nee, wel solar volgende weekquote:
Ludo en Janine zijn er alleen maar beter uit gaan zien eigenlijkquote:
vroeger crush op haar, sinds got haat ik haarquote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:03 schreef Dimachaerus het volgende:
Alina was the first to get up and dance near the bar stool. She was quite the firecracker, enjoying every minute like it was her last. Later I found out she was married for seven years, recently divorced, and living alone in a tiny apartment not too far from the center. I was getting a stiff hard on just thinking about seeing that tiny apartment before pounding that tiny pussy of hers.
Wat vind je van d'r album?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:02 schreef .sfinx het volgende:
[..]
vroeger crush op haar, sinds got haat ik haar
laten we het zo zeggen, ze kan het beter bij acteren en NL films houden.quote:
Ik vind Particle of Light wel gaaf op zich, kan me alleen niet zo goed voorstellen dat ze die tekst zelf geschreven heeft als je het spiegelt aan de andere nummers.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:04 schreef .sfinx het volgende:
[..]
laten we het zo zeggen, ze kan het beter bij acteren en NL films houden.
heb ooit 1 nummer gehoord van haar, vond het echt niksquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind Particle of Light wel gaaf op zich, kan me alleen niet zo goed voorstellen dat ze die tekst zelf geschreven heeft als je het spiegelt aan de andere nummers.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:06 schreef .sfinx het volgende:
[..]
heb ooit 1 nummer gehoord van haar, vond het echt niks
ff stukjes gefastforward, maar nee vind het echt 3x niksquote:
ieuwwwwwwwwwwwwwquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:12 schreef JeffreyH93 het volgende:
Was gezellig, ik ga ru... ehh slapen.
trustquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:12 schreef JeffreyH93 het volgende:
Was gezellig, ik ga ru... ehh slapen.
Dat kan, prettige nacht nog verder.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:09 schreef .sfinx het volgende:
[..]
ff stukjes gefastforward, maar nee vind het echt 3x niks
jij ookquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat kan, prettige nacht nog verder.
ga je naar bed maat?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat kan, prettige nacht nog verder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |