Toen was het nog bonnie en clyde nu bent ik gewoon alleen. Verdommequote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:46 schreef Fushia2 het volgende:
Deze middag kon je je nog premie vermaken zonder alcohol en nou ben je plots weer die alcohlist.
Duidelijk schizofreen
Zijn premie ja?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:46 schreef Fushia2 het volgende:
Deze middag kon je je nog premie vermaken zonder alcohol en nou ben je plots weer die alcohlist.
Duidelijk schizofreen
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:46 schreef Fushia2 het volgende:
Duidelijk schizofreen
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:15 schreef Henno het volgende:
Was TS niet die ecto die niet eens chicks durfde aan te spreken op een strand (z'n moeder tel ik niet mee)? En nu opeens een vriendin en alweer uit? Hoe lang duurde die relatie, 10 minuten in een rood kamertje?
Het is een fleshlight, en nee.quote:
Hah ik had er zeker een...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Iedereen weet dat je geen vriendin hebt of had Argo...
Fucking psychootquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:07 schreef Spongeboss het volgende:
Fuck deze dag ik ga huilend in een hoekje huilen zodat ik morgen herboren ben als een alfa baas die de wereld als zijn pussy ziet maar eerst huilen.
Pure treurnis jaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:59 schreef foknerd het volgende:
Waarom verzinnen mensen deze shit? Hoe beroerd is je leven dan eigenlijk zeg...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |