Ze zijn meer dan 30 jaar vrienden zei ze en hij heeft veel voor haar gedaan.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:30 schreef hunter2011 het volgende:
Ze is heel close met die Robert, hij heeft schijnbaar ook de kist van haar overleden broer bij de begravenis gedragen.
En ook gezien haar leeftijd is deze kleur mooier dan in het wit trouwen. Alleen overdreven 7 bruidsmeisjes. Is wel een mooie jurk mocht wel kosten😀quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:53 schreef Leandra het volgende:
Ja, mooie jurk, niet mijn kleur en stijl maar het stond Patty erg goed.
Opgenomen, tja SBS heeft het geprogrammeerd tegenover the Voice en Flikken Maastricht. Wat wil je dan? Domme zet.quote:
Ja, hier moet er een zo nodig The Voicequote:Op zaterdag 20 september 2014 12:29 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Opgenomen, tja SBS heeft het geprogrammeerd tegenover the Voice en Flikken Maastricht. Wat wil je dan? Domme zet.
Denk overigens dat ze bij de "boodschappers-doelgroep" toch niet verkeerd doet. Patty is nu wel voor best veel vrouwen een soort heldin en inspiratiebron geworden van "niet opgeven en gewoon doorgaan"
volgende week kijk ik naar Flikken Maastricht die had ik gisteren opgenomen ..quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:29 schreef hunter2011 het volgende:
Opgenomen, tja SBS heeft het geprogrammeerd tegenover the Voice en Flikken Maastricht. Wat wil je dan? Domme zet.
Denk overigens dat ze bij de "boodschappers-doelgroep" toch niet verkeerd doet. Patty is nu wel voor best veel vrouwen een soort heldin en inspiratiebron geworden van "niet opgeven en gewoon doorgaan"
Voice kijk ik ook niet meer vorig jaar al niet😊quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:21 schreef Leandra het volgende:
Ja, hier moet er een zo nodig The Voicekijken, dus de ander kijkt dan wel boven....
Er is zoiets als Uitzending gemist op je digitale tv? Neem je uitzendingen van de publieke Omroepen op (kost toch niets) en die van de commerciële zenders die kijk je dan uit.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:52 schreef Haaibaaike het volgende:
volgende week kijk ik naar Flikken Maastricht die had ik gisteren opgenomen ..
Gelijk toen Patty afgelopen was heb ik naar Flikken Maastricht gekeken. Naar die Andy en Melissa kijk ik nooit.
Ik neem Flikken wel op en Patty kan ik trouwens ook niet zien 😄ik denk nu ineens dat ik vrijdag avond niet thuis bent. En ik kijk liever publieke omroepquote:Op maandag 22 september 2014 17:43 schreef Iwanius het volgende:
Er is zoiets als Uitzending gemist op je digitale tv? Neem je uitzendingen van de publieke Omroepen op (kost toch niets) en die van de commerciële zenders die kijk je dan uit.
Zag wel Jan de Bouvrie, Dinand van Kane, Paay, webcamgirl Kelly (wist niet dat die bevriend waren), en ongetwijfeld ook nog wat andere BN-ertjes.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:26 schreef Leandra het volgende:
De trouwerij op Ibiza is gewoon een SBS6 bedrijfsfeestje?
Het barst van de SBS6-collega's....
Kees Tol scoort even punten "Het is mooi om te zien hoe twee oudere mensen...."![]()
yupquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:11 schreef static het volgende:
Was ook de presentatie van het nieuwe seizoen van SBS.
Jawel Kelly vd Veer wel zij is bevriend met Patty.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:46 schreef hunter2011 het volgende:
Zag wel Jan de Bouvrie, Dinand van Kane, Paay, webcamgirl Kelly (wist niet dat die bevriend waren), en ongetwijfeld ook nog wat andere BN-ertjes.
Maar inderdaad veel SBS6 mensen
Twee in een trouwerij van Patty en Antoine en presentatie voor het nieuwe seizoen van SBS 6quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:11 schreef static het volgende:
Was ook de presentatie van het nieuwe seizoen van SBS.
Mocht hij zijn pet ophouden?quote:
Geen idee, maar toch grappig hoe diverse de mix van Patty's vrienden is, van echte captains of industry tot rockers en webcamgirls en soapsterretjesquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |