Vroeger waren de mannen van staal en de boten van houtquote:
Jij weet hetquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vroeger waren de mannen van staal en de boten van hout
In de op , geil dom mokkelquote:
Jij hebt sowieso weinig last van vrouwenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt soms ook jaloerse vrouwen ... Heb er gelukkig weinig last van ..
Toen je poepen nog met een lange oe schreef.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:53 schreef Jian het volgende:
Toen Huug nog Huugje was, ..... zonder Spellchecker
Absoluut.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En Choco is weer wakker!![]()
Komt die kerel je nog uitwonen een dezer dagen
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:53 schreef Jian het volgende:
Toen Huug nog Huugje was, ..... zonder Spellchecker
Pas jij maar op... Straks wordt je nog stiekem gevingerd hier ...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso weinig last van vrouwen
Vroeger werd er nog stiekem met je gedanst ...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas jij maar op... Straks wordt je nog stiekem gevingerd hier ...
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als hij nou eens goed zijn best doet, ben jij ook weer een paar dagen rustig
Nope.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb toch niets belooft mag ik hopen ...
Denk het niet, want nymfo.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh dat vind ik dan minder leuk om dat te horenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Vroeger werd er nog stiekem met je gedanst ...
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:57 schreef isax het volgende:
ik had vanacht trouwens over sararaats gedroomt.
Echtquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:57 schreef isax het volgende:
Iets zegt me dat je dan bij Choco moet denken in uren ipv dagen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar weer
Om je uit te moeten gaan wonen , vind ik iets te idd
Ik hoop dat je het leuk vondquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Vroeger werd er nog stiekem met je gedanst ...
Ja dat idee heb ik eigenlijk ookquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je dan bij Choco moet denken in uren ipv dagen.
koekoekquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas jij maar op... Straks wordt je nog stiekem gevingerd hier ...
Dat doe je jezelf aanquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk. Ze heeft meer seks dan ik.
quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:57 schreef isax het volgende:
Iets met kwantiteit/kwaliteitquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Verbeter de wereld, begin bij jezelfquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dan ben je misschien een potentieel slachtoffer
quote:
Verstandige vader heb je.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:09 schreef isax het volgende:
[..]mijn pa zou mijn account hier zo verwijderen.
Ik ben je vader niet, maar zou mn dochter hier ook posten zou ik me iets aanpassen om eerlijk te zijn..quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:09 schreef isax het volgende:
[..]mijn pa zou mijn account hier zo verwijderen.
Nee dank u. Ik doe niet aan koolhydratenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:17 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb oreo's. wil je die suiker kleef zooi hebben? lus ik toch niet.
Die hek alquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:17 schreef isax het volgende:
[..]
goed antwoord.
u mag door voor de koelkast.
Als ik je dochter was ookquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben je vader niet, maar zou mn dochter hier ook posten zou ik me iets aanpassen om eerlijk te zijn..
Dat zou wel problemen kunnen opleveren.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar hoe zouden we dan weten wie 'm zou mogen 'sucken'.
ik plaats meteen een resevering.quote:
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:28 schreef isax het volgende:
[..]
ik plaats meteen een resevering.
levertijd is op dit moment 36 jaar.
Ik vraag gewoon dr leeftijd en of dr ouders het goed vinden ..quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar hoe zouden we dan weten wie 'm zou mogen 'sucken'.
sickoquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon dr leeftijd en of dr ouders het goed vinden ..
Mij ook.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:34 schreef isax het volgende:
het lijkt me echt een nasty idee als je over een meisje ligt die je dochters leeftijd is
Je kunt wel vertellen dat je zo oud bent , maar hoe betrouwbaar is dat ...quote:
Als je 50 bent en de chick is 18 ook hoor.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:36 schreef hugecooll het volgende:
Ligt er een beetje aan hoe oud je bent
Als je 20-30 bent, is dat iig wel raar
ik had een tijdje een vriendje van 32 toen ik 19 was.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:36 schreef hugecooll het volgende:
Maar jullie hebben allemaal op de middelbare school wel dat vriendinnetje gehad die met iemand in de dertig had
Mja, maar als ze 32 is, is dat al een stuk minderquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je 50 bent en de chick is 18 ook hoor.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:36 schreef isax het volgende:
[..]
stel je voor. je dochter komt thuis met een vent die ouder is als jij.
HEAR HEARquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:37 schreef isax het volgende:
[..]
ik had een tijdje een vriendje van 32 toen ik 19 was.
hij was een wiskunde leraar. kinky.
N/2 + 7 regel, nice.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja, maar als ze 32 is, is dat al een stuk minder
Dat weet ik eigenlijk niet meer.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:36 schreef hugecooll het volgende:
Maar jullie kenden op de middelbare school allemaal wel een meisje dat met iemand in de dertig had
niet op mijn school. die vent was een goorlapquote:
'er'?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:38 schreef isax het volgende:
[..]
niet op mijn school. die vent was een goorlap![]()
maar ben er wel door geslaagd op mijn eigen examen
Oh, nou ja, er is dus de N/2+7 vuistregel. Het is een ding.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik deed gewoon 50-18 omdat jij 18 pakte
Zie je hoe ik dat intuïtief goed doe?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, nou ja, er is dus de N/2+7 vuistregel. Het is een ding.
25 is aightquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:42 schreef chufi het volgende:
Waar ligt een leeftijdsgrens .. Het loopt zoals het gaat .. OK minderjarig mag niet ... Moet er niet eens aan denken en 25 vind ik ook nog veels te jong, maar je weet het nooit .. Meer kan ik er niet over zeggen..
Onterf ik haar ..quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:39 schreef isax het volgende:
[..]
en als je dochter thuis komt met een vent van jou leeftijd?
Hm heb je gewoon wat aardappels in je tuintje?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:44 schreef isax het volgende:
[..]
ik woon daar.
ga mijn aardappels niet in friesland stoppen. ver reizen enzo.
gooi ze in de gracht.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hm heb je gewoon wat aardappels in je tuintje?
Ik wilde inderdaad even checken of we hetzelfde bedoelen met erpelsquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt een kamer bij dr boeken ... maar of je er vrolijk van wordt ..
Als ik nu morgen weer eens naar de hoeren ga, kan ik dan daarna gezellig bij jou een bakkie doen ?quote:
Waddan?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
Collega's die eerst vragen of ze je even mogen bellen voordat ze dat doen.
Dan is het antwoord nee.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vraag het alvast voor iedereen hier
netjes he?
Als je je best doet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:45 schreef isax het volgende:
ik vraag me af of er onderwater aardappels bestaan nu.
neem je je dochter mee? denk dat ik meer gemeen heb met haar.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik nu morgen weer eens naar de hoeren ga, kan ik dan daarna gezellig bij jou een bakkie doen ?
Alle o leden mogen me bellen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
En als ik mijn vraag beperk tot de Liesje Fanclub?
Nice.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:56 schreef isax het volgende:
[..]
neem je je dochter mee? denk dat ik meer gemeen heb met haar.
Ik heb helaas weinig power meer over mn dochter .. Die zit nu in een Spanish party period ... Ik mag blij zijn wanneer ze onze wekelijks call beantwoordt door op te nemen ...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:56 schreef isax het volgende:
[..]
neem je je dochter mee? denk dat ik meer gemeen heb met haar.
Het is wel een beetje een soort vriend.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:01 schreef isax het volgende:
[..]
nee? oh![]()
liesje and zwabber sitting in a tree
Maatjes en zo, bezegeld met epische fistbump en alles.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:01 schreef isax het volgende:
[..]
nee? oh![]()
liesje and zwabber sitting in a tree
Beetje wel he.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een soort vriend.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een soort vriend.
nee joh zo'n hartje die je door midden breektquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:06 schreef hugecooll het volgende:
Hebben jullie wel vriendschapsringen dan?
En dan zo saampjes een heel hartjequote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:08 schreef isax het volgende:
[..]
nee joh zo'n hartje die je door midden breekt
Je kijkt te veel Utopiaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:08 schreef isax het volgende:
[..]
nee joh zo'n hartje die je door midden breekt
ja maar eerst wel vechten om wie die mooiste helft mag hebben.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
En dan zo saampjes een heel hartje
En en en die dan in de vorm van een piemel en een vaginaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:09 schreef ChocoFan het volgende:
Je hebt ook slotjes en sleuteltjes als kettinkje
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
En en en die dan in de vorm van een piemel en een vagina
top idee.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Neh, dat laten we aan kinderen in India over
Veel plezier.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:15 schreef isax het volgende:
en nu ga ik een kerst film kijken.
gewoon omdat het kan godverdomme.
Zie ik er matig uit?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:16 schreef hugecooll het volgende:
Veel plezier
hoop ik, want die poster zag er matig uit
Is echt een wazige film. Naja mini serie.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Weeknie, maar ik had het over
[ afbeelding ]
Hm kenniknie. Sowieso zijn kerstfilms niet echt mijn dingquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:26 schreef isax het volgende:
[..]
Is echt een wazige film. Naja mini serie.
Die "kerstman" is death.
Dvd is zo leuk dat ik hem nooit meer heb terug gegeven aan mijn broer.
Omdat andere zich dan beter voelen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ye, maar waarom worden mensen hiero schuimpjes genoemd?
Ja ja, maar wat wordt ermee bedoeld als je iemand hier schuimpje noemt?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omdat andere zich dan beter voelen.
Omdat de term mongool niet door iedereen op prijs werd gesteld.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Aight, duidelijke taalquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat de term mongool niet door iedereen op prijs werd gesteld.
Schuimpje staat dus gewoon voor *piep*?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Bij veel mensen is dat trouwens nog wel een understatement hoor.
Je wil niet weten hoe ze hier mensen noemen. Moet zeggen dat ik meestal niet eens snap wat mensen bedoelen maar gewoon laat gaan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mijn kleine fokzusje legt het weer eens beter uit dan ik.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:37 schreef isax het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe ze hier mensen noemen. Moet zeggen dat ik meestal niet eens snap wat mensen bedoelen maar gewoon laat gaan.
Want anders noemen ze je een schuimpje en denken ze dat ze wel heullll slim zijn en dat gun ik ze niet.
He wat zeg jij nu?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
Wat is dit? Nu is dit opeens de grote, boze, gemene SC of wat?
Ze.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:37 schreef isax het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe ze hier mensen noemen.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh, ik ben wel benieuwd naar je analyse, wat is mijn rol? En de jouwe?
Ik heb begrepen dat jij het alfavrouwtje bentquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh, ik ben wel benieuwd naar je analyse, wat is mijn rol? En de jouwe?
Dat las ik ook inderdaad.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat jij het alfavrouwtje bent
Irl wil ik het wel uitleggen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jammer. Was serieus wel benieuwd hoe jij dat zag.
Niet iedereen is van de onderbouwingen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jammer. Was serieus wel benieuwd hoe jij dat zag.
Ik geloof zelf niet zo heel erg in al die rollen. Hangt denk ik heel erg af van de samenstelling van de aanwezigen. In het geval van Choco in ieder geval.quote:
Beetje laffe manier om te zeggen dat ze een bijrol heeftquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik geloof zelf niet zo heel erg in al die rollen. Hangt denk ik heel erg af van de samenstelling van de aanwezigen. In het geval van Choco in ieder geval.
Ohnee, dan druk ik me niet duidelijk genoeg uit. Ze heeft regelmatig de hoofdrol hoor. Maar dat kan ook bijna niet anders want ze staat veruit bovenaan qua post.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Beetje laffe manier om te zeggen dat ze een bijrol heeft
Ik kan het niet helpen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohnee, dan druk ik me niet duidelijk genoeg uit. Ze heeft regelmatig de hoofdrol hoor. Maar dat kan ook bijna niet anders want ze staat veruit bovenaan qua post.
Geeft niets hoor! Zolang we ons maar vermaken toch?quote:
Absoluut, vermaak boven alles.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geeft niets hoor! Zolang we ons maar vermaken toch?
Herkende je je wel een beetje in mijn omschrijving? Dat je meerdere rollen hebt?
Sjonge jonge jij kunt jezelf duidelijk niet promoten. Dat heet 'een groot aanpassingsvermogen hebben'quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Absoluut, vermaak boven alles.
En ik herken mij er zeker in. Persoonlijkheidsstoornis is duidelijk aanwezig bij mij.![]()
Soms de ene Choco, soms de andere![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snap je nu waarom ze me schuimpje noemenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Sjonge jonge jij kunt jezelf duidelijk niet promoten. Dat heet 'een groot aanpassingsvermogen hebben'
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:59 schreef Braindead2000 het volgende:
shisssssssssssssssssssssssssss kebab
Yep.quote:
Kijk, iedereen blij. Wij en al je persoonlijkheden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Absoluut, vermaak boven alles.
En ik herken mij er zeker in. Persoonlijkheidsstoornis is duidelijk aanwezig bij mij.![]()
Soms de ene Choco, soms de andere![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:00 schreef Braindead2000 het volgende:
Wel erg veel geslapen vandaag, 13 uur.
Dat vind ik dan weer niet lekkerquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]![]()
Had hier net een Dr Pepper Cherry, ik was nieuwsgierig.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep.
[..]
Kijk, iedereen blij. Wij en al je persoonlijkheden.
Dr Pepper masterrace represent. Alhoewel ik van zowel Dr Pepper als Coke de Cherry varianten niet superfantastisch vind.quote:
Wij hadden laatst pepsi cherry zero. Die vond ik erg lekker.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dr Pepper masterrace represent. Alhoewel ik van zowel Dr Pepper als Coke de Cherry varianten niet superfantastisch vind.
Ga je hier zo zelf op reageren?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oh Celine Dion, dat mens heeft toch wel een aardige stem.
Ik wou het origineel luisteren. Als ze zacht zingt klinkt het wel goed, niet als ze gaat schreeuwen.quote:
Zeg maar net als met Isa.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik wou het origineel luisteren. Als ze zacht zingt klinkt het wel goed, niet als ze gaat schreeuwen.
quote:
quote:
En ik was nog die andere aan het luisteren. Geduld man.quote:
Sowieso geen zang, dat scheelt vaak al een hoop. De gitarist is een genie, supercomplex spul.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En ik was nog die andere aan het luisteren. Geduld man.
En een beetje te hard voor mij deze.
Ik hou meestal meer van zang. En die gitarist was goed bezig ja, ik heb het niet gelijk uitgezet.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sowieso geen zang, dat scheelt vaak al een hoop. De gitarist is een genie, supercomplex spul.
Is een leuk nummer inderdaad.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik versta er ook niks van maar het is wel een goed nummer.
Deel dan met ons.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:23 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zou zo graag de muziek die ik leuk vind delen met anderen, maar ik ken maar zo weinig mensen die enthousiast worden van wat ik luister![]()
En dan heb ik het niet over de harde shit, ik ken genoeg mensen die dat leuk vinden.
Welk genre?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:23 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zou zo graag de muziek die ik leuk vind delen met anderen, maar ik ken maar zo weinig mensen die enthousiast worden van wat ik luister![]()
En dan heb ik het niet over de harde shit, ik ken genoeg mensen die dat leuk vinden.
Nederlands, Engels, begrijp Duits, spreken is weggezakt omdat ik het jaren niet gebruikt heb.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:24 schreef liesje1979 het volgende:
Hoeveel talen beheersen jullie? Ik alleen Nederlands en Engels. En Duits begrijp ik een heel klein beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |