quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen weldenkend mens zal dat willen toch.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je dat zou willen, maar ik zal je niet tegenhouden. Doe datgene waarbij je je goed voelt.Is het wel willen in de "echte" zin of een vorm van traditie volgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begrijp me niet verkeerd: van mij mag het, vrije keus FTW"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Alle gekheid op een stokje, maar ik begrijp niet waarom per se zwart. Wit zou in de zomermaanden inderdaad een praktischere kleur zijn. Ik betwijfel of de vrouwen in de tijd van de Profeet er ook in het zwart bijliepen in dat klimaat.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waren die sowieso al gesluierd?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Alle gekheid op een stokje, maar ik begrijp niet waarom per se zwart. Wit zou in de zomermaanden inderdaad een praktischere kleur zijn. Ik betwijfel of de vrouwen in de tijd van de Profeet er ook in het zwart bijliepen in dat klimaat.
Geinspireerd door taqlied ( immitatie ) denk ik, veel moslims in SA en Iran doen zwart aan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Alle gekheid op een stokje, maar ik begrijp niet waarom per se zwart. Wit zou in de zomermaanden inderdaad een praktischere kleur zijn. Ik betwijfel of de vrouwen in de tijd van de Profeet er ook in het zwart bijliepen in dat klimaat.
[..]
Ik begrijp niet waarom je dat zou willen, maar ik zal je niet tegenhouden. Doe datgene waarbij je je goed voelt.Dan zal ik je tegenhouden in het tegenhoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Allebei komt wel voor; ligt aan waar je opgegroeid bent.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Is het wel willen in de "echte" zin of een vorm van traditie volgen?
Begrijp me niet verkeerd: van mij mag het, vrije keus FTW
Ik snap het idee er achter ook niet. It beats the purpose een beetje, zoals ik het zie. Je wilt je bedekken, en niet opvallen. Maar als je je zo kleedt ga je juist extra opvallenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:23 schreef Triggershot het volgende:
Ik snap het niet, het is tig graden en dan helemaal bedekt en vaak in het zwart, wat bezielt ze.
Eerlijk is eerlijk, naar een zuster zo gekleed kijk ik geen 2e x.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik snap het idee er achter ook niet. It beats the purpose een beetje, zoals ik het zie. Je wilt je bedekken, en niet opvallen. Maar als je je zo kleedt ga je juist extra opvallen
Je doet maar.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dan zal ik je tegenhouden in het tegenhouden
Ik wil zo graag vanalles zeggen over tradities etc (ook bij joden en christelijken), maar ik wil boosheid en geen relquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:33 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Allebei komt wel voor; ligt aan waar je opgegroeid bent.
Als ze een goede lerares is waarom niet?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je doet maar.
No way dat mijn neefjes en nichtjes (en wellicht ooit mijn eigen kinderen) les zullen krijgen van iemand die haar gezicht zo bedekt. Alleen oogcontact is niet voldoende.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als ze een goede lerares is waarom niet?
Zeg gewoon wat je denkt. Wat boeit het.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wil zo graag vanalles zeggen over tradities etc (ook bij joden en christelijken), maar ik wil boosheid en geen rel
Je ziet ze toch lopen of niet soms? Stoor jij je daar aan?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Ik begrijp niet waarom je dat zou willen, maar ik zal je niet tegenhouden. Doe datgene waarbij je je goed voelt.Precies laat ze het gene doen waar ze zich goed bij voelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarom mag ik niet bij een publieke functie als ik in het zwart ben? Ze zien mijn gezicht toch?
En ook al zag je die niet, ben je bang om met iemand te communiceren die je alleen op basis van innerlijk moet beoordelen?
Racist!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, naar een zuster zo gekleed kijk ik geen 2e x.
Wat bedoel je met gesluierd?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waren die sowieso al gesluierd?
Nee man.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Je ziet ze toch lopen of niet soms? Stoor jij je daar aan?
Ik ben ervan overtuigd dat goed gebruik van lichaamstaal (daar hoort gezichtsuitdrukking bij) een wezenlijk onderdeel is van goede communicatie. Zonder goede communicatie kan je wat mij betreft geen goede lerares zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als ze een goede lerares is waarom niet?
Hoop gezeik hier vermijdenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zeg gewoon wat je denkt. Wat boeit het.
''Geen weldenkend mens zou dat willen''quote:
Alleen TheMagnificent heeft mijn sarcasme opgepikt dus.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:39 schreef Crip het volgende:
[..]
''Geen weldenkend mens zou dat willen''
Nou als je je daar niet aan zou storen laat je ze dat lekker zelf beslissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |