Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
Iedereen een fijne, gezegende ramadanquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Oh ik werd verkracht door een zwarte schimquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, je klinkt net psycho, maar wat jou overkomt is het wel. Ik heb weleens van mensen gehoord dat ze ook stemmen en shit horen tijdens slaapverlamming. Dunnow hoor maar mocht dit mij overkomen dan kunnen ze me meteen afvoeren naar het gesticht. Dat weet ik zeker.
Slaapverlamming my friend.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:36 schreef mrstylo het volgende:
Hebben jullie ook meegemaakt dat je ineens wakker wordt, maar dat je hele lichaam nog slaapt? Je kan niets bewegen dan. Fucking eng is dat.
Ja. Heel raar idd. Ik heb ook wel eens dat ik nog slaap en op een gegeven moment weet ik dat ik slaap maar ik kan m'n ogen niet opendoen, hoeveel moeite ik ook doe. Dat gaat zo'n 5-10 minuten door en dan lukt het opeens.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:36 schreef mrstylo het volgende:
Hebben jullie ook meegemaakt dat je ineens wakker wordt, maar dat je hele lichaam nog slaapt? Je kan niets bewegen dan. Fucking eng is dat.
Drie poot.quote:
Wanneer heb je daar last van? Ik typte net al naar TM dat ik heel erg last heb van trillingen wanneer ik plotsklaps word gewekt nadat ik net in slaap ben gevallen, bedoel je dat?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:37 schreef Stimorol- het volgende:
Inwendige trillen als in je hele lichaam trilt, maar ook van binnen.. Lastig uitleggen.
Ja! Heb het dan ook weleens.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wanneer heb je daar last van? Ik typte net al naar TM dat ik heel erg last heb van trillingen wanneer ik plotsklaps word gewekt nadat ik net in slaap ben gevallen, bedoel je dat?
Holy shit, om gek van te worden lijkt me.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh ik werd verkracht door een zwarte schimAlthans poging tot. Het is ook heel raar. Je zit in een droom en inene hoor ik die zoem in mn hoofd en een piep en gaat mijn hoofd bonken en weet ik kut, daar gaan we weer. Tip voor als het eens gebeurd, proberen je ogen te bewegen. Word je na een tijd wakker.
Bij mij waren mijn ogen wel open.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja. Heel raar idd. Ik heb ook wel eens dat ik nog slaap en op een gegeven moment weet ik dat ik slaap maar ik kan m'n ogen niet opendoen, hoeveel moeite ik ook doe. Dat gaat zo'n 5-10 minuten door en dan lukt het opeens.
Dat zijn je eierstokken. Koca bulman lazim.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:37 schreef Stimorol- het volgende:
Inwendige trillen als in je hele lichaam trilt, maar ook van binnen.. Lastig uitleggen.
Var, sagol.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat zijn je eierstokken. Koca bulman lazim.
Echt sick dit. Klink als iets psychologisch dit.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh ik werd verkracht door een zwarte schimAlthans poging tot. Het is ook heel raar. Je zit in een droom en inene hoor ik die zoem in mn hoofd en een piep en gaat mijn hoofd bonken en weet ik kut, daar gaan we weer. Tip voor als het eens gebeurd, proberen je ogen te bewegen. Word je na een tijd wakker.
Aferim.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:40 schreef Blocko het volgende:
[..]
astaghfirullah, Borte is onze grote zus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te veel mensen beschrijven hetzelfde. In het Turks wordt dit ook wel 'kara basan' genoemd.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Echt sick dit. Klink als iets psychologisch dit.
Zelf wel Turks pratenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat zijn je eierstokken. Koca bulman lazim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |