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
houd ze voor jezelf, ik zal ze in ieder geval niet lezen
Je hebt issuesquote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:02 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
nee, overduidelijk, je hebt een inferieure mening, komt waarschijnlijk door je inferioriteitscomplex.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |