Gaat dit voorspelbaar worden of voorspelbaar?quote:SBS 6 gaat definitief een soap uitzenden over het aanstaande huwelijk van Patty Brard. Dat onthult de tv-diva deze week in haar column in weekblad Weekend. Brard heeft zin in het nieuwe project. “Ja, de kogel is door de kerk. De serie in aanloop naar mijn huwelijk met Antoine gaat er komen. In zes afleveringen gaan we ons hele hebben en trouwen met jullie delen. Jazeker, ik ben van gedachten veranderd, wilde het eigenlijk nooit meer“, vertelt ze. “Maar het wordt wel erg leuk!”
Jaren geleden riep Brard nooit meer een soap te maken. “Maar ik heb mijn leven op de rails. Ik zit goed in mijn vel, heb een lieve man, een meer dan heerlijk dak boven mijn hoofd en een vast inkomen. Na acht jaar met Antoine is er eindelijk rust in de tent.”
Er zullen in de soap veel dilemma’s voorbij komen. “Antoine wil trouwen in Amstelveen, ik wil naar Ibiza. Antoine wil in select gezelschap, ik wil graag alles erop en eraan! Lekker hippiechic met mijn voeten in het zand.”
En dan heeft ze ook nog eens haar voet geblesseerd. “Ik kan geen dag meer missen qua bruiloft plannen, maar ben nu al zes weken uit de running. Hoe ga ik dit in hemelsnaam redden?”
“Ik zeg je, die reallifesoap wordt een prachtig aandenken aan één van de moeilijkste realiseerbare huwelijken ooit.”
Meer mensen dan je denkt.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 18:58 schreef hunter2011 het volgende:
Patty is weer schaamteloos in haar ondergoed en corset te zien, dit keer ingeperst door Mary Borsato, ik ga kijken . Ze kan volgens mij nauwelijks ademhalen
Wel sneu dat patty in de kwestie met haar dochter als de boosdoener wordt gezien. Schijnt nl. zo te zijn dat die Priscilla ook geen lieverdje is. Appel valt uiteraard niet ver van de boom. Denk dat de rls wel gaat scoren, dit zal dan wel een tegenvaller voor patty zijn want dat houdt in dat SBS voornamelijk rls-achtige programma's met haar wil maken.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:31 schreef utrecht1970 het volgende:
Zou ze met draaiende camera naar haar dochter gaan om haar persoonlijk uit te nodigen voor het huwelijk????
Alles voor de kijkcijfers, bonus bij een x-aantal kijkcijfers???
Patty Brard? Da's vast SBS6 en dat kanaal negeer ik vakkundig.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:12 schreef tong80 het volgende:
Ha ha ha. Alsof iemand hierop zit te wachten.
Ik kijk natuurlijk wel.
priscilla heeft haar moeder erg kwalijk genomen dat ze tegen haar wil in de reality show van hasr moeder werd opgevoerd. Patty had het geld nodig maar priscilla voelde zich uitgebuitquote:Op maandag 28 juli 2014 12:48 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Wel sneu dat patty in de kwestie met haar dochter als de boosdoener wordt gezien. Schijnt nl. zo te zijn dat die Priscilla ook geen lieverdje is. Appel valt uiteraard niet ver van de boom. Denk dat de rls wel gaat scoren, dit zal dan wel een tegenvaller voor patty zijn want dat houdt in dat SBS voornamelijk rls-achtige programma's met haar wil maken.
Maar later heeft Pats wel een huis voor haar dochter gekocht en Priscilla heeft het gewoon geaccepteerd. Een beetje vreemd toch. Zowel moeder als dochter zijn apart.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:46 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
priscilla heeft haar moeder erg kwalijk genomen dat ze tegen haar wil in de reality show van hasr moeder werd opgevoerd. Patty had het geld nodig maar priscilla voelde zich uitgebuit
dat wist ik nietquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:07 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Maar later heeft Pats wel een huis voor haar dochter gekocht en Priscilla heeft het gewoon geaccepteerd. Een beetje vreemd toch. Zowel moeder als dochter zijn apart.
Priscilla scheen vroeger ook een behoorlijk ondernemend type te zijn geweest, door patty's contacten in roddelbladenland is er veel in de doofpot gebleven. Vraag niet wat en hoe maar Priscilla was behoorlijk berucht in het uitgaanscircuit. Natuurlijk weer net zoals d'r moeder.quote:
Waren ook beelden van in de soap destijds.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:10 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Priscilla scheen vroeger ook een behoorlijk ondernemend type te zijn geweest
Denk dat je aan een tikkie erger moet gaan denken. Maar laat maar, punt is dat er echt meer achter zit, en hoe makkelijk is het voor patty om het echte verhaal in de roddelbladen te krijgen, maar dat doet ze dus niet, en dat siert haar wel vind ik.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waren ook beelden van in de soap destijds.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |